Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 9 oktober 2010, 17:42   #121
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Over uw frikandel gesproken, eventjes heel ernstig nu : ik hoop dat De Wever de nodige aandacht heeft besteed aan zijn persoonlijke beveiliging, en dat hij en zijn chauffeurs erg voorzichtig en oplettend zijn in het verkeer. Een zeer toevallig accidentje zou het Belgisch establishment nu bijzonder goed uitkomen, nietwaar…
Waar stuurt u op aan ?
Henri1 is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:43   #122
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over uw frikandel gesproken, eventjes heel ernstig nu : ik hoop dat De Wever de nodige aandacht heeft besteed aan zijn persoonlijke beveiliging, en dat hij en zijn chauffeurs erg voorzichtig en oplettend zijn in het verkeer. Een zeer toevallig accidentje zou het Belgisch establishment nu bijzonder goed uitkomen, nietwaar…
Geluk komt altijd bij ongeluk zeggen ze soms, nietwaar....
solidarnosc is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:43   #123
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van Wouter Van Bessien hebben we dus niks te vrezen.
Oud 9 oktober 2010, 17:44   #124
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Waar stuurt u op aan ?
Dat ie moet opletten van VB wellicht.
solidarnosc is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:44   #125
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Juist, volgens sommigen zijn ze maar tot 33% gestegen

Luidop dromen, het heeft iets komisch

Noorman
Hoogmoed komt altijd voor de val nietwaar.
Henri1 is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:44   #126
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar stuurt u op aan ?
Ik stuur nergens op aan. Wie kan lezen en minstens een tweetal werkende hersencellen bezit begrijpt perfect wat er gaande is.
Gwylan is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:45   #127
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De kans dat de man een infarct krijgt is vele malen groter dan uw cowboy-verhaal.
Henri1 is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:49   #128
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Geluk komt altijd bij ongeluk zeggen ze soms, nietwaar....
Zoals bij Pim Fortuyn, niet? Heel politiek links was "verontwaardigd" maar binnenin waren ze toch heel blij dat een ander het "probleem" heeft opgelost.
Dat is een bijkomend doel van heel die demonisering; men hoopt dat een wankel individu zichzelf tot redder van het vaderland benoemt en de demoon uitschakelt. Daarna wassen ze hun handen in onschuld "dit hebben we nooit gewild, we veroordelen dit ten zeerste, blablabla". Als Bart iets overkomt dan zal heel de franstalige media, met Le Soir, op kop, hier medeverantwoordelijk voor zijn.
Oud 9 oktober 2010, 17:50   #129
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Hoogmoed komt altijd voor de val nietwaar.
Ook juist, maar tot dat dan weer zover is, is een Gennez-Van Besien specialeke, waar u ongetwijfeld, nat van droomt, ook nog geen optie.

Of 't zou moeten zijn da ze een staatshervorming willen en denken dat ze daar een 2/30sten "meerderheid" moeten voor hebben

Noorman
Noorman is offline  
Oud 9 oktober 2010, 18:06   #130
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
De kans dat de man een infarct krijgt is vele malen groter dan uw cowboy-verhaal.
Ach mijnheer Henri, België is een cowboy-verhaal op zich.

Maar u hebt (wellicht onbewust) gelijk : een soortement infarct zou net dat ietsje geloofwaardiger overkomen in dit geval. En dan zou Gennez sloom kunnen verkondigen dat hij er zelf om gevraagd heeft, bijvoorbeeld.

Hoe dan ook, het is nu niet het moment voor uw frikandel om domweg uit het oog te verliezen dat België slechts in schijn een democratie is. Een regime dat zichzelf absoluut wil in stand houden, durft een in de weg lopende frikandel al wel eens minder kosjere dingen aandoen, ziet u.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 9 oktober 2010 om 18:07.
Gwylan is offline  
Oud 9 oktober 2010, 18:14   #131
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach mijnheer Henri, België is een cowboy-verhaal op zich.
Maar u hebt (wellicht onbewust) gelijk : een soortement infarct zou net dat ietsje geloofwaardiger overkomen in dit geval. En dan zou Gennez sloom kunnen verkondigen dat hij er zelf om gevraagd heeft, bijvoorbeeld.

Hoe dan ook, het is nu niet het moment voor uw frikandel om domweg uit het oog te verliezen dat België slechts in schijn een democratie is. Een regime dat zichzelf absoluut wil in stand houden, durft een in de weg lopende frikandel al wel eens minder kosjere dingen aandoen, ziet u.
U kunt er wel proberen een karikatuur van te maken, maar 'mijnheer Henri' heeft wel een punt. Een meer dan degelijk punt zelfs.

Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2010 om 18:15.
system is offline  
Oud 9 oktober 2010, 18:23   #132
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U kunt er wel proberen een karikatuur van te maken, maar 'mijnheer Henri' heeft wel een punt. Een meer dan degelijk punt zelfs.
Geen enkele moeite is mij vreemd, maar waarom zou ik proberen een karikatuur te maken van iets wat al overduidelijk een karikatuur is ?

Maar vermits ik in een zeer meegaande bui ben, ben ik samen met u bereid - zij het uit medelijden - om mijnheer Henri een punt toe te kennen.

Dan heeft hij nu reeds 1 punt op 100. Geen probleem dus : in Groot Luik wordt hij daarmee gegarandeerd gedelibereerd.
Gwylan is offline  
Oud 9 oktober 2010, 18:28   #133
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Geen enkele moeite is mij vreemd, maar waarom zou ik proberen een karikatuur te maken van iets wat al overduidelijk een karikatuur is ?

Maar vermits ik in een zeer meegaande bui ben, ben ik samen met u bereid - zij het uit medelijden - om mijnheer Henri een punt toe te kennen.

Dan heeft hij nu reeds 1 punt op 100. Geen probleem dus : in Groot Luik wordt hij daarmee gegarandeerd gedelibereerd.
Dat is meer dan De Wever, die heeft namelijk nog steeds 0/10 op zijn rapport, nietwaar system?

Laatst gewijzigd door poekieJ : 9 oktober 2010 om 18:29.
poekieJ is offline  
Oud 9 oktober 2010, 18:29   #134
system
Banneling

Standaard

Citaat:

Nu maakt u weer een karikatuur van de hele zaak. U wordt eentonig en vooral: inhoudsloos voorspelbaar.

Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2010 om 18:30.
system is offline  
Oud 9 oktober 2010, 18:35   #135
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Dat is meer dan De Wever, die heeft namelijk nog steeds 0/10 op zijn rapport, nietwaar system?
Dan wordt het nu voor uw roi de hoogste tijd om mijnheer Henri uit Groot Luik aan te stellen als clarificateur. Laat ons eerlijk zijn, hij verdient het : samen met zijn systeem-kompaan staat hij hier al jaren onbevreesd op de barricaden teneinde België te redden.

Laat die heren dus nu met de frikandel gaan onderhandelen om het zaakje te redden. Succes verzekerd.
Gwylan is offline  
Oud 9 oktober 2010, 18:38   #136
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Nu maakt u weer een karikatuur van de hele zaak. U wordt eentonig en vooral: inhoudsloos voorspelbaar.
Eentonig is my middle name. Sommigen noemen het ook rechtlijnig, maar die kennen mij te goed.
Gwylan is offline  
Oud 9 oktober 2010, 18:44   #137
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

De val staat wagenwijd open.

BDW moet kiezen tussen vertrouwen vinden of dinsdag de agendering BHV stemmen. Vertrouwen vinden om verder te onderhandelen zal zeer veel kiezers kosten omdat de franstaligen al hebben laten weten dat er geen vertrouwen mogelijk is als de agendering opnieuw het BHV circus opstart.

Zal men BDW een Leterme-oor aannaaien ?

Indien hij, en de NVA, tegenstemmen of zich onthouden dan verliest hij zijn geloofwaardigheid in Vlaanderen. Operatie "beschadiging" gelukt.
Indien hij voor stemt en de druk opvoert dan haken de franstaligen af. Nieuwe verkiezingen en kleine winst voor de traditionelen. Voldoende om uit 's landsbelang een regering te vormen met een Vlaamse minderheid. Operatie "dump BDW" gelukt.

Hopelijk volgt BDW zijn echte agenda.

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=37

Laatst gewijzigd door Cyrano : 9 oktober 2010 om 19:02.
Cyrano is offline  
Oud 9 oktober 2010, 18:46   #138
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Alleen al het ultimatum van de PS maakt dat N-VA niet anders kan dan stemmen voor de agendering.
De nagel op de kop!!
daiwa is offline  
Oud 9 oktober 2010, 19:04   #139
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Hetgeen we al konden vermoeden is er nu uit....BDW heeft blijkbaar laten doorschemeren dat hij de SpA niet helemaal vertrouwt.
(
Meer dan laten doorschemeren!

Vandaag de kop van GvA:

BART DE WEVER VERTROUWT SP.A NIET.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...sp-a-niet.aspx

En gelijk heeft hij!
daiwa is offline  
Oud 9 oktober 2010, 19:10   #140
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Meer dan laten doorschemeren!

Vandaag de kop van GvA:

BART DE WEVER VERTROUWT SP.A NIET.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...sp-a-niet.aspx

En gelijk heeft hij!
Tja, en Karolientje is op haar clitoris getrapt.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be