![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze draad is in de war of gaat hij echt over tomaten en spek stelende pedofiele priesters
die achter dikke kloostermuren de illusie hebben niet nin een gevangenis te zitten ?
![]() |
#123 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hoe dan ook , Joris claessens steunt dat gepensioneerde pedopriesters niet vervolgd moeten worden.
![]() ![]() ![]() Annemans moet zich niet al te goed voelen met al die perverten en debielen in zijn partij !
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, dat is wel heel duidelijk.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens hij had dan nog de pretentie om in naam vd slachtoffers te spreken : "ik geloof niet dat de slachtoffers dit zouden wensen..."
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het toch moeilijk voor u om ook maar enig begrip en respect voor uw eigen volk op te brengen! Dus lijkt het mij inderdaad zo dat u vol complexen zit omdat u blank bent, anders vind ik geen verklaring voor sommige van uw uitlatingen.... Probeer u eens even voor te stellen dat die man uw vader of grootvader zou zijn.
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles kan best voor zichzelf opkomen, hoor! U beschermt hem altijd alsof u verliefd op hem bent!
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede vraag, inderdaad!
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wijs je er op dat je reactie een typische reactie is wanneer het "een blanke man van het eigen volk" betreft. Ik begrijp wel dat je, nu al voor de tweede maal, over andere dingen begint; want je kan er niets tegen in brengen en je bent wellicht te trots om toe te geven dat ik gelijk heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Hierover gaat het.
http://forum.politics.be/showpost.ph...80&postcount=9 Je was ze vriendelijk om de taalfouten er uit te halen. Je hebt toch ook de inhoud gelezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat moeten de allochtonen niet denken van ons? Straks trekken ze nog verkeerde conclusies. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, nu hebben we het absolute nulpunt bereikt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ohja ik ben nog steeds fier op mijn afkomst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Andy die op mijn verliefd is, daarna Wisord die op mij verliefd is. En tegenwoordig voelt Artisjok ook al iets voor Kallikles. Rot toch een eind op man met uw gezeik altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het hier met de aanbidders van Mo de supperpedo.
Wat heeft Allah , naast dinosaurusbeenderen, zo nog allemaal in de grond gestoken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laten we even justitie opzij schuiven omdat het hier gaat om een man van... ons eigen volk? Ej wa, gij vindt dat niet, zit ge vol complexen omdat ge blank zijt ofwa?! Zotn.
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 19 december 2010 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() -
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 19 december 2010 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De mens in de openingspost IS niet een partij ,integendeel, de partij liet al weten dat ze zullen optreden ... Wat is dan uw probleem eigenlijk , tenminste één partij in Vlaanderen die trouw blijft aan z'n principes ... En verder zal de man in kwestie net als iedereen (nu ja , "jongeren" komen er meestal goed van af) de gevolgen moeten dragen. Geen hypocrisie dus zoals bij de andere partijen of ideologieën... |
|
![]() |
![]() |