![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb op een feestje ook ooit eens twee heterosexuele vrouwen met elkaar op de vuist zien gaan. De ene zou het vriendje van de ander hebben afgepakt enzo. Enfin, er waren 6 kerels voor nodig om die twee uit elkaar te trekken. Vrouwen staan echt wel hun mannetje als het er op aankomt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zelf een groot voorstander van pepperspray-verstrekking aan minderheden die het zwaar hebben, zoals homo's en Joden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En waarom wel homo's en Joden, en geen andere minderheidsgroep? Want elke individu, in gelijk welke minderheidsgroep kan sterk en weerbaar zijn, of zwak en weerloos. En wat met de zwakkeren uit de meerderheidsgroep?
![]() |
![]() |
#124 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is de intentie van de aanvallers niet veel slechter dan de intentie van de 2 politie-agenten?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja, ook niet echt nodig, zelfs met een sleutel op de juiste plaats kan je een aanvaller tot andere gedachten brengen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Ik geloof nog steeds dat Sus Iratus en Bovenbuur dezelfde persoon is. Deze persoon is boven de regels van dit forum en mag een dubbelnick(s) waar het aan anderen verboden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Doet hier niets ter zake. Gelieve u te wenden tot de moderatie. Dank bij voorbaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat niet, maar zelfs �*ls het zo zou zijn, is dat niet strafbaar volgens het forumreglement, aangezien de dubbelnick in dat geval niet gebruikt wordt om een ban te omzeilen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb een stelling voor jou. Het is vakantie, een snikhete dag eindigend in een zwoele avond. Ik besluit s'avonds een wandeling te maken in het stadspark. Aangezien het zwoel en plakkerig weer is ben ik uiteraard heel luchtig gekleed. Laat ons zeggen in een kort shortje en een diep uitgesneden topje. Dus ik ga wandelen. En ja ik krijg veelbetekende blikken van bepaalde mannen, en sommige draaien hun hoofd nog eens om. Ik reageer er niet op ,kan hen niet verbieden van te kijken, nietwaar. Maar een paar meter verder sleurt een man mij de struiken in en rand mij aan. Is dat dan ook uitlokking volgens jou? Zou jij het dan ook logisch vinden dat de dader vrijuit gaat?
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zo een lokhomo nu een goed idee is of niet, kijk gewoon naar de dagelijkse realiteit, gisteren hebben ze weer eens met 2 helden, 1 homo, bewerkt met stukken glas, in zijn gezicht, ... tof he... ? maar of dat nu nen homo of een oud vrouwken, of ne stoeren bink is, maakt niks uit, ze moeten eens leren met hun poten van de mensen te blijven. Zo een rechter zou tegen zo`n "jongeren" die dit soort zwijnerij uitsteken, geweldig streng moeten optreden. Ze kiezen er natuurlijk altijd zwakke slachtoffers uit, die zich niet kunnen verdedigen, en zo komen ze er telkens mee weg. Je kan alleen maar hopen dat ze er eens tegen het lijf lopen, die hun eerst half in coma klopt en er dan eens stevig "gebruik" van maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U heeft in het verleden al enkele keren soortgelijke opmerkingen gemaakt en ook toen is er u aangeraden met uw grieven naar de moderatie te gaan. Nu ja, wat u wel of niet vindt, boeit mij eigenlijk niet zo. Een prettige dag nog verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |