![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag 'waarom'? Lees jij wel waar je op reageert want ik stel nergens dat JIJ schrijft dat dat niet mag! Komop, citaat, link, bron waar letterlijk staat; "Van Artisjok mogen ieslaamietische praktijken tegen homo's niet gehekeld worden" Je bent wel erg vol van jezelf èh, dat je steeds denkt dat alles om jou draait, get over yourself mens!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 Of ander standpunt dat ingenomen wordt? Ik niet! Wat ik zie is steeds opnieuw hetzelfde herhalen en bij mijn weten wordt dat 'flooding' genoemd, daar worden normaal gezien strafpunten voor uitgedeeld, maar sjok staat onder bescherming vd heilige drievuldigheid die dit forum op slinkse manier gekaapt hebben en MM voor voldongen feiten gesteld heeft!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou je best niet reageren op haar geflood. Links laten liggen, wegens volstrekt oninteressant. Trouwens had je gedacht dat je met religieus gehersenpoelden kunt discussiëren? No way José! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 Voorbeeld, op 'n bericht dat 'n journaliste ergens is ieslamietiestan door 300 kerels werd afgezonderd, belaagd, seksueel geïntimideerd e.d., repliceerde zij met; "Worden er in Europa geen vrouwen verkracht?" Nuff said!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U graaft uw eigen graf! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees mijn post nog eens daar stond posts, begrijp je het nu? Laatst gewijzigd door Wisord : 26 februari 2011 om 03:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft dus zeer slecht weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik schrok me een hoedje, had nog geen ervaring met mohammedaanse grootspraak en onbeschaamdheid. En die dreiging: "we gaan jullie jeugd vergiftigen!". Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze er misschien wel bij zegden: "we gaan jullie bevolking haar eigen land uitfokken". Weten zullen we het nooit, want zoiets mocht in dat linkse blaadje, dat ik braaf geloofde, natuurlijk niet verschijnen. Het was al een wonder dat ze het dreigement afdrukten - al was de linkerzijde nog niet zo ver van het rechte, eh, linke pad afgedwaald als heden ten dage. Maar wat zie ik hier bij politics.be? Iemand die het constant voor de mohammedanerij opneemt, op een manier die eerder als tactisch dan als tactvol op me overkomt en zonder ooit in te gaan op de inhoud van dat imbecielengeloof, en die iemand pleit toevallig ook voor de legalisering van drugs!!!! Kijk, de drijfveren zullen wel andere zijn dan bij die zogenaamde Palestijnen, of laten we dat toch maar hopen. Maar ik kan het echt niet helpen: drugs propageren en (indirect, en zonder als muzelwijf uit de kast te komen) de mohammedanerij promoten, toch wel merkwaardig die combinatie. Tenzij er sprake is van een behoefte om het mohammedaanse alcoholverbod door het gebruik van vervangende middelen te compenseren. Bij mohammedaanse vrouwen zijn hasjiesjkoekjes b.v. een middel om tijdens de ramadan geen vermoeidheid te voelen. De mannen rusten dan traditioneel overdag uit van hun nachtelijke hoererijen, terwijl de vrouwen het huis schoonmaken en vooral het overvloedige eten bereiden voor de zwelgpartij die na zonsondergang plaatsvindt. Dus vraag ik me af: is hier niet eigenlijk sprake van een in het ware leven met kopschaamlap getooid crypto-muzelvrouwtje? Ik vraag het me alleen maar af, hoor.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door uw uitleg begrijp ik nu die vreemde combinatie van promotie voor drugs en haar onvoorwaardelijke dweperij met dat imbecielengeloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze het VB-standpunt hierover hekelt, dan moet ze het islamstandpunt dat 100.000.0000.000 keer conservatiever en gewelddadiger is veroordelen. Dat durft ze niet. Waar is ze bang van? Verstoting (geweld?) door andere volgelingen van dat wreedaardig imbecielengeloof? Angst voor Allah? (bang dat ze haar entreeticketje tot het paradijs mist?) Iemand een verklaring voor die hypocrisie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bijvoorbeeld de cocaïne-productie, de productie van synthetische drugs zoals extacy e.d. En uiteraard alcohol. Als je zowat alles behalve heroïne buiten beschouwing houdt, geraak je er nog wel. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat NIET OVER LANDEN ZOALS COLUMBIA MAAR OVER MOSLIMLANDENEN HUN PRODUCTIE VAN IETS WAT HUN LEER ABSOLUUT VERBIEDT, kunt u niet een rookgordijn optrekken maar antwoorden wat u DAAR van vindt? En wie houdt het probleem schrijnend in Afghanistan? Kunt u bij het onderwerp blijven en DAAROP antwoord geven? Aan het probleem van dealende vzw's werd reeds een hele uitzending gemaakt die ook op canvas in het nieuws belicht werd, een journalist kon op één morgen in heel wat vzw's van allochtone origine in Antwerpen zonder een enkel probleem drugs kopen,maar die uitzending is u uiteraard totaal onbekend! Hoe vaak komt u in die vzw's? Wie daar regelmatig komt weet dat dit zo is, vandaar dan ook die reportage die er over gemaakt werd. Laatst gewijzigd door alice : 26 februari 2011 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees de titel van dit topic. Mijn "Ik ken geen enkele ideologie, waarbinnen de houding ten opzicht van drugs niet op zijn minst vreemd is." is even on/off-topic als jouw stelling. Citaat:
Denk je dat dit zal lukken? Of gaat beleefdheid in tegen de Antwerpse waarden en normen? ![]() Citaat:
Wat denk jij? Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 26 februari 2011 om 17:47. |
||||
![]() |
![]() |