Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Bekijk resultaten enquête: Zou U opnieuw op NVA stemmen?
JA 66 72,53%
NEEN 4 4,40%
Ik heb niet op de NVA gestemd. 21 23,08%
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 5 oktober 2010, 23:41   #121
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Als DW eerst voorwaarden stelt alvorens de taak aan te nemen en VOOR de koning vraagt aan de franstaligen om dat te bevestigen: bv 50% eigen inkosten en responsabilisering voor de uitgaven, dan kunnen ze toch moeilijk hun staart intrekken!

Laat hem eerst de franstaligen publiekelijk beloven wat voor hem het voornaamste is en dan weet iedereen direct achteraf wie liegt!! Gedaan met discretie, het werkt alleen maar averechts.
De koning mag je niet gebruiken als politiek instrument. Hij zou zijn rol te buiten gaan.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 6 oktober 2010, 00:38   #122
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en voor zover ik weet, heeft Leterme met de Franstaligen wel degelijk een akkoord gesloten. een akkoord om een regering te vormen zonder staatshervorming.
Moet hij vooral doen. Dan kan hij met zijn regering gaan zitten duimen draaien en achter hooguit enkele weken aan Bert Bibber het ontslag van de regering gaan aanbieden. En daarna is het uit met de pret. Dan kan hij Pralinen van Leonidas gaan verkopen voor de rest van zijn dagen, of garcon gaan spelen bij Steve Stevaert.

Laatst gewijzigd door Garry : 6 oktober 2010 om 00:41.
Garry is offline  
Oud 6 oktober 2010, 05:18   #123
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Reeds betaald en al? Ik heb me ingeschreven maar moet nog geld storten,da's iets voor straks.

Benieuwd hoe dat lidkaartje eruit ziet...
Een paar jaar terug zag het er in elk geval zo uit:

Naam: 1.JPG
Bekeken: 129
Grootte: 26,1 KB
SDG is offline  
Oud 6 oktober 2010, 08:06   #124
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Een paar jaar terug zag het er in elk geval zo uit:

Bijlage 73843
Nu ziet het er nog zo uit. Alleen heb ik een wit randje nu
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 6 oktober 2010, 09:05   #125
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ziet er mooi geel/oranje uit, en hoe is de kwaliteit van het kaartje zelf, uit welk materiaal is het gemaakt? Of is dat in de loop der jaren wel veranderd?
poekieJ is offline  
Oud 6 oktober 2010, 09:09   #126
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Ziet er mooi geel/oranje uit, en hoe is de kwaliteit van het kaartje zelf, uit welk materiaal is het gemaakt? Of is dat in de loop der jaren wel veranderd?
Papier. Ik heb het zelf geplastificeerd.
EddyBal is offline  
Oud 6 oktober 2010, 12:48   #127
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Ik vind het geen slecht idee. Zelfs een heel goed. Heb alleen geen zin om het te organiseren, bijdragen zou ik met plezier, financieel en actief.

Weet je wat, ik ga me lid maken, dat zou toch ook een signaal moeten zijn als er nu veel leden bijkomen.
Zou je niet even wachten tot na de onderhandelingen? Niets is schrijnender dan mensen die hun partijkaart dienen te verscheuren om met zichzelf in het reine te komen.
Vito is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be