Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2010, 15:17   #121
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
hier een arabische in de knesset

http://www.youtube.com/watch?v=DRf0aB3BNEY

triestige bedoening daar in israel als je het mij vraagt
Inderdaad. Die vrouw is schuldig aan verraad.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2010, 15:56   #122
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Inderdaad. Die vrouw is schuldig aan verraad.

...

qué?!

blijven gaan!
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2010, 16:22   #123
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
hier een arabische in de knesset

http://www.youtube.com/watch?v=DRf0aB3BNEY

triestige bedoening daar in israel als je het mij vraagt

triestig, maar ook de zoveelste indicatie van een fundi waanzinnigenstaat die onafwendbaar de afgrond in gaat.

normale joden trekken er weg, de joodse fanatici blijven over. steeds meer misdaden en slachtpartijen tegen het Palestijnse volk , eerste boycots, izzies steeds meer uitgekotst door de wereld ondanks hun pionnetjes in de US.

Geen hasbaraatjes die dat nog kunnen veranderen.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2010, 16:41   #124
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

sex tussen joden en niet joden is in israel dus quasi reeds een misdaad.

yep, de term joodse nazi's begint steeds actueler te worden.
.
Oud 25 juli 2010, 16:50   #125
Ivan47
Partijlid

Standaard

Hoe Israëlische hartchirurgen dagelijks Palestijnse en Arabische kinderen redden

7 december 2009

Het verhaal van het ‘Save A Child’s Heart project‘ is misschien weinig bekend in België en Nederland maar wel erg bekend in Israël en daarbuiten. Zowel bij Joden als Arabieren. Save A Child’s Heart (SACH) is een Israëlische humanitaire organisatie die haar thuisbasis heeft in het Edith Wolfson Medisch Centrum ten zuiden van Tel-Aviv. De organisatie voorziet in open hart behandelingen voor kinderen over de hele wereld. Zeventig Israëlische artsen werken naast hun reguliere banen vrijwillig voor Save A Child’s Heart .

Pediatrische hartchirurgen aangesloten bij SACH hebben via de groep al meer dan 2200 operaties uitgevoerd sinds 1994. Daaronder kinderen uit Somalië, Rwanda, Vietnam, Zanzibar en vele andere landen. Echter, ruim de helft van de kinderen die door Save A Child’s Heart worden behandeld, zijn Arabische patiëntjes afkomstig uit Irak, Jordanië en elders. Toch zijn de meeste van hen Palestijnse kinderen geweest. Save A Child’s Heart heeft kritieke open hartchirurgie uitgevoerd op wel 1.000 Palestijns-Arabische kinderen. Het 1.000ste Palestijnse kind dat klaar is om te worden geopereerd is de 12 jaar oude Gaida Nofal uit Nabloes, een Palestijnse stad in Samaria op de Westelijke Jordaanoever. Op brabosh ziet u ook een videoclip van het meisje.

Het Edith Wolfson Medisch Centrum, dat Save A Child’s Heart host, wordt gefinancierd door de Israëlische regering die tegelijk voorziet in de ziekenhuis faciliteiten van SACH om tegen sterk gereduceerde prijzen haar steun voor het project te maximaliseren. Save A Child’s Heart traint eveneens artsen en verpleegkundigen in hart-gerelateerde behandelingen, met inbegrip van Palestijnse artsen uit de Westbank.

Op de website van de organisatie saveachildsheart.org kun je elke week zien welke kinderen er op dit moment in Israël zijn voor behandeling. Naast een foto vind je er een korte biografie van de kinderen. Toen wij checkten waren er op deze bewuste week 29 jonge patiëntjes.

Israël wordt systematisch belasterd voor haar vermeende harteloze behandeling van de Palestijnen. Save A Child’s Heart (SACH) is onderdeel van een meer complexe realiteit die Israëls tegenstanders negeren. Een belangrijke boodschap voor de critici van Israël is: je kunt geen Palestijnse staat opbouwen door de Joodse staat te blijven demoniseren. Percepties over Israël en de politiek die worden gevormd door die waarnemingen, zouden hierin verandering kunnen bewerken of op zijn minst een en ander leren nuanceren.

Bron: http://brabosh.com/2009/12/07/save-a...nderen-redden/

Laatst gewijzigd door Ivan47 : 25 juli 2010 om 16:52.
Ivan47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2010, 17:01   #126
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivan47 Bekijk bericht
Hoe Israëlische hartchirurgen dagelijks Palestijnse en Arabische kinderen redden
Elk gered kind is uiteraard een goed zaak.
Hoeveel honderden hebben jullie er "gered" in Gaza tijdens jullie laatste slachtpartij met fosforbommen ? Waar de joodse fanatici trouwens vrolijk kirrend van plezier stonden op te kijken...

trouwens de bedoeling is zeer duidelijk :
Citaat:
Israël wordt systematisch belasterd voor haar vermeende harteloze behandeling van de Palestijnen. Save A Child’s Heart (SACH) is onderdeel van een meer complexe realiteit die Israëls tegenstanders negeren.

Het Edith Wolfson Medisch Centrum, dat Save A Child’s Heart host, wordt gefinancierd door de Israëlische regering
Een belangrijke boodschap voor de critici van Israël is... Percepties over Israël en de politiek die worden gevormd door die waarnemingen, .

enerzijds slachten jullie dus honderden Palestijnse kinderen af, in zoverre dat jullie uitgekotst worden wereldwijd en dan gebruiken jullie hartoperaties op weer oa Palestijnse kinderen voornamelijk om jullie imago op te krikken ?

geredde kinderen : héél goed, kan je niets tegenhebben.
de zionistische beweegreden/pr erachter gebracht door hasbara : zum kotzen , onmenselijk.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 25 juli 2010 om 17:03.
Oud 25 juli 2010, 17:06   #127
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

btw : erg "neutrale" bron trouwens

jullie worden paniekeriger en wanhopiger met de dag he
.
Oud 25 juli 2010, 17:17   #128
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht

U maakt geen afwegingen. Voor u is het allemaal duidelijk. Israël is des duivels en Palestina des hemels. Goede dingen die Israël doet zijn hasbara, slechte dingen die Israël doet zijn barbaars.

Weet je hoe de Engelsen mensen zoals u noemen? Bigots.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2010, 18:01   #129
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Je zult vooral zien dat dat er nooit van zal komen omdat ze wel zullen ala israel aanbrengen dat de PA het niet hebben aanvaard omdat ze nooit voor compromis vatbaar zijn. Israel is geen democratie en is een verborgen vorm van apartheid, en de invloed van de joodse religie heeft weinig met hun beleid te maken, het is dus geen theocratie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tema Bekijk bericht
Israel is niet perfect, Arabieren hebben er volledige burgerrechten maar er bestaan een aantal ongelijkheden. De vergelijking die je maakt met apartheid loopt echter volledig mank. In Zuid-Afrika waren zwarten volledig gescheiden van blanken. Arabieren en Joden zitten op dezelfde banken, wandelen in dezelfde parken en zitten op de bus naast elkaar. Ja dat kan Ze mogen trouwens ook zonder enige beperking gemeenschap met elkaar hebben al zal dit sociaal door geen enkele bevolkingsgroep aangemoedigd worden

Arabieren kunnnen sedert de stichting van de staat Israel stemmen op eender welke partij, kunnen zelf een politieke partij stichten en Arabieren zijn ook vertegenwoordigd in de Knesset. Verder kunnen zij het regime bekritiseren zonder repressailes van de overheid. Daar was alles geen sprake van in Zuid-Afrika.
Lezen wat ik geschreven heb aub.
Deze documentaire moet u eens helemaal uitkijken en dan herlezen wat u geschreven heeft.

http://www.youtube.com/watch?v=-SbjAanvUqs
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 22:59   #130
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Jouw neutraliteit kennen we ondertussen...

Laatst gewijzigd door den dinges : 26 juli 2010 om 23:00.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 08:56   #131
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tema Bekijk bericht
Ze mogen trouwens ook zonder enige beperking gemeenschap met elkaar hebben al zal dit sociaal door geen enkele bevolkingsgroep aangemoedigd worden
Dat klopt, overal riskeer jij sociale "acceptatieprobleem". Maar moet jij ook nog wettelijke problemen erbij krijgen in een in theorie vrije, beschaafde land?

Want daar gaat het om in deze draad: niet sociale maar vooral wettelijke beperkingen
.

Laatst gewijzigd door Tempest : 27 juli 2010 om 09:00.
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 09:07   #132
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor.
Stel ik zit aan de toog in een gewoon café (niet De Beest in A'pen).
Ik geraak daar aan de praat met een vrouw en het lijkt te klikken.
Na een tijdje vis ik achter de politieke overtuiging van de vrouw en ze geeft te kennen ideologisch met bijvoorbeel de VLD aan te sluiten.

We eindigen in bed en neuken de sterren van het plafond.

's Morgen zegt ze me dat ze eigenlijk een aktieve VB militante is....
Ik zou me ook verkracht en misleid voelen hoor.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 09:12   #133
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Na een tijdje vis ik achter de politieke overtuiging van de vrouw en ze geeft te kennen ideologisch met bijvoorbeel de VLD aan te sluiten.

Belachelijk, jullie neukten elkaar omdat het klikte, niet omdat je dacht dat ze op de zelfde partij stemde als jijzelf. Of neuk jij alle VLD'ers?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 09:17   #134
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Belachelijk, jullie neukten elkaar omdat het klikte, niet omdat je dacht dat ze op de zelfde partij stemde als jijzelf. Of neuk jij alle VLD'ers?
Het gaat over ideologie en niet over partijen.
Oud 27 juli 2010, 09:20   #135
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We eindigen in bed en neuken de sterren van het plafond...
... "ik hou van Belgie !" roepend tijdens de daad

Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 09:28   #136
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

sorry, maar als je alleen met overtuigde belgen gaat neuken, ga je toch vaak op je kin kunnen kloppen denk ik. Dat groepje is niet bepaald groeiende.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 27 juli 2010 om 09:29.
Oud 27 juli 2010, 09:30   #137
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
sorry, maar als je alleen met overtuigde belgen gaat neuken, ga je toch vaak op je kin kunnen kloppen denk ik. Dat groepje is niet bepaald groeiende.
Eigenlijk gaat het erover of je misleid bent of niet.
Niet over het neuken dus.

Oud 27 juli 2010, 09:35   #138
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat over ideologie en niet over partijen.
Neen, het gaat er over dat u haar al leuk vond voordat je over ideologie ging praten. U zou haar neuken omdat het klikte, niet omdat ze dezelfde ideologie hebt.
Ik pas mijn vraag dus een beetje aan: zou u iedereen neuken met dezelfde ideologie als jij?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 10:18   #139
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Neen, het gaat er over dat u haar al leuk vond voordat je over ideologie ging praten. U zou haar neuken omdat het klikte, niet omdat ze dezelfde ideologie hebt.
Ik pas mijn vraag dus een beetje aan: zou u iedereen neuken met dezelfde ideologie als jij?
Luister, ik snap niet waar U naartoe wil hé.
Ik illustreerde gewoon iets wat in het dagelijkse leven zou kunnen gebeuren en hoe men zich nadien zou kunnen voelen.

Dus neen ik loop niet achter mijn reproduktiepapparaat aan.

En ja, als er zou geneukt worden dan liefst met iemand die ideologisch op dezelfde golflengte zit.
Oud 27 juli 2010, 11:21   #140
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Luister, ik snap niet waar U naartoe wil hé.
Ik illustreerde gewoon iets wat in het dagelijkse leven zou kunnen gebeuren en hoe men zich nadien zou kunnen voelen.

Dus neen ik loop niet achter mijn reproduktiepapparaat aan.

En ja, als er zou geneukt worden dan liefst met iemand die ideologisch op dezelfde golflengte zit.
Henri, luister:

Jij zegt dat jij je ook misleid en verkracht zou voelen moest na een sekspartij je partner duidelijk maken dat ze eigenlijk gelogen heeft over haar ideologie.

Maar dat is onzin, aangezien je met iemand in bed duikt omdat het klikt, en niet omdat je dezelfde standpunten hebt.

Correct?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be