![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het programma van het VB is 'publiek toegankelijk' en voor zover ik weet staan daar geen racistische zaken in (openlijk toch niet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar als adviseur van de premier zeggen dat je weet dat een bepaalde regeling op niets trekt, zonder te adviseren van daaraan iets te doen, wind ik toch wel straf.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 19 januari 2011 om 22:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() In het nieuws was er dat verslag over die nieuwe moskee in Oostende. Hier op het forum vind ik er niets over terug. Het is naar 't schijnt een grote moskee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
rennen voor je leven!!
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zwijgen! In alle talen!!! Vooral met geen woord over reppen!!!! Mond toe!!!!! Oogkleppen op en doen alsof ge die moskee daar niet ziet staan!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() betaald met privé-geld, dan is het allemaal goed voor mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Nee, ik denk niet dat ze zich daar iets van aantrekken, ik zou het me ook niet aantrekken, ik ben wel voorstander van het idee dat een veroordeelde zijn straf moet uitzitten in land van herkomst, ongeacht de omstandigheden in dat land, ik heb weinig compassie met misdadigers.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
onder DE TERUGKEER BESPOEDIGEN 52. INVOEREN VAN EEN BELASTING OP DE TEWERKSTELLING VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN Eén van de middelen om de terugkeer aan te moedigen, is het heffen van een belasting op de tewerkstelling van niet-Europese vreemdelingen. Deze belasting is een eerlijke en verantwoorde belasting die betaald dient te worden door de werkgevers die niet-Europese vreemdelingen tewerkstellen ten nadele van Vlaamse werkzoekenden. De belasting moet onder andere de kosten helpen dekken van de werkloosheidsvergoedingen van Vlaamse werkzoekenden en hun eventuele herscholing. In plaats van de werkgevers te belonen voor het tewerkstellen van vreemdelingen, dient een nieuwe wet en de aanpassing of afschaffing van wetten die de toepassing van dit principe in de weg staan, er voor te zorgen dat werkgevers die vreemdelingen tewerkstellen fiscaal nadeel ondervinden. Via deze belasting worden deze werkgevers verplicht een inspanning te leveren om de hoge kost van de meer dan 500.000 volledig uitkeringsgerechtigde werklozen in dit land mee te helpen dragen en worden zij aangemoedigd om werklozen van ons eigen volk aan te nemen in plaats van vreemdelingen. Deze belasting is ook van toepassing op bedrijven die met onderaannemers werken die vreemdelingen tewerkstellen. en verder 55. VERPLICHTE TERUGKEER NA VIJF MAANDEN WERKLOOSHEID Het spreekt voor zich dat de terugkeerpolitiek in eerste instantie zal gericht zijn op de werkloze vreemdelingen. Niet-Europese vreemdelingen keren verplicht terug naar hun land van herkomst na vijf maanden werkloosheid. Artikel 9 van de Europese Conventie over het Wettelijke Statuut van de Gastarbeiders van 24 november 1977 voorziet de mogelijkheid om vreemdelingen die langer dan vijf maanden werkloos zijn, terug te zenden naar hun land van herkomst. Conform dit artikel pleit het Vlaams Blok voor de verplichte terugkeer van de gastarbeider na vijf maanden werkloosheid. 69. DE TERUGKEER VAN DE EERSTE GENERATIE VREEMDELINGEN Via de uitkeringen die de eerste generatie vreemdelingen uit het terugkeerfonds zullen krijgen, zullen op relatief korte termijn heel wat vreemdelingen terugkeren naar hun landen van herkomst. Het juiste bedrag van de premie zal afhangen van een aantal criteria: duur van de tewerkstelling in België, aantal kinderen die mee terugkeren, grootte van het gestorte bedrag aan sociale zekerheidsbijdragen in het terugkeerfonds. De uitbetaling van de premie zal pas gebeuren nadat de vreemdeling samen met zijn familieleden naar zijn vaderland is teruggekeerd. Wel al de mogelijkheid geboden worden over een voorschot te kunnen beschikken om de reiskosten te kunnen betalen. 70. DE TERUGKEER VAN DE TWEEDE EN DERDE GENERATIES VREEMDELINGEN Voor diegenen die niet bereid zijn zich te assimileren, wordt een onderwijs voorzien dat hen voorbereidt op de reïntegratie in het land van herkomst van hun ouders. De landen van herkomst van deze jonge vreemdelingen kunnen niets aanvangen met jonge analfabeten. Door deze jongeren hier school te laten lopen en hen een specifieke opleiding te geven die hen voorbereidt op de terugkeer en de reïntegratie in hun landen van herkomst, bewijst men deze landen een grote dienst en kadert deze opleiding in de ontwikkelingshulp die we aan deze landen willen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom doe je alsof je nog nooit van het VB programma hebt gehoord, terwijl je zonder moeite het programma van 15 jaar geleden kan citeren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is juist het bewijs dat stemmen op het VB geen enkele zin heeft zal je bedoelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De niet rascisten zijn overgestapt naar een democratische partij. Wat rest zijn de vreemdelingenhaters, zij die niet kunnen lezen en zij die schatplichtig zijn aan Dewinter &C° PS Dit zijn niet mijn woorden maar deze van hun vroegere voorzitter. Laatst gewijzigd door speurneus : 20 januari 2011 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hadden ze daar geen bouwvergunning voor?
Laatst gewijzigd door speurneus : 20 januari 2011 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft niet eens in hun programma te staan: het is gewoon vanzelfsprekend! En dat van die "alle vreemdelingen buiten", ik vind het zielig dat je nog met zulke komedie durft afkomen...
|
![]() |
![]() |