![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() jongens voel ik een beetje frustratie en jaloesie bij juli omdat ik in thailand van het goede weer ,goedleven en van mijn geld en welverdiende rust kan genieten??tsa tsa das niet mooi,julie tijd komt nog MISSCHIEN!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Of uw integratie als vreemdeling in Thailand is zeer slecht? 3. Kan je de Thaise taal speken? 4. Vind je integratie belangrijk of geld dat voor Belgen niet? 5. Wil je als individu democratisch stemrecht in Thailand? Belgen zijn het slechtste integrerende volk van onze planeet volgens statistieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet al de belgen , maar je mag hypocriet en arrogant toeoegen aan uw lijstje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Of is uw integratie vermogen als vreemdeling in Thailand slecht? 3. Kan je de Thaise taal speken? 4. Vind je integratie belangrijk of geld dat voor Belgen niet? 5. Wil je als vreemdeling democratisch stemrecht in Thailand? 6. Belgen zijn meestal hypocriet en arrogant in het buitenland. (op aanvraag van commandante) 7. Voel je jezelf beter of superieur in Thailand, doordat je uit een land afkomstig bent met een hogere levenstandaard, met de centen die je hier verdiend hebt? 8. Is integratie voor u als vreemdeling in Thailand belangrijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer juist ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Niet op letten : als ze zowat zonder argumenten zitten komen de beledigingen naar boven, + de smerige insinuaties...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En stop met veralgemenen. sebiet ga ik nog denken dat je een anti-belgische racist bent. ![]() Stop ook met azijn te drinken, daar word je te zuur van. Laatst gewijzigd door den dinges : 19 januari 2011 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geniet er van. Ik gun het je van harte. ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En " jullie speelgoed " is hopeloos verouderd vergeleken bij dat hetgeen andere landen tot hun beschikking hebben, je mag dat dus houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
EN volledig off-topic ook nog. Corse probeert van het onderwerp af te leidden, en er een vulgair potje schelden van te maken. Wel, " commandante " , heb je mischien een opinie over een mogelijke MUUR rond Europa ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() ik woon hier pas 5 maanden dus de taal daar ben ik mee bezig maar met mijn mooie vriendin ben ik ik al geweldig geintegreerd,en het grote verschil met uw geintrigeerden is dat dat ik alles zelf betaal hier en niet profiteer van de staat,en het is een vorm van ontwikkelingshulp,veel beter dan aan de ngo s te geven om hun ceo te betalen en rond te crossen in dure jeeps doei jaloezigaards
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ons hopeloos verouderd speelgoed, gemaakt in een hopeloos verouderde fabriek lijkt nochtans in trek, de Fransen gaan weer massaal verouderd materiaal aankopen. Ik vrees dus dat u slecht gëinformeerd bent. Uitmuntende dienstplichtigen werden trouwens aangezet om te testen voor KROO of KRO... Zou het kunnen dat u zelfs als dienstplichtige van weinig waarde was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() nee ik voel mij niet superieur aan een thai,ik behandel hen zoals ik zelf behandeld wil worden,nee ik wil geen stemrecht,de taal ben ik aan het leren wat van uw lieverdjes niet kan gezegd worden,waarom moet ik op een thai forum gaan praten ,ik ben hun gast en heb geen commentaat te geven,ontzeg jij mij uit uw alwetendheid het recht op een vlaams forum?belgen arrogant ,dat klopt helemaal,maar vlamingen zijn overal geliefd omdat ze bescheiden en niet veeleisend zijn ,zo genoeg antwoorden kalikles?
|
![]() |
![]() |