![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, hier ook al "discussie" over slagen of mislukken van De Wever. Nogmaals, wat doet het ertoe of je daar nu het stickertje slagen dan wel het stickertje mislukken op kleeft? Aan Henri1 wil ik gerust zeggen dat De Wever mislukt is in zijn opdracht. Nu blij? Ga je nu met een gerust hartje dodo doen?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat denk ik niet, wegens volgende redenen: *politieke krachtverhoudingen zijn er niet naar (voor een échte oplossing gelieve allemaal Groen! of Ecolo te stemmen ![]() *Eigenlijk zouden die dingen op Europees niveau opgelost moeten worden maar een federale regering die visie en ballen heeft zou wél al een grote stap in de goeie richting kunnen zetten |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
voor groen is er geen toekomst in Vlaanderen wegens te belgicistisch. hou jullie bezig met het milieu en niet met politiek waar jullie niets van kennen (jullie regeringdeelname ni vergeten? dat was een dikke flop!) |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
en groen kan dat laatste niet. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hun communautair programma is niet van die aard dat ze vandaag mijn volle steun krijgen (slechts mijn halve ![]() Ik denk dat een federale regering met visie en ballen een grote stap in de foute richting zou zetten.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tá Gráin Agam Ar Thatcher Fó
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo kort vòòr de quatorze juillet ben ik bovendien altijd wat in feeststemming, dus een ietsje minder moeilijk dan naar gewoonte te overtuigen van volslagen mank lopende argumenten. Vandaar trouwens dat ik mij elk jaar tijdens deze periode enkele dagen beroepshalve wat afzijdig hou, maar ook dat terzijde. Niettemin ben ik van mening dat Kronkelmans zich zwaar vergist voor wat zijn visie nopens de verkiezingsoverwinning van de N-VA betreft . Maar goed, ik ben steeds bekommerd om zij die lijden onder frustraties en tegenslagen, dus laat ik toch maar even mijn hart spreken, en per hoge uitzondering onze forumcollega Azert heilzaam de indruk geven dat hij gelijk heeft : Awel, mijnheer Azert, het N-VA heeft inderdaad echt wel te veel stemmen gehaald, vind ik. Het is een godgeklaagde schande. Allez zeg, had men het met de verkiezingen een beetje normaal en democratisch aangepakt, en dus enkel de Franstaligen laten stemmen, dan zouden die flaminganten nooit zoveel stemmen gehaald hebben. Jamaar, en dan te bedenken dat de dommeriken die voor De Wever gestemd hebben niet eens beseffen dat ze alzo op den duur de schulden van Brussel niet meer zullen mogen betalen. Kijk, daar ben ik echt niet goed van. Voil�*, dat was dan mijn goed werk voor vandaag. En nu ga ik op een terrasje een koffie drinken. |
|
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan over Thatcher uiteraard héél veel kwaads zeggen maar visie en ballen had ze wel integenstellign tot de meeste van haar tegenstanders.
Wat Jaani zei is dus heel waar, een federale regering met visie en ballen zou wellicht rampzalig zijn voor Vlaanderen, dat een accuut gebrek heeft aan echte politieke leiders en staatsmannen en -vrouwen. |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() nee want er is geen oplossing voor BRU
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een partij die als enige Vlaamse partij het nodig vond zich te onthouden bij de stemming over BHV is nog geen halve Vlaamse stem waard!
|
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() heb je geen andere plaat?
ze blijft serieus hangen. en ivm brussel: er is zeker een oplossing voor brussel via het internationaal recht, alleen past het niet in je kraampje, namelijk Brussel bij Vlaanderen omdat het internationaal recht een volk ziet op vlak van taal en alles wat binnen het gebied van die taalgroep behoort, ook als er anderstaligen zijn (zoals Brussel) want enclaves zijn niet toegestaan (wel exclaves zoals Voeren en Komen-Waasten), behoren de nieuwe staat. |
![]() |
![]() |
#139 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat: