![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Mogelijk. Het kan. Het is niet uitgesloten. U zegt dit maar steeds. Maar zeker is het niet. Want uiteindelijk heeft De Wever niet veel beter gepresteerd dan Leterme die men afgestraft heeft. En uiteindelijk worden de prijzen aan de meet uitgedeeld. De Wever komt met lege handen uit maanden onderhandelingen. Precies zoals Leterme. En dat is niet wat de kiezers vroegen. Vele kiezers vroegen hem met 'volle' handen eruit te komen, niet met lege handen.
Laatst gewijzigd door system : 18 oktober 2010 om 13:50. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leterme deed er alles aan om in de 16 te komen : hij kon het niet ... Di Rupo deed er alles aan om in de 16 te komen : hij kon het niet ... |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot nader order doet dewever dit niét, en zal de kiezer hem dus niet op dezelfde manier bekijken als ze met leterme deden. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
2. Als BdW vandaag met lege handen staat, is het duidelijk niet zijn fout. |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik wèl doorhad is dat u het blijkbaar - zoals altijd - weer nodig vindt een serieuze draad te laten verzanden in nutteloze welles-nietus spelletjes. Nogmaals, open er een draad over in K&K.
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Di rupo zal net hetzelfde moeten doen als Leterme als hij erin wil: plooien
|
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() niet zo streng Hertog ... het zijn moeten moeilijke dagen zijn voor System ...
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 18 oktober 2010 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En bij Dewever is het in de feiten maar evenzo gegaan. Want in de praktijk zie ik niet veel verschil tussen De Wever en Leterme en di Rupo. Ofte voor het trio: 0 /10 op rapport. Laatst gewijzigd door system : 18 oktober 2010 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Nee, ik ben gewoon de arrogante toon van uw geraaskal spuugbeu, en verder ga'k hier niet op ingaan, pak het gelijk ge wilt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet ik plots aan een struisvogel denken?
|
![]() |
![]() |
#137 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
(Hij speelde wel hoog spel want wat als de Franstaligen alles hadden geaccepteerd?) Maar wie kan er vandaag de dag - na deze tekst - met goed fatsoen nog zeggen dat BDW een extremist is, of zelfs onredelijk? D�*t doel is bereikt, lijkt me. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze hebben de man ziek gemaakt tot hij toegaf |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tiens en over niet toegeven gesproken, met de onderhandelingen van BHV in april zei toch bijna iedereen dat ze er bijna waren dat het maar een kwestie van een aantal dagen meer was. Het was Leterme enkel en alleen te doen om de Wetstraat 16. Wie gelooft deze mensen in feite nog met hun 5 minuten politieke moed. Voor BDW vallen er voorlopig geen punten te geven daar de regering nog niet gestart is, BDW verwondert me elke dag meer en meer ook met zijn tekst van gisteren bewijst hij tenminste dat hij iets op papier kan zetten iets wat strikske Di Rupo nooit gedaan heeft.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 18 oktober 2010 om 14:05. |
|
![]() |