![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Koninkrijk of Republiek? | |||
Koning behouden zoals hij is |
![]() ![]() ![]() |
14 | 25,00% |
Koningschap protocolair maken en alleen hij een loon |
![]() ![]() ![]() |
9 | 16,07% |
Koning deporteren en alle bezittingen aanslaan |
![]() ![]() ![]() |
25 | 44,64% |
Koning publiekelijk onthoofden |
![]() ![]() ![]() |
8 | 14,29% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het eens aan zijn bastaardkinderen vragen - die hij niet eens erkend, wat voor soort mens "Onze Albert" is.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 juni 2010 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw punt ? |
|
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat er in de wereld nog meer van die mislukkingen zijn als mens doet er niets aan af.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe zou hij haar kunnen erkennen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom hier niet vertellen hoe prachtig mens "onze Albert" is want het is een enorme strontzak eerste klas!
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij eens een scheve schaats reed? Ach kom, Xenophon, een beetje realistisch blijven hé.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foei, Xenophon! Ga snel je mond spoelen met zeep!
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het erfelijk en quasi-goddelijk instituut waar wij hier heden ten dage mee opgezadeld zitten is een 'degeneratie' van het oorspronkelijk concept, niks meer, niks minder. Een volk dat dergelijke instelling tolereert, verdient het misprijzen waarmee het door de hautaine steunpilaren ervan wordt bejegend.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie een feodaal systeem als erfelijke troonopvolging steunt is overigens in wezen extreem rechts. En gelet op het corporatistische karakter van de Belze staat, is een belgisch monarchist dus per definitie eigenlijk een fascist.
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja meester.
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het woord "prachtig" is volledig op uw rekening.
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
En buigen doe ik enkel voor Zijne Majesteit de Koning en Zijn Eega.