![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je kan toch niet iemand ontslaan omdat die een andere mening heeft dan die van jou? Is dit dan politiek correct? Zijn dit dan de personen die het woordje 'verdraagzaam' zo graag te pas en te onpas gebruiken? Kijk é, wat die homo's en lesbiennes doen binnen de 4 muren van hun huis of in hun homobar dat kan me geen barst schelen MAAR het huwelijk (het kerkelijk, wat voor mij nog steeds het belangrijkste is) is en blijft een sacrament tussen man en vrouw. Moesten mijn kinderen les krijgen van een homo/lesbienne, ik zou daar geen problemen mee hebben MAAR het laten uitschijnen als iets natuurlijks of normaals zou ik niet willen, want dat is het NIET! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De vergelijking met de politiek is ook volledig fout.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast past het niet in ons katholiek opvoedingsproject dat nauw verbonden is met ons geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou ik op dit forum evenwel oproepen om bijvoorbeeld negers te vermoorden en aanslagen te plegen tegen moskeeën, dan heeft hij natuurlijk wel dat recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Internationaal recht) van de UA. Ze zijn politiek onafhankelijk...: Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Fijne maatschappij waar jij naar toe wilt.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou niet weten waarom openlijk homoseksuele mensen geen les kunnen geven in het katholieke onderwijs. Ik heb zelf twaalf jaar katholiek onderwijs genoten en daar werd veel onderwezen wat eigenlijk in strijd is met de leer van Rome: anticonceptiva en dergelijke. Of dit nu kwam door het gezond verstand van de directie of van de voorschriften die misschien toch afwijken van de leer van Rome, weet ik niet.
Ik denk trouwens dat hoge zelfmoordcijfers onder jonge homoseksuelen deels verklaard kunnen worden door het taboe dat erop rust in katholieke scholen. Nooit hebben wij hier iets over gehoord terwijl men wist dat er homoseksuele jongeren op hun school zaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Mogen transseksuelen eigenlijk lesgeven in het katholieke onderwijs ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |