![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mensen moeten niet zo snel grijpen naar het woordje racisme. Niks moet, de wereld is groot en er is genoeg plaats voor iedereen. We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn of door één deur te gemoeten. Ik heb alleen maar Marokkaanse vriendinnen Nlse vriendinnen heb ik helemaal niet dat wil niet zeggen dat ik hun geloof of het geen wat ze niet geloven niet respecteer nee absoluut niet. Ik kan gewoon niet met ze overweg omdat ze anders denken dan ik. Ik heb liever dat ik met mensen omga die ik begrijp en die mij begrijpen dan mensen die de hele dag aan je vragen waarom vast je? waarom bid je? Bestaat god wel? Zulke onzinnige vragen daar heb ik niks aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze dan ginds blijven. Wij hebben hen niet gevraagd om naar hier te komen en nog minder om ons hun normen op te leggen.
![]() |
#125 |
Burger
|
![]() Hoe oud zijn jullie, jongetjes? 11?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() laat m smaken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de kloof tussen moslims en (niet-gelovigen ?) te groot is om te overbruggen. Wij (onze voorouders) hebben gevochten voor een vrije samenleving zonder het juk van een godsdienst te moeten dragen. En niemand, maar dan ook niemand is in het westen bereid om dat opnieuw te moeten meemaken. Je kan best ook wel een goed mens zijn zonder een 'god' of wat dan ook. Godsdienst of geloof heeft nog nooit iemand beter gemaakt. Alleen maar dood en vernieling gebracht. Dat is de reden waarom vele westerlingen gekant zijn om nieuwe miserie toe te laten. En dat is volkomen begrijpelijk. Ik bedoel maar, als wij zien dat mensen gestenigd worden, gaan onze haren recht staan. Dat dit nog kan, anno 2011, is volkomen surrealistisch voor ons. Niemand zegt hier dat moslims de facto slecht zijn. Maar wij vinden dat moslims zich te veel laten leiden door slechte leiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jij vraagt om uitleg, en die krijg je tot 5 x toe. Om het te verduidelijken heb ik het in dikke letters gezet. Ik hebt het onderstreept. En ik heb je zelfs om je te helpen een aantal vragen gesteld die je dan weigert te beantwoorden. Ik heb hier ergens ook al een link van de google resultaten van 020-gaza gegeven. En dan nog beweer jij dat ik niet kan/wil/durf te antwoorden. Neem je moeder in de maling! Zoals ik al zei: Als jij het nou nog niet kan begrijpen, houdt het voor mij op. Maar ik krijg wel de indruk dat het niet om niet kunnen begrijpen gaat, maar om niet willen. Citaat:
Als dat voor jou haat spuien is dan zegt dat veel meer over jouw eigen haat, enggeestig hokjesdenken en bevooroordeeld zijn dan over iets anders. Weet je, ik heb de afgelopen dagen verschillende mensen over jouw manier van discussievoeren zien klagen. Ik nam dat eerst met een korreltje zout, maar nou ik jou zelf hier zo bezig zie kan ik ze eigenlijk geen ongelijk geven.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan wie stel jij die vraag?
![]() |
#131 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe doe je dat aan de schoolpoort?
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is hier nog respect te vinden?
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.islambronnen.nl/onderwerp...%20moslim2.htm Neem geen vrienden buiten je kring < O jullie die geloven, neemt geen boezemvrienden van buiten jullie kring: zij zullen jullie voortdurend schade berokkenen, zij wensen slechts dat jullie lijden. De vijandschap is duidelijk geworden door wat er uit hun monden voortkomt, en wat hun harten verbergen is nog erger. Waarlijk Wij hebben de Tekenen voor jullie duidelijk gemaakt, als jullie begrijpen. Ah, jullie zijn degenen die van hen houden maar zij houden niet van jullie en jullie geloven in het gehele Boek. En als zij jullie ontmoeten, zeggen zij < Wij geloven > maar wanneer zij alleen zijn bijten zij de toppen van hun vingers af uit woed. Zegt < Sterft in jullie woede, voorwaar, Allah kent het binnenste van de harten. Als jullie het goede overkomt, zijn zij verdrietig; maar als jullie het slechte overkomt, zijn zij daar blij mee. Maar als jullie geduldig zijn en (Allah) vrezen, dan zal hun listigheid jullie geen schade berokkenen. Voorwaar, Allah omvat wat zij doen. > Q. 3:118-120 ----------------- Maar owee owee als Frans Devylder niet graag heeft dat zijn dochter als oefenmatras wordt gebruikt door Mohammed van de overkant! D�*n is dat ne gore racist hoor. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 4 februari 2011 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve verder te roddelen per PM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schrijft "Amsterdam-West wordt in de volksmond ook wel 020-Gaza genoemd, dus dan weet je het wel." Ik wil weten wat je dan wel weet. (betreffende dit topic.) Citaat:
Wil je de anderen die off-je-topic antwoorden, dan ook op de vingers tikken? Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men dient zich te houden aan de waarden & normen van de bevolking. Als het grotere deel van de bevolking islamitisch is met conservatieve waarden, dan heeft dat meisje zich idd gepaster te kleden.
Al die vrijheidsroepers mogen met hun 10% hun standpunten gerust intellectueel proberen te verdedigen, omringt door de resterende 90% die de werpstenen al aan't bijeen rapen zijn.