![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mah bon... Dat terzijde ![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat moet anders.. (Al is er natuurlijk de mogelijkheid van thuisonderwijs, of een privé school.) Laatst gewijzigd door xrc : 18 november 2010 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Scholen leren onze kinderen schrijven, rekenen, etc. Ik heb veel Amerikanen vroeger gesproken via yahoo dat ook voor thuisscholing kozen en hun kinderen konden slechter Engels dan ik toen kon. Laat ons dus maar het huidig systeem behouden, MAAR uitbreiden ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had het over uw thuisscholing.
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verwarmingen... hoe lang kan ik de lijst doen aanbreien volgens U? In kort: school interessant maken, vooral in het secundair onderwijs dan, misschien zitten we dan niet met zoveel schoolverlaters. Meer middelen geven. Ik herinner dat een oud leraar van me enorm gefrustreerd raakte met de beperkte middelen en dit deelde met zijn klas. Het was mijn leraar biologie. En dankzij hem, heb ik zo'n interesse in biologie. Vooral luisteren naar leerkrachten hoe we scholen moeten uitbreiden, niet naar mij.
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De overheid? De ouders? Bedrijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als het onderwijs naar meer budget vraagt, is dat met reden. Hoe? Dat is de politieker zijn taak, niet de burger. Richt uw vragen dus tot hen.
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik bemerk dus nu dat je staatsonderwijs een evidentie vindt. Je gaat er namelijk van uit dat politici dit moeten oplossen door meer financiële steun. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus ik vertrouw op die mensen. Maar tegelijk stel ik vast dat zij beperkte middelen hebben; Daarvoor is meer budget nodig. Ons schoolsysteem is het probleem niet. Het grootste probleem huist in studenten die achterstand hebben (vooral door taal) en die achterstand over-infecteren op onze kinderen. Als één kind niet meekan, kan je daarop je les aanpassen, maar als er zes op twintig niet meekunnen, ... Financiële steun is enkel het begin, daarop kunnen scholen hun visie verder realiseren.
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zomaar wat geld strooien en hopen dat scholen nuttige zaken verbeteren, lijkt me nogal naïef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door xrc : 18 november 2010 om 05:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zomaar wat geld strooien en hopen dat scholen nuttige zaken verbeteren, lijkt me nogal naïef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Vreemdeling
|
![]() Bijlange niet alle joodse scholen worden gefinancierd door de overheid, enkel de scholen die voldoen aan de eindtermen. Een paar scholen speelden reeds hun subsidies kwijt en een aantal joodse scholen zijn volledig zelfbedruipend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het vlees op uw bord? Selectief gekweekt, bevestigd nogmaals de theorie. Uw kat & hond? Idem. Die Mexicaanse griep? Mutatie van griep, bevestigd de theorie. Die resistente bacterie? Weeral een bevestiging van de theorie. Genetica? Yup, deze bewijst de verwantheid van de verschillende soorten & de common ancestry. Het verschil tussen uw ouders & uw kinderen? Bingo...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Lees het document.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Mutatie is key in evolutie.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Oh ja, laten we de ouders kiezen, ge zult rap zien wie de goeie jobs krijgt nadien & welke de domme arbeidskrachten zullen zijn...
|
|
![]() |
![]() |