![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Jij mag dat discrimineren noemen, in werkelijkheid zijn het enkel en alleen maatregels om de verdere verspreiding van fanatieke religieuze gebruiken tegen te gaan, die de openbare veiligheid in het gedrang brengen, en dit op basis van reeds bestaande wetten ( verbod zich gemaskerd op de openbare weg te begeven ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementslid
|
![]() Heb met één enige belangstelling uw discussie vluchteling gevolgd, verwonderd hoe sommigen zoveel tijd kunnen spenderen aan iets, - i.d.g.: een onderwerp dat vrijwel eenvoudig te verhelpen valt.
Het gaat hier om 3 verschillende kringen, waar er zich 2 in de kijker stellen door, min of meer abnormale praktijken te promoten. 1 / Het 'Burka' dragen. Dit is GEEN Westers probleem = de ganse boel 'return to sender'. 2 / Het dichtnaaien van Vagina's (waar de modale en normale mens er zich meestal bij houd: ze gewoon open te naaien. Hier dient de wet op zelffoltering en verminkingen worden toegepast. Algemeen gesteld horen 'gekken' in één gekkenhuis. Zijn die eveneens al volgeboekt zoals de gevangenissen, sinds het opkomen van het 'Multicul'? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 juli 2010 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat lijkt me evident. De boerka kon eveneens aangepakt worden op basis van de lokale politiereglementen. Maar ik ga er van uit dat het om een signaal gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3/vreemdelingenhaters. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 juli 2010 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik het verbod effectief gemaakt hebben, zonder er veel publiciteit rond te maken. Vooral moet er op toegezien worden, dat het geen wet is, die gestemd word, en daarna niet nageleeft, en niet gecontroleerd door de politie. Gaan de flikken nu écht boete's uitdelen aan boerkadraagsters, en hun fundamentele echtgenoten opsluiten ? Ik moet het eerst zien , vooraleer het te geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een boerka is immers geen masker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tamelijk naïef, ik had vroeger een baas die een gebroken stem had, aan de telefoon sprak iedereen hem aan met "mevrouw". Het geslacht is niet altijd herkenbaar aan de klank van de stem.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat # 21: God "tevreden stellen" door bepaalde kledij te dragen.Nee, als vrouwen vrijwillig (?) een boerka dragen dan is het omdat er heel wat nonsens in hun hoofden gehamerd werd, waarschijnlijk van jongsaf en dan is het hoogtijd dat iemand ze eindelijk eens duidelijk maakt dat allesverhullende kleding echt niet is wat God vraagt. Overigens, u weet toch wat de belangrijkste doodsoorzaak is van vrouwen in Afghanistan - nu ja, waarschijnlijk na de oorlogsslachtoffers - gewoon het feit dat het zicht van die vrouwen zo sterk belemmerd wordt dat ze niet voldoende zien in het verkeer en dus regelmatig overhoop gereden worden.
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die KKK mutsen worden zoals ik reeds zei, ook ergens in Spanje gedragen in een optocht...we zijn hier niet in Spanje... Het werd méér dan tijd dat men een lijn ging trekken tussen een gematigde religie en een radicale religie...chapeau Sarkozy... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Wat werd er nu precies verboden in Frankrijk?
De boerka of kledij die het gezicht onherkenbaar maakt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lees dit: Citaat:
(indien mijn cachelink werkt voor jou): http://webcache.googleusercontent.co...ang_es|lang_en Ook de Voice of America: http://www1.voanews.com/english/news...-86759682.html En dat gaat enkel over vrouwelijke mortaliteit ivm geboortes, zonder "gewone ziektes" erbij te tellen. In vergelijking daarmee vermoed ik dat verkeersongevallen niet écht hét grote probleem voor de Afghaanse vrouw zijn. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 juli 2010 om 20:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k moest eerst even het artikeltje lezen toen ik dat getalletje zag staan .... maar ja hoor... hier treed ik alice volledig bij ... het gaat hier immers over de heren tirannen die het zouden opleggen.
Blijft natuurlijk de vraag hoe men dat concreet gaat willen aantonen ( wordt dat een vorm van klachtenmisdrijf ? of een verondersteld gegeven until proven otherwise ? ) dat daar sprake van zou zijn. Laatst gewijzigd door praha : 14 juli 2010 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is natuurlijk je goed recht om wat lekker masochistisch te zijn ... of niet ?
|
![]() |
![]() |