Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2010, 05:06   #121
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het propaganda apparaat van de VS en Israel is veel krachtiger dan die van Hamas !
Ik denk dat dit maar een subjectief gevoelen is en op weinig meer gebaseerd is. Als er al een Israëlische of Joodse Lobby zou bestaan, levert ze al bij al bar slecht weerwerk. Kijk maar naar de hetze rond het Goldstone Rapport en rond het Free Gaza Flotilla. Telkens voert het IDF een compleet legale en gerechtvaardigde zelfverdedigingsactie uit en telkens moet Israël zich ervoor verantwoorden (waarom moet dat?) en wordt de Joodse staat ervoor veroordeeld (al helemaal onbegrijpelijk).

Nee, het enige wat echt werkt èn prima resultaten kan voorleggen, is de moslim-Arabische anti-Israëllobby en in hun zog de naieve westerse progressievelingen die achter een handvol verpauperde Palestijnen aansloffen maar niet door wat er zich achter hun rug afspeelt. Ze worden stil achterna geslopen door de goorste bende van het M-O - puur tuig van de richel en tot de tanden toe bewapend met vlijmscherpe kromzwaarden, grimmig zwaaiend met een bebloede koran.
gilad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 10:41   #122
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gilad Bekijk bericht
Ik denk dat dit maar een subjectief gevoelen is en op weinig meer gebaseerd is. Als er al een Israëlische of Joodse Lobby zou bestaan, levert ze al bij al bar slecht weerwerk.
?????
U heeft kennelijk geen flauw idee van het bestaan van een uiterst sterke en competente Israelische lobby ! Voor en tegenstanders zijn het daar over eens.

een hele goede evenwichtige docu over onder andere AIPAC

http://video.google.nl/videoplay?doc...5797396903623#
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 11:08   #123
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

De Israelische lobby voor de wapenindustrie bestaat natuurlijk, en maakt op een schaamteloze manier misbruik van de holocaust. Niet alleen de VS, maar ook Duitsland staat zwaar onder invloed van deze lobby. Zo werden er in 2004 3 peperdure duikboten gratis (volgens sommige bronnen, Haaretz sprak van 80% korting) door Duitsland geleverd voor de oorlogsmachine van Israel, van de ThyssenKrupp. Die duikboten werden meteen omgebouwt met raketten. 2 die later gelevert werden kregen korting. Duitsland levert normaal geen wapens aan gebieden in oorlog, maar maakt een uitzondering voor Israel wegens "speciale verantwoordelijkheid" (lees "weet je nog de jaren '40?").

Om het Haaretz artikel even te citeren:
Citaat:
The full cost of the diesel-powered Dolphin class submarine would be some $700 million. Others already in Israel's fleet were extensively underwritten by Germany, which is dedicated to Israel's security, founded in the aftermath of the Holocaust.
Ironisch dat de de grote baas van de Krupp groep in WO2 meewerkte met de nazi's,.... maar de regering van Israel zo oorlogszuchtig is dat ze elke vorm van zelfrespect verliest om toch maar peperduur oorlogsmateriaal te krijgen aan gunstige prijsjes.

Tevens ironisch dat Duitsland denkt hun verantwoordelijkheid in het plegen van een genocide goed te maken, door nu wapens te leveren aan een bewind dat opnieuw een etnische zuivering aan het plegen is.

Een andere Israelische lobby, niet gelinkt aan de wapenindustrie maar aan raciaal zionisme, valt systematisch bv. Oxfam aan omdat ze Palestijnse goederen verkopen. Ik ken iemand die meewerkt aan de Oxfam campagnes en dat systematisch aanvallen komt op puur "intimideren" neer.

Laatst gewijzigd door Tamam : 1 augustus 2010 om 11:17.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 14:22   #124
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dit maar een subjectief gevoelen is en op weinig meer gebaseerd is. Als er al een Israëlische of Joodse Lobby zou bestaan, levert ze al bij al bar slecht weerwerk. Kijk maar naar de hetze rond het Goldstone Rapport en rond het Free Gaza Flotilla. Telkens voert het IDF een compleet legale en gerechtvaardigde zelfverdedigingsactie uit en telkens moet Israël zich ervoor verantwoorden (waarom moet dat?) en wordt de Joodse staat ervoor veroordeeld (al helemaal onbegrijpelijk).

Nee, het enige wat echt werkt èn prima resultaten kan voorleggen, is de moslim-Arabische anti-Israëllobby en in hun zog de naieve westerse progressievelingen die achter een handvol verpauperde Palestijnen aansloffen maar niet door wat er zich achter hun rug afspeelt. Ze worden stil achterna geslopen door de goorste bende van het M-O - puur tuig van de richel en tot de tanden toe bewapend met vlijmscherpe kromzwaarden, grimmig zwaaiend met een bebloede koran.
Tuig van de richel, zo noem ik ook mijn studenten als zij plagiëren. Ik heb er nogal wat betrapt de afgelopen jaren. Maar geen enkele had de cohones om toch vol te houden dat zij de tekst echt wel geschreven hadden. Je bent een ordinaire leugenaar en een intellectuele dief Zeg dus maar tegen je Israëlische broodheren dat je wel van nick moest veranderen: deze is immers niet meer geloofwaardig. Zeg hen ineens dat ze de volgende keer agenten sturen met een iets hogere scholingsgraad, dan worden ze misschien niet op vijf minuten in hun hemd gezet door een of andere bakker. Nog een fijne dag verder!
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 14:23   #125
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dus jij gaat nu beweren dat jij die tekst hier geschreven hebt?

http://www.faq-online.nl/index.php?file=news&id=1095

Je doet maar, hoor. Je inschatting van mijn scholingsgraad ontneemt mij echt elke zin om met jou verder te discussiëren. Je neerbuigendheid tegenover mensen die met hun handen werken nog veel meer.

EDIT: als uitsmijter de originele versie van de tekst, zogezegd geschreven door gilad:

http://www.jcpa.org/JCPA/Templates/S...l%27s_Naval_Bl
Hier lul je je niet meer uit, leugenaar.
Oud 1 augustus 2010, 14:32   #126
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei, ik heb hier precies iets losgemaakt? Wat scheelt er? Ben je het niveau een beetje aan het opkrikken naar je eigen favoriete niveau? Ietskes simpelers? En dat allemaal om maar geen inhoudelijk antwoord te moeten geven, vermits je dat niet hebt??

Laatst gewijzigd door gilad : 1 augustus 2010 om 14:32.
Oud 1 augustus 2010, 14:42   #127
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei, ik heb hier precies iets losgemaakt? Wat scheelt er? Ben je het niveau een beetje aan het opkrikken naar je eigen favoriete niveau? Ietskes simpelers? En dat allemaal om maar geen inhoudelijk antwoord te moeten geven, vermits je dat niet hebt??
Hij betrapt u op een flagrante leugen, dat is er gebeurd.
Als u met flagrante leugens denkt uw stellingen te moeten staven, weet dan dat u ze effectief ondergraaft.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 14:42   #128
Steve_M

Standaard

Citaat:
Leuke poging, neemt niet weg dat je meermaals hebt gezegd dat jij die tekst geschreven hebt terwijl je hem gewoon jatte. Probeer nog maar wat gevat te doen en je superieur op te stellen tegenover anderen. Je geloofwaardigheid is allang verdwenen.
Oud 1 augustus 2010, 14:49   #129
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Als u met flagrante leugens denkt uw stellingen te moeten staven, weet dan dat u ze effectief ondergraaft.
Ronduit pijnlijk is het. Mensen die al liegen over dergelijke onbenulligheden zijn eenvoudigweg ongeloofwaardig over de hele lijn. Dit hele gezeik had gemakkelijk voorkomen kunnen worden door gewoon de Israëlische professor emeritus die de tekst heeft geschreven te citeren. Natuurlijk weet gilad - overtuigd van zijn/haar intellectuele superioriteit - niet dat ik betaald word om plagiaat op te sporen (onder andere). Volgens gilad ben ik "maar" een bakker, en we weten allemaal dat mensen die met hun handen werken te negeren zijn. Tien minuten later staat gilad in zijn/haar hemd. De wereld zit soms raar in elkaar.
Oud 1 augustus 2010, 15:14   #130
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
?????
U heeft kennelijk geen flauw idee van het bestaan van een uiterst sterke en competente Israelische lobby ! Voor en tegenstanders zijn het daar over eens.

een hele goede evenwichtige docu over onder andere AIPAC
Ik herhaal: pure onzin. Trouwens, als AIPAC dan de Joods Lobby (van de VS) moet voorstellen, leg mij dan eens uit waarom ze niet hebben kunnen beletten dat Obama van de Israëlische regering een bouwstop heeft kunnen afdwingen, niet enkel in Judea & Samaria maar zelfs in het oostelijk deel van de hoofdstad? Onbegrijpelijk en onaanvaardbaar. Als dat het beste is wat die Lobby in haar mars heeft, stuur ze dan maar rap terug naar school. Ik spreek pas over een lobby als ze succesvol is. Wanneer Prins Filip in China toekomt met de Belgische Lobby van zo'n 300 industriëlen in zijn zog en d'r worden contracten ondertekend en concrete afspraken gemaakt, dan spreek ik pas over een lobby. Dus, leg mij eens uit wat die Amerikaanse lobby van Pinnokio, dat stelletje knoeiers, heeft uitgericht sinds Obama aan de macht is?
Oud 1 augustus 2010, 15:18   #131
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
zionistische propaganda moet het nu eenmaal hebben van makkelijk te doorprikken leugens.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 15:28   #132
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik herhaal: pure onzin. Trouwens, als AIPAC dan de Joods Lobby (van de VS) moet voorstellen, leg mij dan eens uit waarom ze niet hebben kunnen beletten dat Obama van de Israëlische regering een bouwstop heeft kunnen afdwingen, niet enkel in Judea & Samaria maar zelfs in het oostelijk deel van de hoofdstad? Onbegrijpelijk en onaanvaardbaar. Als dat het beste is wat die Lobby in haar mars heeft, stuur ze dan maar rap terug naar school. Ik spreek pas over een lobby als ze succesvol is. Wanneer Prins Filip in China toekomt met de Belgische Lobby van zo'n 300 industriëlen in zijn zog en d'r worden contracten ondertekend en concrete afspraken gemaakt, dan spreek ik pas over een lobby. Dus, leg mij eens uit wat die Amerikaanse lobby van Pinnokio, dat stelletje knoeiers, heeft uitgericht sinds Obama aan de macht is?
Een lobby kan nooit alles naar eigen hand zetten, dat is logisch, maar dat neemt niet weg dat hun invloed erg groot is. u heeft de docu kennelijk niet bekeken. Het Amerikaanse buiternlands beleid wordt sterk door deze lieden beïnvloed . Zij hebben een grote invloedrijke groep van Christenen achter zich welke zich op fanatieke wijze verbonden hebben met het lot van Israel. Geen enkel ander land krijgt zo veel steun van de VS als Israel ! Waarom eigenlijk ?

Ik ben erg blij dat Obama hen een beetje de kop in kan drukken.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 15:29   #133
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 1 augustus 2010, 15:45   #134
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik herhaal: pure onzin. Trouwens, als AIPAC dan de Joods Lobby (van de VS) moet voorstellen, leg mij dan eens uit waarom ze niet hebben kunnen beletten dat Obama van de Israëlische regering een bouwstop heeft kunnen afdwingen, niet enkel in Judea & Samaria maar zelfs in het oostelijk deel van de hoofdstad?
Daar is helemaal geen bouwstop. Waar haal je dat vandaan? Er komen alleen al in Jeruzalem meer dan 8.000 woningen bij. Op de Westbank worden de kolonies uitgebreid. U schrijft klinklare onzin.

U herinnert zich wellicht niet dat Biden daarvan op de hoogte werd gebracht net voordat hij naar Israël zou afreizen en dat dat een bijzondere blammage was.

Dat de regering Obama pleit voor een bouwstop is logisch: het bouwen in bezette gebieden is verboden, het organiseren van een volksverhuizing in functie van etnische zuiveringen, is dat al evenzeer. De bouw van nieuwe nederzettingen en de uitbreiding van de bestaande nederzettingen hypotekeert elke vrede, vandaar dat de regering Obama er tegenstander van is.
Maar ondanks het feit dat Israël zich er niets aan gelegen laat, blijft Biden bijzonder verzoenlijke taalspreken tegen Israël. Hij vergoeilijkt zowat alles wat ze doen. Daar merk je de macht van de lobby: elke vorm van kritiek blijft in het slechtste geval een kwestie van omfloersde woorden vanwege de VS.

Obama wil de 'vredesgesprekken' een nieuw leven in blazen hoewel dat met de huidige regering van Israël volstrekt onmogelijk is natuurlijk, vandaar hun kritiek op de nederzettingspolitiek.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 15:51   #135
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Een lobby kan nooit alles naar eigen hand zetten, dat is logisch, maar dat neemt niet weg dat hun invloed erg groot is. u heeft de docu kennelijk niet bekeken. Het Amerikaanse buiternlands beleid wordt sterk door deze lieden beïnvloed . Zij hebben een grote invloedrijke groep van Christenen achter zich welke zich op fanatieke wijze verbonden hebben met het lot van Israel. Geen enkel ander land krijgt zo veel steun van de VS als Israel ! Waarom eigenlijk ?

Ik ben erg blij dat Obama hen een beetje de kop in kan drukken.
Onzin. Jouw verhaaltje ruikt verdacht veel naar de Protocollen van de Wijzen van Sion, dat was ook zo'n nepverhaal over een zogenaamd Joods complot om de wereld te veroveren. Adolf Hitler en zijn knecht Himmler hadden het onder hun hoofdkussen liggen als ze op hun vingers uittelden hoeveel Joden ze die dag hadden vergast. Tegenwoordig vind je dat nepverhaal massaal in de Arabische landen.

Hoedanook: vanaf september wordt er weer gebouwd op Joodse grond in Judea èn Samaria. Oost-Jeruzalem bestaat niet meer. Dat heeft eventjes bestaan van 1948 tot 1967. Oost-Jeruzalem is in feite de historische stad Jeruzalem uit de oudheid. West-Jeruzalem werd pas in de 2de helft van de 19de eeuw opgetrokken. Dus denk maar nooit dat de Joden hun oude stad ooit nog zullen afgeven. Nooit.
Oud 1 augustus 2010, 15:53   #136
Steve_M

Standaard

Citaat:
Onzin. Jouw verhaaltje ruikt verdacht veel naar de Protocollen van de Wijzen van Sion, dat was ook zo'n nepverhaal over een zogenaamd Joods complot om de wereld te veroveren. Adolf Hitler en zijn knecht Himmler hadden het onder hun hoofdkussen liggen als ze op hun vingers uittelden hoeveel Joden ze die dag hadden vergast. Tegenwoordig vind je dat nepverhaal massaal in de Arabische landen.
Zijn "nepverhaal" kan natuurlijk eenvoudig met cijfers (die ik hier elders al gaf) bevestigd worden. Nepverhalen zijn meer jouw specialiteit. Net als Godwins.

EDIT: bij deze stel ik je handlers voor een andere, intellectueel meer uitdagende agent in te zetten. Dit is eigenlijk niet leuk meer, wegens te gemakkelijk. Jij mag terug brood gaan bakken.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 1 augustus 2010 om 15:55.
Oud 1 augustus 2010, 15:55   #137
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar is helemaal geen bouwstop. Waar haal je dat vandaan? Er komen alleen al in Jeruzalem meer dan 8.000 woningen bij. Op de Westbank worden de kolonies uitgebreid. U schrijft klinklare onzin..
Niks van aan. Wat Joe Biden werd verteld was 1.600 extra woningen in Jeruzalem. Oost-Jeruzalem bestaat niet (zie vorige repliek). En op de Westoever wordt er geen nieuwbouw meer gezet. Enkel nog onderhoudswerken uitgevoerd. Overigens ben ik tegen die bouwstop. De Westoever is tenslotte toch Joodse grond. Bovendien, leg mij eens uit waarom er geen Joden mogen wonen? Waarom mogen Joden ook geen eigendom hebben in Jordanië en Palestijnen wel? Sommigen noemen dergelijke politiek 'Apartheid'.
Oud 1 augustus 2010, 20:57   #138
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Palestijnse organisatie Hamas heeft in de Gazastrook een verbod uitgevaardigd om nog damesondergoed in de etalages van winkels te plaatsen. Bedoeling is de openbare zeden te herstellen, zo zegt politiewoordvoerder Aiman Batnidshi. Ook de etalagepoppen moeten eraan geloven. Voorts moeten winkeluitbaters vanaf nu hun veiligheidscamera' s uitschakelen en de deuren naar hun zaak laten openstaan, zodat agenten kunnen zien of het tussen verkopers en vrouwelijke klanten niet tot "verdachte handelingen" komt. De woordvoerder ontkent dat Hamas de samenleving verder wil islamiseren.
Hamas en hun dolgedraaid fundamentalisme weer in actie..
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 22:26   #139
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn "nepverhaal" kan natuurlijk eenvoudig met cijfers (die ik hier elders al gaf) bevestigd worden. Nepverhalen zijn meer jouw specialiteit. Net als Godwins.

EDIT: bij deze stel ik je handlers voor een andere, intellectueel meer uitdagende agent in te zetten. Dit is eigenlijk niet leuk meer, wegens te gemakkelijk. Jij mag terug brood gaan bakken.
Zeg Steve, geloof jij nou écht zelf dat Israël 'agenten' inzet én bovendien betaalt om op een forum, een Belgisch/Vlaams forum begot, wat propaganda te komen maken, een 'land' dat overal ter wereld wordt uitgelachen, geridiculiseerd ... áls het al gekend is - zónder de EU en 't NAVO hoofdkwartier in Brussel was het gewoon wat het eigenlijk is; een boerengat!

Dáár zal Israël zich écht moe om maken en wakker van liggen!

Eigenlijk had ik nog een vraagje, niet enkel aan jou gericht, maar aan eenieder die zo vurig anti-Israël is; om wélke reden wordt dat land zo bekritiseerd, wat is nu eigenlijk de bedoeling daarvan?
Bekommernis om de mensen in gaza of degenen die zich 'palestijn' noemen , onrechtvaardigheid jegens hen, hun 'uithongering', onderdrukking e.d.? Is dát de reden?
Waarom hoor en zie ik dan zo weinig over het lot van diezelfde 'palestijnen' in Egypte, Syrië, Libanon, Jordanië en nog veel meer Arabische landen waar ze niet eens het staatsburgerschap kunnen verkrijgen-nóóit!
laten we het even voor het gemak hebben over de talrijke 'palestijnen' die al decennialang leven in 'kampen' in Jordanië vervallen tot krottenwijken zonder ook maar iets dat lijkt op 'basisbehoeften'.
Libanon; waar 'palestijnen' niet alleen het recht ontnomen wordt om onroerend goed te bezitten, maar ook niet in aanmerking komen voor gezondheidszorg en wettelijk uitgesloten zijn om een groot aantal beroepen uit te oefenen.
Tot 2005 was het de Palestijnen in Libanon wettelijk verboden in 72 beroepen werkzaam te zijn. Nu is dit aantal teruggebracht tot 20. Nog steeds is het Palestijnen niet toegestaan om in Libanon werkzaam te zijn als arts, journalist, apotheker of jurist.
Wat zou de reactie zijn van de internationale gemeenschap en de anti-Israël-lobby als er in Israël een wet zou uitgevaardigd worden die Arabische inwoners zou verbieden om te werken als taxichauffeur, journalist, arts, kok, portier, ingenieur of jurist? Of als het Israëlische Ministerie van Onderwijs een instructie zou uitvaardigen waarin Arabische kinderen wordt verboden zich op scholen en universiteiten in te schrijven?

Is het wérkelijk énkel uit bekommernis voor de 'palestijnen', of toch ... iets anders ???
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 23:26   #140
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zeg Steve, geloof jij nou écht zelf dat Israël 'agenten' inzet én bovendien betaalt om op een forum, een Belgisch/Vlaams forum begot, wat propaganda te komen maken, een 'land' dat overal ter wereld wordt uitgelachen, geridiculiseerd ... áls het al gekend is - zónder de EU en 't NAVO hoofdkwartier in Brussel was het gewoon wat het eigenlijk is; een boerengat!

Dáár zal Israël zich écht moe om maken en wakker van liggen!

Eigenlijk had ik nog een vraagje, niet enkel aan jou gericht, maar aan eenieder die zo vurig anti-Israël is; om wélke reden wordt dat land zo bekritiseerd, wat is nu eigenlijk de bedoeling daarvan?
Bekommernis om de mensen in gaza of degenen die zich 'palestijn' noemen , onrechtvaardigheid jegens hen, hun 'uithongering', onderdrukking e.d.? Is dát de reden?
Waarom hoor en zie ik dan zo weinig over het lot van diezelfde 'palestijnen' in Egypte, Syrië, Libanon, Jordanië en nog veel meer Arabische landen waar ze niet eens het staatsburgerschap kunnen verkrijgen-nóóit!
laten we het even voor het gemak hebben over de talrijke 'palestijnen' die al decennialang leven in 'kampen' in Jordanië vervallen tot krottenwijken zonder ook maar iets dat lijkt op 'basisbehoeften'.
Libanon; waar 'palestijnen' niet alleen het recht ontnomen wordt om onroerend goed te bezitten, maar ook niet in aanmerking komen voor gezondheidszorg en wettelijk uitgesloten zijn om een groot aantal beroepen uit te oefenen.
Tot 2005 was het de Palestijnen in Libanon wettelijk verboden in 72 beroepen werkzaam te zijn. Nu is dit aantal teruggebracht tot 20. Nog steeds is het Palestijnen niet toegestaan om in Libanon werkzaam te zijn als arts, journalist, apotheker of jurist.
Wat zou de reactie zijn van de internationale gemeenschap en de anti-Israël-lobby als er in Israël een wet zou uitgevaardigd worden die Arabische inwoners zou verbieden om te werken als taxichauffeur, journalist, arts, kok, portier, ingenieur of jurist? Of als het Israëlische Ministerie van Onderwijs een instructie zou uitvaardigen waarin Arabische kinderen wordt verboden zich op scholen en universiteiten in te schrijven?

Is het wérkelijk énkel uit bekommernis voor de 'palestijnen', of toch ... iets anders ???
Ik verwed een exemplaar van " Mein Kampf " dat het om " iets anders " gaat...
Alle voorwendsels zijn goed om op de joden te spuwen, maar het erbarmelijke lot van de Palestijnen in vluchtelingenkampen in de buurlanden komt nooit in de media...Alhoewel ze daar toch bij geloofsgenoten zijn ? Dat is al zo iets als de muur die Egypte gebouwd heeft aan de grens met Gaza...

Laatst gewijzigd door den dinges : 1 augustus 2010 om 23:29.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be