![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge moet gekend zijn binnen de gemeenschap (lokale moskee).. Dat is 1 van die voorwaarden. Meer weet ik daar ni over, zal het eens aan een vlaamse bekeerlinge vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dan zet ik daar geen voet binnen. Van het "eigen volk eerst"-principe moet ik niet weten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Mekka. Daar ging het toch over?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Ja goed, daar ging de topic over maar u quote mijn reactie over de 'lokale moskee' vandaar mn vraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() De Turkse legers die Europa bezetten tot 1913 waren wel degelijk geen seculariserende invloed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nogmaals, toerisme bestaat niet in the Kingdom. Als je er binnen wil geraken (voor zaken) heb je een zgn. 'sponsor' nodig, iemand die je officieel uitnodigt en ook juridisch garant voor je staat. Daarnaast stelt de vragenlijst die je moet invullen om aan een visum te geraken (ook) de vraag naar je religie. Het is een politiestaat : je doet er niet zomaar wat je wil. Je zult trouwens ook niet in Mekka geraken zonder gecontroleerd te worden. Of ergens anders. Ik herinner me ook nog levendig dat ik eens met een paar collega's van Al Dammam naar (Ar) Riyadh gereden ben doorheen een zandstorm in '91. Zelfs dat noodweer (waardoor er geen vliegverkeer was, en dat toen alle telefoonverbindingen heeft uitgeschakeld, om je een idee te geven) heef niet belet dat wij halverwege onze papieren hebben mogen laten zien...
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Ik blijf dus bij mijn nominatie om deze draad als de domste ooit te benoemen.
Saoedi-Arabië is volledig georganiseerd zoals het 70-punten-programma voorschrijft, en uitgerekend dat wil de draadstarter aanklagen als een uiting van 'multicul'. <Hier afbeelding van man die in zijn eigen voet schiet toevoegen>