![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=140916 http://forum.politics.be/showthread.php?t=128530 http://forum.politics.be/showthread.php?t=135476 http://forum.politics.be/showthread.php?t=97168 http://forum.politics.be/showthread.php?t=38341 ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De woestelingen van het gerecht,(die zelf tientallen jaren weinig gedaan hebben tegen pedofielen,al dan niet in habijt,zelfs niet tegen diegenen die recidiveerden) hebben dus weeral de hoofdvogel afgeschoten....
1) Ze hebben met hun akties dat onderzoekscomité,dat in een paar jaar al meer gegevens verzameld had dan het gerecht in 40 jaar,en er zelfs al een paar aan het gerecht gegeven(volgens een interwiew dat ik in de Knack gelezen heb!!!) effectief vernietigd. 2) Voor zover ik begrijp zullen deze "speurders" niet alleen een hoop spullen moeten weergeven aan de kardinaal,maar zullen hun "vondsten" ook nietig zijn als eventueel "bewijsmateriaal".(en wees maar gerust dat er op het aartsbisdom nauwkeurig zal geregisteerd zijn wat het gerecht allemaal heeft kunnen inkijken en kopieren) 3) Misschien doet het bepaalde kringen in het gerecht genoegen dat ze het Instituut kerk hebben helpen besmeuren.Misschien kunnen ze nu beginnen aan een "onderzoek" naar gestruktureerde pedofiele bij de brandweer? Een voltreffer,alweer.....duizenden slachtoffers die gewoon hulp zochten,misschien gewoon maar eens wilden praten,geen wraak zochten,zijn nu waarschijnlijk weer in hun schulp gekropen. En mocht er nog de mogelijkheid zijn om enkele daders uit deze generatie in de kraag te pakken,welnu,het onderzeok mag weer beginnen op nul... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 13 augustus 2010 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag me af waar al die grote muilen die hier zaten te high-fiven toen het gerecht graven aan het openbreken waren nu zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Tenzij u het historische bewijs kunt leveren voor het verschil is deze uitspraak logisch onwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Ik stel me vragen tussen de linken tussen het gerecht en kerk, net als ik me ten tijde van de zaak Fortis vragen stelde over de linken tussen gerecht en politiek. Er is zomin een scheiding tussen de wetgevende en rechterlijke macht als tussen kerk en staat. Zoveel is ondertussen wel duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
er wordt juist ernstig getwijfeld aan de echtheid van die figuur door het ontbreken van schriftelijke aanwijzingen van vijandige,onafhankelijke of niet-christelijke oorsprong uit die periode. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Historische naslagwerken in die tijd waren niet opgebouwd uit feiten, maar doorspekte propaganda en uiterst subjectief. Er zijn Joodse, Romeinse en ik dacht zelfs een Griekse bron voor de historische figuur, die Jezus was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan dat het in Judea toen volliep met messiassen allerhande, dat er wel meer gekruisigd werd en dat de naam Joshua daar zeer frequent was. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 augustus 2010 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Griek: Epictetus. Hoewel dat eerder over de eerste christenen ging, dan wel over de figuur Jezus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fuck the Western mentality!
VIVA LA REVOLUTION!!! Mijn pree wordt belast om zulke venten hun pree te betalen he.... Wordt het niet eens hoog tijd die mensen niet meer te betalen met ONS pree??? Dat degene die dit systeem willen behouden eens als enige opdraaien voor hun geld..., tzal rap gedaan zen. VIVA LA FUCKING REVOLUTION!!!!!!!!!!!! I'm a bug in your ear!!!! zzzzzzzzzzzzzzzzz waiting to strike you before you strike me! It'll come, it's near, la revolution!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 augustus 2010 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Misschien bedoelde hij daar Lucian mee?
Aan welke criteria moet voor jou "historisch bewijs" voldoen? Als dit mag berusten op gezond verstand, dan zou je namelijk kunnen aanhalen dat geen van de vroegchristelijke tegenstanders de historiciteit van Jezus in twijfel trekt. De lat te hoog leggen voor wat aanvaard mag worden als "historisch bewijs" is een mes dat aan twee kanten snijdt. Als men het fragement van Josephus als vervalsing beschouwt dan dient ook hiervoor "historisch bewijs" gegeven te worden dat aan dezelfde criteria voldoet.
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 15 augustus 2010 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |