![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
van diezelfde Bourgeois : De N-VA heeft wel concrete voorstellen. Zoals de invoering van een differentiatie in opdracht. Hierbij blijven de lonen gelijk, maar afhankelijk van de taken krijgt de leerkracht vermindering in lesuren. Voorbeelden zijn er voldoende: klastitularis, leerkracht in grote klassen, deelname aan werkgroepen, taken in verschillende scholen (IT-leerkracht)… Zo wordt de vlakke loopbaan doorbroken voor wie wil. De N-VA wil ook een efficiënt middenkader uitbouwen in de scholen. Dit middenkader bestaat uit gemotiveerde leerkrachten in combinatie met een lesgever-coördinator. Het middenkader helpt de directie, ondersteunt jonge leerkrachten, maar geeft ook nog een aantal uren les. Hierdoor vormt het de brug tussen directie, leerkrachten en leerlingen. De directie kan de school immers niet (meer) alleen dragen. En ja, wij zijn duidelijk: wij willen de leerkrachten letterlijk en figuurlijk meer waarderen en dus beter betalen. Dus nog minder lesuren , volgens jouw moeten we dan helemaal niets meer doen, stem jij wel op de juiste partij????
Paranoia is a disease onto itself, and may I add ..... the person standing next to you may not be who they appear to be... (Les Claypool) Laatst gewijzigd door Slasty : 16 december 2010 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik blind akkoord zijn met alles dat N-VA .....
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat een studie van een Amerikaanse organisatie over stress ook partijdig is en Bourgeois en alle andere mensen die er al heel lang van overtuigd zijn dat les geven niet zomaar een job is maar meneer weet het absoluut beter dan de rest van de wereld? Ik kan hier cijfers en grafieken blijven spuien maar ze zullen voor jouw soort altijd 'verdacht' blijven want een ander standpunt innemen of afzien van je oogkleppen staat bij jouw soort gelijk aan 'verliezen'. Eigenlijk heb ik medelijden met je, jij moet een verzuurd en ongelukkig mens zijn dat je anderen niets gunt. Ik kan je alleen eerlijk zeggen dat bijna elke collega die ik ken z'n vakantie dubbel en dik verdiend heeft; en ja, er zijn ook profiteurs onder de leerkrachten, dat heb ik nooit gezegd, maar noem mij één job of waar er géén klaplopers zitten die het werk liever door een ander laten doen? Ik heb ook in de privé-sector gewerkt en als er geen kinderen waren gekomen had ik dat misschien nog gedaan maar ik ben dus één van de weinige gelukkigen die kunnen vergelijken en ik blijf het spijtig vinden dat er nog altijd zo'n verkrampte idioten rondlopen die persé moeten beweren dat hun job zwaarder of gemakkelijker is dan de andere. Elke job heeft z'n plus- en minpunten maar er is er geen een waarbij je niets moet doen...
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja die nva ook é, een gebrek aan kennis houd hen niet tegen om ermee te lachen blijkbaar. En plezant dat dat moet zijn lachen met de werkende mens.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof daar gewoon niet in. Ik ken persoonlijk veel leerkrachten. Ik ken verschillende leerkrachten die zelfstandig zijn in bijberoep. Man, die maken meer uren dan een echte zelfstandige, waarschijnlijk tellen zij die uren ook bij hun takenpakket.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat: