![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je loopt wel achter: de Huffington wordt AOL-bezit: http://www.huffingtonpost.com/2011/0..._n_819375.html |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar zal ik op antwoorden zodra jij mijn vragen beantwoord hebt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ik probeer positief te blijven denken, maar de Koppen-reportage over geweld tegen holebi's in Brussel heeft bij mij iets gebroken. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Burger
|
Citaat:
Linksen zijn achterlijk.
Woorden die de waarheid bevatten zijn zelden aangenaam (Japanse spreuk) Laatst gewijzigd door StevO : 27 februari 2011 om 23:18. |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banneling
|
Een homofoob blijft een homofoob eender welke religie of cultuur hij aanhangt. |
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat weet 't kleinste kind, toch is 't frappant uit welke hoek de ergste homofobie komt, ook 't geweld tegen Joden, 't antisemitisme neemt steeds toe, rara uit welke hoek?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Burger
|
Citaat:
Dat is ook wat de islam doet.
|
|
|
|
#130 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Zulke onzin schrijven is achterlijk Steve. Waar blijf je het toch halen om steeds met van die domme nietszeggende one-liners te komen. Als je graag meer wil weten over hoe het er echt toe ging tijdens de revolutie verwijs ik u graag naar deze tekst, geschreven door een Iraniër. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Burger
|
Citaat:
De Iraanse revolutie is me wel bekend. Zowel de eerste als de tweede revolutie.
|
|
|
|
#133 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gaan we afwegen hoeveel haat er binnen elke cultuur is of gaan we de haat tegen de homo's aanklagen? Ik doe dat hoor. Je kon zelf heel goed lezen wat ik over die klootzakken denk, maar ik denk dat rechts een heel ander doel heeft om de homohaat aan te klagen, niet? Ze gebruiken deze gruweldaden om de moslims nog meer te stigmatiseren. Gezien ze zelf de holebi-relaties als minderwaardig beschouwen tov de heterorelaties en doodzwijgen wat de skinheads dagelijks in Rusland met de holebi's doen is dit erg hypocriet. Dus elke homofoob blijft een homofoob. |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#135 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Burger
|
Citaat:
Daarnaast zeg je eigenlijk dat rechts een dubbele agenda heeft begrijp ik? Rechts is niet voor homorechten, maar tegen de islam en misbruikt dit dus? Hiermee geef je dus wel toe dat de islam een duidelijke agenda tegen homo's heeft anders kon die niet misbruikt worden natuurlijk. En is de linksche gutmensch die de islam omarmt dan niet net zo tegen homo's?
|
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat duidelijk is, is dat er hier precies niemand in staat is om diepgaander te discussiëren over wat er precies gedaan kan worden aan de homohaat binnen de islamitische / allochtone gemeenschap. 't is allemaal zwartwit.
|
|
|
|
#138 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zeg dat niet ik stel dat hier vast tot nu toe, bewijs me dan dat ik fout zit en het VL. B, de holebi-relatie's gelijk stelt aan een hetero-relatie's. De rest van uw post is weer een hoop uit de lucht gegrepen onzin, net zoals die 65% zever die nergens te vinden was op het net. |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is het nu al homohaat binnen de allochtone gemeenschap |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Burger
|
Citaat:
Hoe kan rechts misbruik maken van de anti-homo agenda van de islam als de islam deze niet heeft?
|
|