![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik dacht het wel?
#122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In alle ernst: als dit echt het resultaat wordt van meer dan 200 dagen gezeik en gezeur dan is voor mij de kous definitief af. Van zodra het kan, pak ik hier mijn biezen want met dit pseudo-democratisch wangedrocht wil ik liever niets meer te maken hebben. Heel dit land is trouwens doordrongen van een verwrongen mentaliteit waarbij je steeds maar weer dingen zit goed te praten die niet goed te praten vallen. Ronduit walgelijk! |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze behoren administratief helemaal niet bij Brussel. De bewoners zullen op Brusselse lijsten kunnen stemmen. Dat is iets anders.
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat die mensen recht hebben op zelfbeschikking.
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En waarom is dat nodig? Ik ben namelijk ook verhuisd naar een andere streek in Vlaanderen? Mag ik dan ook vragen om te stemmen in mijn geboortestreek omdat ik daar meer "binding" mee heb, zij "mijn" dialect spreken en ik 't dialect van hier niet beheers...?
|
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw moeder had ook recht op abortus toen ze zwanger was van u.
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel zou beter, als ze het toch goed menen, direct een samenwerkingsverband moeten sluiten met Vlaams-Brabant en Waals-Brabant over zaken waar ze toch al bevoegdheden voor hebben. zoals Kortrijk met Rijsel heeft gedaan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan Vlaamsgezind zijn is volstrekt niets fout. Wat mij betreft gaat Vlaanderen vóór la Belgique. Als de belangen van Vlaanderen in conflict komen met die van België, dan kies ik voor de eerste.
#132 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel je voor dat wij Vlamingen ook maar iets te véél zouden gaan krijgen... ![]() Die 26% van de personenbelasting naar de gewesten is al een lachtertje op zich... En die bonus voor het terugdringen van de werkloosheidscijfers regionaal is nog een groter lachertje... Enerzijds graaien de francofonen voluit in de federale kas dank zij die draak van een financiëringswet,en anderzijds schept men nu een extra mogelijkheid om nogmaals te graaien in diezelfde federale kas gezien de werkloosheidscijfers in la francofonia én brussel de pan uit rijzen... Een win-win situatie dus... Dan kunnen ze ginds nog wat méér ambtenaren aanstellen dan de huidige 40%van de beroepsbevolking ginds.. De federale,in casu Vlaanderen dus zal dat allemaal wél betalen...... |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil is dat mijn moeder het niet gedaan heeft en de uwe wel.
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar cijfers over stemmenaantal HV voor Brusselse lijsten :
Citaat:
Ik vind niet direct hoeveel van die 83k stemmen van buiten de 6 faciliteitengmeenten komen. (Minstens 1, nl. mijn buurvrouw ![]() Laatst gewijzigd door Zucht : 4 januari 2011 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok. Ik behoor administratief ook niet tot Brussel. Mag ik als bewoner van Oost-Vlaanderen ook op een Brusselse lijst stemmen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |