![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn naam staat niét op de deur. de postbode heeft geheimhoudingsplicht. Ik zou niet weten waarom het normaal zou zijn dat iemand gewoon m'n gegevens online zet. Sommige mensen moeten zelfs moeite doen om elders een leven op te bouwen, zonder dat een stalkende ex hen weet wonen. Het kan toch niet dat al die moeite met 1 druk op een knop ongedaan gemaakt wordt.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 10 oktober 2010 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan te bedenken dat het laatste grote cohort vruchtbare autochtone vrouwen van 1970 dateert. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 oktober 2010 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef : Het is tegen de wet om naam en adres van mensen te publiceren zonder de toestemming van de betrokkenen. Laatst gewijzigd door artisjok : 11 oktober 2010 om 05:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Autochtonen leven; allochtonen hokken Citaat:
Ik veronderstel dat mijnheer De Winter puur toevallig namen uit Antwerpen Noord nam. En puur toevallig met A. Familienamen die beginnen met V zijn waarschijnlijk te weinig representatief. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In Antwerpen. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Punt is dat als de autochtone witte Vlaamse bevolking endogeen stabiel zou willen blijven, de (kleine) vruchtbare cohorten vrouwen uit deze groep langere tijd ongeveer gemiddeld 3,8 kinderen per vrouw zouden moeten werpen (Een kinderloze vrouw moet dan bv gecompenseerd worden door één met bijna 8 kinderen), én zich niet vermengen met 'allochtonen', én geen emigratie kennen.
Dan hebben we het alleen nog maar over stabiel houden van de autochtone witte Vlaamse populatie. Ziet u het al gebeuren? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 oktober 2010 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maak dus voor jezelf maar eens de bedenking hoe gemakkelijk ze in de pas gehouden zouden kunnen worden indien ze ooit de minderheid zouden uitmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen ons beide is dat ik dat zeer treurig vind, en jij vind dat heel plezant blijkbaar...Daarom waarschijnlijk dat ik je niet waardeer...Een mens die zijn eigen volk met plezier naar de ondergang ziet gaan...Bij mijn noordafrikaanse kennissen noemen ze zo iemand een verrader...Het laagste van het laagste... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 11 oktober 2010 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Als de Vlamingen een meerderheid zouden zijn, enkel door de aantallen van zijn hordes allochtonen, heb ik liever dat ze in de minderheid zijn. Maar daar is natuurlijk geen gevaar voor, want in Wallonië zitten ook ontzettend veel allochtonen. Als die, net als de " Vlaamse " allochtonen, plotseling verdwijnen, blijven er nog steeds meer Vlamingen dan Walen over. Het enige dat zou veranderen, voor zowel Vlamingen en Walen : wat meer plaats in onze steden, de autochtonen kunnen eindelijk terug gaan wonen in de sociale woningen, die voor hen gebouwd werden, maar vandaag stampvol vreemdelingen zitten, die het daar voor een autochtoon onleefbaar maken, minder werklozen, en chronisch zieken te onderhouden, meer arbeidsplaatsen voor autochtonen, minder straatgeweld, inbraken , verkrachtingen en andere minder of meer ergere overlast, en noem maar op...Kortom : een béter België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Waarom zouden 'autochtonen' niet naar de steden kunnen? Alle witte Vlamingen bange poeperds? Te duur geworden voor ze? 3) Nee een bejaard en uitgeblust Belgie is niet béter. Dat is slechter. En onbetaalbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ultieme Vlaamse kabouterdenken. Aan de andere kant is dit een win-win situatie. De Franstaligen in dit land willen ook graag dat Vlamingen in de minderheid zijn. Blijf daaraan werken zou ik zeggen. Het zou ook beter passen bij de traditionele slachtofferrol van veel Vlamingen. Een klagende minderheid Vlamingen die dan voortdurend legitiem kunnen zeuren over de grote gemene imperialistische van hun meerderheid misbruik makende Franstaligen, tot ze aan de poorten van Turnhout staan. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 oktober 2010 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar zou Dewinter eigenlijk de meeste voorkeur aan geven?
Mensen met een vreemde familienaam van wie de loyaliteit bij Vlaanderen en het Nederlands ligt? Of zoals in Brussel, mensen met een 'Vlaamse' familienaam van wie de loyaliteit ondertussen bij een andere politieke entiteit en een andere cultuur ligt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik niet snap, stel dat je gelijk hebt en de toekomst geen verandering brengt,... .... hoe kan het lokken van migranten daar dan verandering in brengen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 oktober 2010 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel migranten hechten kennelijk wél aan het krijgen van kinderen en zorgen dus ook voor een gezondere demografie. Een groeiend inwonertal voor Vlaanderen is de beste kans op het behoud van een Nederlandstalig overwicht in Belgie. Lijkt me allemaal heel verstandig voor Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Brusselaars ? Ja , dat zijn Brusselaars , hé. Die spreken een beetje de twee talen. Toch in de tijd dat ik daar woonde, buiten enkele stomme FDF-ers én VMO-ers heb ik daar toen met niemand last gehad wat taal betrof. Is wel 30 jaar geleden allemaal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |