![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens u is het dus zuiver toevallig dat ze op verschillende plaatsen in Europa dezelfde technieken gebruiken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik beeldde me dus in dat die geen recht op uitkering hadden. Waarop is dat recht gebaseerd?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als dat klopt, zijn die veel rijker dan ik.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden sociale problemen stoppen aan een of andere arbitraire grens?
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 januari 2011 om 20:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Een correlatie is voldoende om een aangepast (immigratie)beleid te kunnen voeren, maar dat mag niet van de pocoloco's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
* Roma dames kunnen waarzeggen. Ze gaan winkels langs, en dreigen: als je me niet laat waarzeggen, dan gooi ik een VLOEK over jou heen en dan zal allerlei ongeluk gebeuren! Ze winnen info in over een winkelierster, en gaan dan onheilspellend zeggen van "Jouw man heet Jan, en je kind heet Piet. En Piet gaat naar school." Dat blijkt inderdaad zo te zijn. En dan moet ze een heleboel geld geven. Ik zit nog steeds te wachten op een leuk verhaal van een authentieke ontmoeting met een echte prima uitstekende figuur van de Roma die iets goeds deed waar we allemaal blij mee kunnen zijn. Ik sta er open voor. En kom dan niet met die vent die in de tram 's morgens met zijn accordeon komt, na eerst aan de halte even gekotst te hebben van zijn bier. Een vriendin van mij heeft zo bv. een muziekinstrument van een straatmuzikant gekocht. LEUK VERHAAL. Behalve dat thuisgekomen bleek dat instrument een wrak te zijn. Ze wilde hem helpen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je citaat dateert van (07/2002) Risicogroepen vinden moeilijk autoverzekering. http://www.vab.be/nl/actueel/dossier...kst.aspx?id=79 De wet is onderwijl veranderd. Verzekeringsmaatschappijen zijn wel zo slim om voor jongeren het aantal jaren dat ze een rijbewijs hebben in rekening te brengen; i.p.v. de leeftijd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Neen, dat is nu net het punt.
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Of stelt ge voor om autochtone oplichters en dieven te ontzien?
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, de leden van mijn gezin hebben niet elk een uitkering en 25 euro per dag!
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Jawel..het gaan controleren van bejaarden in een wijk waar vooral allochtone minderjarigen amok maken is ronduit een belachelijke uiting van 'politieke' correctheid'..men gaat ook geen opvangbekkens maken voor grachten die nooit overstromen..
Dat is een pure verspilling van kostbare tijd en geld..efficient werken noemt men dat.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door statistieken gestaafde vooroordelen hanteren is een erkende methode om criminaliteit efficient te bestrijden. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 januari 2011 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het resultaat kunnen we allemaal zien. Ook geen "oorzakelijk verband" zekers. Rot toch lekker op met je kankerzoooiiiiiii is wat ik zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |