![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij prefereert de Turken boven de Vlamingen omdat ze "gemiddeld intelligenter zijn dan de vlaamse kandidaten en harder werken." Marokkanen neemt hij echter per definitie niet meer aan gezien - net zoals bij Hurricane - uiterst negatieve ervaringen. Zeg mij nu eens. Is die man een racist? Ik ben benieuwd naar uw antwoord. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drie op drie is nochtans 100% hoor. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wacht trouwens nog steeds op antwoord op mijn vraag :
Als u drie broden koopt, en het blijken alle drie slechte broden te zijn. Gaat u dan nog een vierde kopen, tegen beter weten in ? |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bent u nu serieus? Herlees misschien zelf eerst nog eens even wat u neerschrijft. Hoeveel sollicitaties denkt u dat hij zoal zal krijgen per job???
|
![]() |
![]() |
#127 | ||
|
![]() Citaat:
Nou, mij gaat het meer om het feit dat ik het jammer vind dat u alle allochtonen over eenzelfde kam scheert. Voor mijn pa werken autochtonen en allochtonen en zou het eerlijk gezegd niet pikken dat hij de allochtonen voortrekt, gelukkig beseft hij dat zelf ook.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 september 2010 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zulke dingen in alle ernst durft te beweren... Maar wel grappig. Uitnodigen voor een gesprek. Met koffie en taart, neem ik aan ? Mevrouw, in Vlaanderen wérken de mensen. Geen tijd om complete levensverhalen te aanhoren. Toon me dat je beleefd, taalvaardig en handig bent. Dan krijg je op het eind van de maand ook een loon. Ben je of kan je dat niet, ga je er uit. ![]() Autochtoon of Allochtoon... Laatst gewijzigd door hurricane : 13 september 2010 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jonge Turk zocht werk en toen ik dat voor hem vond bleek hij gelogen te hebben over het diploma. Met allochtone mannelijke collega's ook problemen, samenwerken met en vrouw ging niet en in de vergaderzaal gingen ze Allah aanroepen om hen bij te staan tegen hun vrouwelijke baas, andere mannelijke collega's weigerden met een vrouwelijke collega samen rondes te lopen, ze moest minstens drie meter achter hem lopen zodat niemand verband zag, in kantoor werd steevast Berbers gesproken, terwijl het ook echt anders kan, zo bewezen twee jonge stageairs bij het OCMW die prompt allebei na de studie een bana kregen! Maar helaas zijn zij de uitzondering, vooral jongens zonder diploma stellen totaal onredelijke verwachtingen, een kantoorbaan met gsm van de baas, terwijl ze niet eens het lager middelbaar afmaakten!Werken bij de groendienst? Welnee, beneden hun stand! Ik vind ook dat je iedereen een kans moet geven maar doen alsof dit alles oplost is echt de frustraties negeren die de allerbelabberste arbeidsattitude van menige "allochtoon" mee brengt voor wie juist kansen bood! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij kan steeds beroep doen op een selectiebureau. Maar dan moet hij dat selectiebureau niet zeggen dat hij zeker geen allochtonen wil. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je manier van schrijven/praten is dan ook wel heel anders dan wat ik van de gemiddelde allochtoonse sollicitant heb gehoord. Je zou in alle geval mijn interesse al hebben. (beroepsmatig eh ![]() Ik vind het jammer dat een groep mensen een etiket krijgt door een hoopje macho's die meteen een bedrijfswagen en GSM vragen. (ECHT gebeurt). Dat geeft te denken. En ik twijfel niet aan het feit dat er ook wel gemotiveerde Marokkanen zullen bestaan, op zoek naar een goeie baan. En even ter info : we hebben ook iemand van Turkse afkomst in dienst. Perfecte kerel, zonder meer. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Taalvaardigheid is een vereiste. En een elementaire beleefdheid is bij ons ook gewenst. Onze mensen gaan met de klanten om. Dus die twee criteria zijn de eerste waar ik aandacht voor heb. Daar gaat (ging) het meestal al mis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze willen geld verdienen, meer niet. En ze sturen wat ze op het moment op de bank hebben zitten. Of dacht u dat het straathoekwerkers zijn ? Man, hou toch op ![]() |
|
![]() |