Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2011, 23:12   #121
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ah, dat was 'n punt?

Ya could've fooled me, maar ik lees daar geen 'punt' in.

Enkel maar iets over;
'ook haten en hekelen' en 'niet in iemands kraam passen' (gebruik je nogal vaak, bijster origineel).

Ook nog;
'dat mensen die de barbarij in ieslaamiestan hekelen hypocriet zijn omdat ze de 'standpunten van 't VB, dat totaal niet vergelijkbaar is met die ieslaamietische barbarij, niet hekelen'

Dat wat;
'bf schreef misselijkmakend is en dat je daarom maar 'n enkel zinnetje eruit citeert'

En dat;
'Het nu enkel wachten is op iemand die steevast met "DE islam" naar voor komt, die dit VB-standpunt kan hekelen of tenminste verwerpen.'

En ook nog;
'Dat ik me niet druk maak'

Da was't, wèlk was je punt?

Nee, bij nader inzien, laat ook maar, want steevast ga je hetzelfde opnieuw plakken, dat heet géén 'flooden' hoor...

Maar enkel omdat jij 't bent is't géén 'flooden'!

Irritant!
Dat is ook de bedoeling : irritant zijn. Zo kaap je de aandacht weg van de islambarbarij. De heilige missie (24h op 24 h) van artisjok!
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2011, 23:15   #122
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb nergens geschreven dat dit niet mag gehekeld worden.
Waar lees je dat?

Lees je eigenlijk de posts waarop je reageert?
Zo ja, hoe komt het dan dat je er steevast naast zit?
Waar lees jij dat ik schrijf dat jij dat schrijft?

Ik vraag 'waarom'?

Lees jij wel waar je op reageert want ik stel nergens dat JIJ schrijft dat dat niet mag!

Komop, citaat, link, bron waar letterlijk staat; "Van Artisjok mogen ieslaamietische praktijken tegen homo's niet gehekeld worden"

Je bent wel erg vol van jezelf èh, dat je steeds denkt dat alles om jou draait, get over yourself mens!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2011, 23:18   #123
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Dat is ook de bedoeling : irritant zijn. Zo kaap je de aandacht weg van de islambarbarij. De heilige missie (24h op 24 h) van artisjok!
Las jij daar ergens 'n 'punt' in Pilleke?

1 Of ander standpunt dat ingenomen wordt?

Ik niet!

Wat ik zie is steeds opnieuw hetzelfde herhalen en bij mijn weten wordt dat 'flooding' genoemd, daar worden normaal gezien strafpunten voor uitgedeeld, maar sjok staat onder bescherming vd heilige drievuldigheid die dit forum op slinkse manier gekaapt hebben en MM voor voldongen feiten gesteld heeft!
Oud 25 februari 2011, 23:28   #124
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Las jij daar ergens 'n 'punt' in Pilleke?

1 Of ander standpunt dat ingenomen wordt?

Ik niet!

Wat ik zie is steeds opnieuw hetzelfde herhalen en bij mijn weten wordt dat 'flooding' genoemd, daar worden normaal gezien strafpunten voor uitgedeeld, maar sjok staat onder bescherming vd heilige drievuldigheid die dit forum op slinkse manier gekaapt hebben en MM voor voldongen feiten gesteld heeft!
Dat flooden is artisjok's eigen hypocriete manier om onuitgesproken, maar toch heel duidelijk haar dweperij met de islam te tonen. Dat gedweep tolereert natuurlijk geen enkel kritisch geluidje. Je bent onderworpen of niet hé.

Eigenlijk zou je best niet reageren op haar geflood. Links laten liggen, wegens volstrekt oninteressant.
Trouwens had je gedacht dat je met religieus gehersenpoelden kunt discussiëren? No way José!
Oud 25 februari 2011, 23:45   #125
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Dat flooden is artisjok's eigen hypocriete manier om onuitgesproken, maar toch heel duidelijk haar dweperij met de islam te tonen. Dat gedweep tolereert natuurlijk geen enkel kritisch geluidje. Je bent onderworpen of niet hé.

Eigenlijk zou je best niet reageren op haar geflood. Links laten liggen, wegens volstrekt oninteressant.
Trouwens had je gedacht dat je met religieus gehersenpoelden kunt discussiëren? No way José!
Ja, zo is dat, maar steevast volgt nu de vraag naar 'n link, citaat, bron, wáár ze dweept met ieslaam en onderworpen is, terwijl haar hele oeuvre hier op't forum maar 1 ding uitstraalt, behalve dan dr geijver om drugs legaal te maken.

1 Voorbeeld, op 'n bericht dat 'n journaliste ergens is ieslamietiestan door 300 kerels werd afgezonderd, belaagd, seksueel geïntimideerd e.d., repliceerde zij met; "Worden er in Europa geen vrouwen verkracht?"

Nuff said!
Oud 26 februari 2011, 02:40   #126
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, zo is dat, maar steevast volgt nu de vraag naar 'n link, citaat, bron, wáár ze dweept met ieslaam en onderworpen is, terwijl haar hele oeuvre hier op't forum maar 1 ding uitstraalt, behalve dan dr geijver om drugs legaal te maken.

1 Voorbeeld, op 'n bericht dat 'n journaliste ergens is ieslamietiestan door 300 kerels werd afgezonderd, belaagd, seksueel geïntimideerd e.d., repliceerde zij met; "Worden er in Europa geen vrouwen verkracht?"

Nuff said!
Nagel op de kop.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 02:55   #127
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nagel op de kop.
Off topic gezeik, persoonlijk gelul en forumvervuiling dat is wat ik hier in de laatste posts lees
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 03:27   #128
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Off topic gezeik, persoonlijk gelul en forumvervuiling dat is wat ik hier in de laatste posts lees
Dus wanneer je schrijft" nagel op de kop" is dat persoonlijk gelul, forumbevuiling en off topic gezeik? Kan Akira even komen adviseren hoe je dan met u een discussie verder zet?
U graaft uw eigen graf!
Oud 26 februari 2011, 03:33   #129
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus wanneer je schrijft" nagel op de kop" is dat persoonlijk gelul, forumbevuiling en off topic gezeik? Kan Akira even komen adviseren hoe je dan met u een discussie verder zet?
U graaft uw eigen graf!

Lees mijn post nog eens daar stond posts, begrijp je het nu?

Laatst gewijzigd door Wisord : 26 februari 2011 om 03:34.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 08:06   #130
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, dat was 'n punt?

Ya could've fooled me, maar ik lees daar geen 'punt' in.

Enkel maar iets over;
'ook haten en hekelen' en 'niet in iemands kraam passen' (gebruik je nogal vaak, bijster origineel).

Ook nog;
'dat mensen die de barbarij in ieslaamiestan hekelen hypocriet zijn omdat ze de 'standpunten van 't VB, dat totaal niet vergelijkbaar is met die ieslaamietische barbarij, niet hekelen'

Dat wat;
'bf schreef misselijkmakend is en dat je daarom maar 'n enkel zinnetje eruit citeert'

En dat;
'Het nu enkel wachten is op iemand die steevast met "DE islam" naar voor komt, die dit VB-standpunt kan hekelen of tenminste verwerpen.'

En ook nog;
'Dat ik me niet druk maak'

Da was't, wèlk was je punt?

Nee, bij nader inzien, laat ook maar, want steevast ga je hetzelfde opnieuw plakken, dat heet géén 'flooden' hoor...

Maar enkel omdat jij 't bent is't géén 'flooden'!

Irritant!
Jij leest veel zaken die er niet staan; en zaken die er wel staan, lees je niet.
Je geeft dus zeer slecht weer.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2011, 08:10   #131
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar lees jij dat ik schrijf dat jij dat schrijft?

Ik vraag 'waarom'?

Lees jij wel waar je op reageert want ik stel nergens dat JIJ schrijft dat dat niet mag!

Komop, citaat, link, bron waar letterlijk staat; "Van Artisjok mogen ieslaamietische praktijken tegen homo's niet gehekeld worden"
Je vroeg het mij toch.
Oud 26 februari 2011, 13:38   #132
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nuff said!
De mohammedanerij en drugs zijn exportproducten van dezelfde regio's. Ik herinner me uit mijn jeugd nog interviews in een links blaadje met zes "bevrijdingsbewegingen": in Nicaragua, Angola, Vietnam, Zuid-Afrika dat "Azanië" werd genoemd (neen, niet Afrikanië) zo van die landen, ik weet het niet meer juist. Ik weet alleen nog dat het er zes waren, en één daarvan was het PLO van de Egyptische homo Yassir 3arafat. De Sandinisten, de MPLA-jongens, de Vietkong, en het ANC, of wie het ook waren, stonden de interviewers heel vriendelijk te woord en hielden wat mij toen betrof heel overtuigende pleidooien voor hun zaak. De enigen die uit de toon vielen waren, ra ra ra, de mohammedanen. Die zeiden tegen de interviewer: "Zien jullie die opiumvelden zover het oog hier reikt?" Daarmee gaan we jullie jeugd vergiftigen tot het Westen aan onze voeten ligt. Als we de Israeli's de zee ingedreven hebben, zijn jullie aan de buurt. En jullie verslaafden subsidiëren ons nu al door hiervoor (naar de velden wijzend) duur te betalen!"

Ik schrok me een hoedje, had nog geen ervaring met mohammedaanse grootspraak en onbeschaamdheid. En die dreiging: "we gaan jullie jeugd vergiftigen!". Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze er misschien wel bij zegden: "we gaan jullie bevolking haar eigen land uitfokken". Weten zullen we het nooit, want zoiets mocht in dat linkse blaadje, dat ik braaf geloofde, natuurlijk niet verschijnen. Het was al een wonder dat ze het dreigement afdrukten - al was de linkerzijde nog niet zo ver van het rechte, eh, linke pad afgedwaald als heden ten dage.

Maar wat zie ik hier bij politics.be? Iemand die het constant voor de mohammedanerij opneemt, op een manier die eerder als tactisch dan als tactvol op me overkomt en zonder ooit in te gaan op de inhoud van dat imbecielengeloof, en die iemand pleit toevallig ook voor de legalisering van drugs!!!!

Kijk, de drijfveren zullen wel andere zijn dan bij die zogenaamde Palestijnen, of laten we dat toch maar hopen. Maar ik kan het echt niet helpen: drugs propageren en (indirect, en zonder als muzelwijf uit de kast te komen) de mohammedanerij promoten, toch wel merkwaardig die combinatie.

Tenzij er sprake is van een behoefte om het mohammedaanse alcoholverbod door het gebruik van vervangende middelen te compenseren. Bij mohammedaanse vrouwen zijn hasjiesjkoekjes b.v. een middel om tijdens de ramadan geen vermoeidheid te voelen. De mannen rusten dan traditioneel overdag uit van hun nachtelijke hoererijen, terwijl de vrouwen het huis schoonmaken en vooral het overvloedige eten bereiden voor de zwelgpartij die na zonsondergang plaatsvindt.

Dus vraag ik me af: is hier niet eigenlijk sprake van een in het ware leven met kopschaamlap getooid crypto-muzelvrouwtje? Ik vraag het me alleen maar af, hoor.
Oud 26 februari 2011, 13:45   #133
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De mohammedanerij en drugs zijn exportproducten van dezelfde regio's. Ik herinner me uit mijn jeugd nog interviews in een links blaadje met zes "bevrijdingsbewegingen": in Nicaragua, Angola, Vietnam, Zuid-Afrika dat "Azanië" werd genoemd (neen, niet Afrikanië) zo van die landen, ik weet het niet meer juist. Ik weet alleen nog dat het er zes waren, en één daarvan was het PLO van de Egyptische homo Yassir 3arafat. De Sandinisten, de MPLA-jongens, de Vietkong, en het ANC, of wie het ook waren, stonden de interviewers heel vriendelijk te woord en hielden wat mij toen betrof heel overtuigende pleidooien voor hun zaak. De enigen die uit de toon vielen waren, ra ra ra, de mohammedanen. Die zeiden tegen de interviewer: "Zien jullie die opiumvelden zover het oog hier reikt?" Daarmee gaan we jullie jeugd vergiftigen tot het Westen aan onze voeten ligt. Als we de Israeli's de zee ingedreven hebben, zijn jullie aan de buurt. En jullie verslaafden subsidiëren ons nu al door hiervoor (naar de velden wijzend) duur te betalen!"

Ik schrok me een hoedje, had nog geen ervaring met mohammedaanse grootspraak en onbeschaamdheid. En die dreiging: "we gaan jullie jeugd vergiftigen!". Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze er misschien wel bij zegden: "we gaan jullie bevolking haar eigen land uitfokken". Weten zullen we het nooit, want zoiets mocht in dat linkse blaadje, dat ik braaf geloofde, natuurlijk niet verschijnen. Het was al een wonder dat ze het dreigement afdrukten - al was de linkerzijde nog niet zo ver van het rechte, eh, linke pad afgedwaald als heden ten dage.

Maar wat zie ik hier bij politics.be? Iemand die het constant voor de mohammedanerij opneemt, op een manier die eerder als tactisch dan als tactvol op me overkomt en zonder ooit in te gaan op de inhoud van dat imbecielengeloof, en die iemand pleit toevallig ook voor de legalisering van drugs!!!!

Kijk, de drijfveren zullen wel andere zijn dan bij die zogenaamde Palestijnen, of laten we dat toch maar hopen. Maar ik kan het echt niet helpen: drugs propageren en (indirect, en zonder als muzelwijf uit de kast te komen) de mohammedanerij promoten, toch wel merkwaardig die combinatie.

Tenzij er sprake is van een behoefte om het mohammedaanse alcoholverbod door het gebruik van vervangende middelen te compenseren. Bij mohammedaanse vrouwen zijn hasjiesjkoekjes b.v. een middel om tijdens de ramadan geen vermoeidheid te voelen. De mannen rusten dan traditioneel overdag uit van hun nachtelijke hoererijen, terwijl de vrouwen het huis schoonmaken en vooral het overvloedige eten bereiden voor de zwelgpartij die na zonsondergang plaatsvindt.

Dus vraag ik me af: is hier niet eigenlijk sprake van een in het ware leven met kopschaamlap getooid crypto-muzelvrouwtje? Ik vraag het me alleen maar af, hoor.
Ik vroeg me dat ook af.
Door uw uitleg begrijp ik nu die vreemde combinatie van promotie voor drugs en haar onvoorwaardelijke dweperij met dat imbecielengeloof.
Oud 26 februari 2011, 13:53   #134
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht

U heeft in ieder geval een punt, de houding ten opzichte van drugs vanuit islam als ideologie is op zijn minst vreemd. Het is verboden maar juist in die landen wordt het meest gekweekt, de Nederlandse wietproductie even buiten beschouwing gelaten. Ook is er juist onder die bevolkingsgroep een serieus drugprobleem, en worden veel drugs uitgerekend verhandeld via de vzw's van " allochtone verenigingen".
Oud 26 februari 2011, 13:54   #135
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Lees mijn post nog eens daar stond posts, begrijp je het nu?
Jazeker, vandaar mijn repliek op uw standpunt.
Dan had u maar niet uitgerekend mijn uitspraak moeten citeren!
Oud 26 februari 2011, 13:56   #136
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je vroeg het mij toch.
Er wer u gevraagd uw standpunt te geven over homoseksualiteit en de mening van islam hierover, waar kan ik uw opinie lezen?
Oud 26 februari 2011, 14:02   #137
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Er wer u gevraagd uw standpunt te geven over homoseksualiteit en de mening van islam hierover, waar kan ik uw opinie lezen?
Ik wacht ook nog op dat standpunt.
Als ze het VB-standpunt hierover hekelt, dan moet ze het islamstandpunt dat 100.000.0000.000 keer conservatiever en gewelddadiger is veroordelen. Dat durft ze niet. Waar is ze bang van? Verstoting (geweld?) door andere volgelingen van dat wreedaardig imbecielengeloof? Angst voor Allah? (bang dat ze haar entreeticketje tot het paradijs mist?)

Iemand een verklaring voor die hypocrisie?
Oud 26 februari 2011, 15:17   #138
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
U heeft in ieder geval een punt, de houding ten opzichte van drugs vanuit islam als ideologie is op zijn minst vreemd.
Ik ken geen enkele ideologie, waarbinnen de houding ten opzicht van drugs niet op zijn minst vreemd is.

Citaat:
Het is verboden maar juist in die landen wordt het meest gekweekt, de Nederlandse wietproductie even buiten beschouwing gelaten.
Ik denk dat je nog heel wat andere drugsproductie buiten beschouwing moet laten, om tot de stelling te kunnen komen.
Bijvoorbeeld de cocaïne-productie, de productie van synthetische drugs zoals extacy e.d. En uiteraard alcohol.
Als je zowat alles behalve heroïne buiten beschouwing houdt, geraak je er nog wel.

Citaat:
Ook is er juist onder die bevolkingsgroep een serieus drugprobleem,
In Afghanistan is er inderdaad een schrijnend probleem.

Citaat:
en worden veel drugs uitgerekend verhandeld via de vzw's van " allochtone verenigingen".
Werkelijk? Heb je daar bronnen voor?
Oud 26 februari 2011, 15:22   #139
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ken geen enkele ideologie, waarbinnen de houding ten opzicht van drugs niet op zijn minst vreemd is.

Ik denk dat je nog heel wat andere drugsproductie buiten beschouwing moet laten, om tot de stelling te kunnen komen.
Bijvoorbeeld de cocaïne-productie, de productie van synthetische drugs zoals extacy e.d. En uiteraard alcohol.
Als je zowat alles behalve heroïne buiten beschouwing houdt, geraak je er nog wel.

In Afghanistan is er inderdaad een schrijnend probleem.

Werkelijk? Heb je daar bronnen voor?
Dat is GEEN antwoord op de vraag, kunt u bij het onderwerp blijven? Er wordt gevraagd naar het ISLAMITISCH standpunt over drugs, niets anders!

Het gaat NIET OVER LANDEN ZOALS COLUMBIA MAAR OVER MOSLIMLANDENEN HUN PRODUCTIE VAN IETS WAT HUN LEER ABSOLUUT VERBIEDT, kunt u niet een rookgordijn optrekken maar antwoorden wat u DAAR van vindt?

En wie houdt het probleem schrijnend in Afghanistan? Kunt u bij het onderwerp blijven en DAAROP antwoord geven?
Aan het probleem van dealende vzw's werd reeds een hele uitzending gemaakt die ook op canvas in het nieuws belicht werd, een journalist kon op één morgen in heel wat vzw's van allochtone origine in Antwerpen zonder een enkel probleem drugs kopen,maar die uitzending is u uiteraard totaal onbekend! Hoe vaak komt u in die vzw's?
Wie daar regelmatig komt weet dat dit zo is, vandaar dan ook die reportage die er over gemaakt werd.

Laatst gewijzigd door alice : 26 februari 2011 om 15:26.
Oud 26 februari 2011, 17:46   #140
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is GEEN antwoord op de vraag, kunt u bij het onderwerp blijven? Er wordt gevraagd naar het ISLAMITISCH standpunt over drugs, niets anders!
Oei, als dat de vraag is, zit jij wel goed off-topic.
Lees de titel van dit topic.
Mijn "Ik ken geen enkele ideologie, waarbinnen de houding ten opzicht van drugs niet op zijn minst vreemd is." is even on/off-topic als jouw stelling.

Citaat:
Het gaat NIET OVER LANDEN ZOALS COLUMBIA MAAR OVER MOSLIMLANDENEN HUN PRODUCTIE VAN IETS WAT HUN LEER ABSOLUUT VERBIEDT, kunt u niet een rookgordijn optrekken maar antwoorden wat u DAAR van vindt?
Je hoeft niet te roepen. Dat is onbeleefd. En de tweede van de 3 vuistregels van het forumreglement is "Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie."
Denk je dat dit zal lukken? Of gaat beleefdheid in tegen de Antwerpse waarden en normen?

Citaat:
En wie houdt het probleem schrijnend in Afghanistan? Kunt u bij het onderwerp blijven en DAAROP antwoord geven?
Ik denk dat de oorlog en de gevolgen daarvan daar wel iets mee te maken zouden kunnen hebben.
Wat denk jij?

Citaat:
Aan het probleem van dealende vzw's werd reeds een hele uitzending gemaakt die ook op canvas in het nieuws belicht werd, een journalist kon op één morgen in heel wat vzw's van allochtone origine in Antwerpen zonder een enkel probleem drugs kopen,maar die uitzending is u uiteraard totaal onbekend! Hoe vaak komt u in die vzw's?
Wie daar regelmatig komt weet dat dit zo is, vandaar dan ook die reportage die er over gemaakt werd.
Maar dan heb je het niet meer over heroïne. En je hebt net alle andere drugs buiten beschouwing gezet.

Laatst gewijzigd door artisjok : 26 februari 2011 om 17:47.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be