![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan maar een volgende poging: Woord: kinderen (zelfst. naamw.) Synoniem van kinderen: broed Synoniem van kinderen: gebroed Synoniem van kinderen: kroost Synoniem van kinderen: nageslacht Synoniem van kinderen: nakomelingen Synoniem van kinderen: telgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je van 't gebroed van sommigen niet kan zeggen! ...en al zeker niet van degenen die meteen aan andermans spullen zitten met grijpgrage tengels!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 januari 2011 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Ja, ik kan lezen. En jij?
Ik had het niet over beledigd zijn.http://forum.politics.be/showthread....99#post5254299 |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noem dat - zolang er geen verbod op is, en dan nog, want ik buig niet voor de criminele ideologie en zal 't blijven uitschreeuwen zo lang en zo vaak ik kan, of mn tong zou moeten uitgerukt worden en mn vingers afgehakt - zoals ik wil!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tomaten en spek stelende Vbers inbegrepen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Neen, ik ben niet "dur de comprenur"
Vergat je deze synoniemen? Of liet je ze opzettelijk weg? Begrijp je dit niet? Of negeer je die moedwillig omdat ze niet in je kraam past. Ik weet niet of jij en/of SDX aan vriendinnen vragen "Hoe is het nog met jouw gebroed?"Doe geen moeite. SDX ontkent helemaal niet dat ze beledigt, schoffeert, minachting uitdrukt, integendeel. Degene over wie ze het heeft moet maar geen lange tenen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 januari 2011 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bp?
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eens die haatzaaiende, minachtende, beledigende en schofferende teksten voor eens en altijd uit Europa verbannen worden, z�*l er sereniteit zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ocU5x...eature=related
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er heeft nog nooit iemand tomaten en/of spek van mij gestolen, ik deel dat zelf uit aan degenen die honger hebben, geen mens hoort honger te lijden!
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom gaf ik U de synoniemen voor "kinderen", en daar staat toevallig niét "schorremorrie", "geboefte" of "gespuis" bij als synoniem, maar wèl "gebroed". Kan best zijn dat ze deze synoniemen in de westhoek niet kennen, maar bij ons weldegelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je gedragen als diegenen die je afkeurt lijkt me nu niet het meest logische om te doen. ![]()
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() waarom? als die mensen vinden dat vrouwen onrein zijn en ze daarom geen hand wensen te geven, waarom zouden westerse vrouwen zich dan door hun zonen of ander gebroed moeten laten bepotelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaan die idiote meute ons overheersen ???... Dat doet me meer aan dit denken . http://www.youtube.com/watch?v=JDZBgHBHQT8 |
|
![]() |
![]() |