![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niets met naaktstanden maar ik heb vrienden die daar wel graag vertoeven, zonder bijbedoelingen, (in Bredene, bij Oostende)... maar die mensen vertelden dat de laatste tijd groepjes Marokkaanse jongeren, gans gekleed , daar ook beginnen langs de waterlijn te lopen, want zo afgesloten zijn die zones niet natuurlijk! En natuurlijk een arrogante grote smoel opzetten en klaar staan om boel te maken als ze er over aangesproken worden! Wat een pest, die ingevoerde rotzooi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar haal je het vandaan dat die "echte" Belgen er vroeger geen problemen mee hadden en nu wel? Waar haal je het vandaan dat de "nieuwe" Belgen er iets mee te maken hebben? Lees nog eens goed wat ik schreef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een antwoord krijg ik niet. Neen; niet alles wat "vreemde invallers" doen is OK. Maar evenmin is alles wat de "eigen" bevolking doet OK. Kan je leven met dat idee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik zelf nog een kind was waren al heel wat zwembaden voorzien van een kleine cafetaria of whatever met zicht op de zwemkom zelf: ik herhaal dus dat ik toen en de jaren eropvolgend daar nooit heb horen over discussiëren! Maar sinds de verrijkers hier rondlopen moeten de ruiten afgeplakt worden, er zou eens een man hun kunnen zien!Ook op andere plaatsen wordt de autochtone bevolking lastig gevallen door hetzelfde soort verrijkers! De openluchtzwembaden enz in zones waar de mensen gedurende de zomer zich komen ontspannen hebben weer een hoop last van een bepaald soort ingevoerd crapuul dat jaar na jaar daar de zaken komt verpesten. Politie moet weer extra ingezet worden, de bussen begeleiding krijgen enz enz. Men zoekt weer naar middelen om daar iets tegen te doen met pasjes enz maar het multiculwereldje zal straks weer staan steigeren zeker? Ze gaan weer eens racisme en mensenrechten kunnen bovenhalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het verschil lijkt mij toch redelijk groot?
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat er in iemands hoofd omgaat daar hebben "we" voorlopig? nog geen zicht op. Als je daar een probleem mee hebt moet je jezelf maar opsluiten of in een grot gaan wonen want dan heb JIJ een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||
Banneling
|
![]() Jij, nergens.
Ik haalde dit voorbeeld aan; en op mijn voorbeeld repliceerde jij. Citaat:
Citaat:
Het stond niet in de krant; en een forum was er nog niet. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....70#post4869870 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Ja; en wat is het verschil?
Laatst gewijzigd door artisjok : 19 juli 2010 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar live toch wel een beetje. Citaat:
Als ik een probleem heb met wat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() geef mij uw adresgegevens even en ik zal het duidelijk maken...
Ik zou u bevoorbeeld ( inwendig) hartstochtelijk kunnen haten of mijn haat kunnen materialiseren door een paar bakstenen door uw ruiten te gooien.. Voor u is het toch eender...mentale gevoelens of deze fysiek uiten... ![]() Laten we dan maar alle playboy modellen gaan verkrachten De meest belachelijke stellingen innemen om toch maar niet te moeten toegeven..djezus mens.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 juli 2010 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kwam hier helemaal niet ter sprake? Natuurlijk is er een verschil; maar wat is het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat he ene beledigend is en het ander niet?
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |