![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige werkgevers hebben slechte ervaringen met alloctonen op deze gebieden en trekken daar hun conclusies uit. Ik trek ook mijn conclusies uit slechte ervaringen. Ik kan bijgevolg begrijpen dat bepaalde werkgevers het risico op een "verkeerde" aanwerving willen minimaliseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag jouw hoe je het verschil kan zien en dus een onderscheid kan maken. En hoe het dan komt dat autochtonen, allochtonen discrimineeren? Deze vragen zijn onbeantwoord. Dat niemand als crimineel word geboren weet ik ook wel...maar dat beantwoord mijn vragen niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dit te maken met het geven van subsidies aan werknemers indien ze autochtonen aannemen? Is allemaal even absurd ja! Ik weet dat en zeg dat, nu jij nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je komt steeds af met hetzelfde foefke. Je baseert je op de ervaring met 1 individu; om alle individuen van die zogenaamde groep over dezelfde kam te scheren. Je mag gerust selecteren op kennis, attitudes, niet willen werken onder vrouwelijk gezag,.... maar je mag niet discrimineren op naam bijvoorbeeld. btw. : Discrimineren is tegen de wet, en jij bent toch iemand die zich steeds aan de wet houdt. Niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had de indruk dat je het een ongelooflijk, waanzinnig voorstel achtte, aangezien je schreef Stel je voor...morgen zou het VB afkomen met een regeling dat bedrijven extra subsidies zouden krijgen indien ze autochtone Belgen zouden aannemen. LOL. Maar andersom zou geen probleem zijn zekers. Aub e!Terwijl het VB dit in het verleden voorstelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit heb ik iemand zo zien afgaan als jij. Ik ben gewonnen, met ipon. nee , met een dubbele ipon . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan moet je terechte, juiste conclusies trekken. Uit ervaringen met een individu kan je nooit conclusies trekken voor alle individuen van een zogenaamde groep. Ik schreef inderdaad dat ik geen verzekeringsmakelaar meer wil; omdat ik weet dat jij een verzekeringsmakelaar bent. Ik dacht dat ik je er zo kon van overtuigen dat je niet zo'n conclusies kan/mag trekken. Ik had verwacht dat je je toen zou verdedigen. Je vond dat toch niet terecht; dat ik zo'n conclusies trok voor alle verzekeringsmakelaars. Je weet toch dat er cowboy's tussen zitten, maar dat ze niet allemaal zo zijn. Laatst gewijzigd door artisjok : 18 oktober 2010 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zeveren hé Artisjok. U bent verloren. Met ipon. U moet uw nederlaag leren dragen. Doe het waardig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Pericles toch, al mijn verzekeringen zijn afgesloten bij een makelaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we potentiële werkgevers maar eens aan het woord laten waarom er enige weerstand om elementen uit die twee groepen aan te werven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een werkgever die daarvoor publiek uitkomt heeft terstond het gestapocentrum CGKR aan zijn been. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 oktober 2010 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |