![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is trouwens een oude gewoonte van sommige mensen om in de papfles een scheut drank te doen omdat de baby beter slaapt. Dus neen, dat is geen overroepen argument. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Jammer dat je de zin van een dergelijk standpunt niet inziet. Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 20 januari 2011 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
No server is available to handle this request. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu lukt het wel, maar deze petitie is waardeloos:
Krikke, Anonymous, Ine, nog een paar Anonymousen, Konstantin, Freddie,... Ik dacht dat een petitie naam, adres en handtekening nodig had, en dus niet enkel een voornaam of Anonymous. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't is om een lijst verdachten samen te stellen é; dat weten ze van waar de wind waait.
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cannabis is nog steeds illegaal. Gebruikers worden gestigmatiseerd en ieder die voor een legalisering pleit wordt aanzien als een gebruiker en dus dikwijls als een marginale junkie-dopper-in de goot-werkonbekwaam-paria-.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat schreef ik eerder ook al. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() Is aanvaard, telkens in besloten kringen maar omdat niemand er publiek en in groep er hun bek over opentrekt is dat draagvlak niet zichtbaar en rust het in een taboesfeer. Beetje zoals bepaalde vormen van seks wat veel mensen doen maar waar weinig over spreken. En waar men dan af en toe bv een rechter voor moet opofferen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
toch spijtig dat er degelijke mensen opgeofferd worden omdat de dag allemaalmeute (of de tv-familiemeute) de struisvogels uithangen.
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een klein beetje persoonlijkheid kweken en gewoon drinken/consumeren waar je zelf goesting in hebt volstaat al ruim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan me dat goed voorstellen. Als een toekomstige werkgever/vriendenkring iemands naam daarop zien staan zou toch wel tot onaangename gevolgen kunnen leiden ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Burger
|
![]() Ik zou eerder wél mensen aannemen in een bedrijf die Blowen, omdat deze doorgaans creatiever zijn en een meer open-mind hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Tenzij die HR consultant(en) die zelf blow(t)(en).
Laatst gewijzigd door artisjok : 20 januari 2011 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik merk gewoon op dat de meeste mensen die niet paffen meer moeilijkheden ondervinden met het concept "keuze" als de rest. Mijn vrienden snappen dat ik niet drink. Andere personen echter snappen niet dat ik niet van bier geniet. Net omdat ik het zeg ondervind ik daar verschillende reacties op. En de meeste vinden dat raar. Of ik die mensen nu ken of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laat me drinken wat ik wil drinken, ik moei me toch ook niet met wat een ander drinkt ? |
||
![]() |
![]() |