![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U had dus blijkbaar 'n lage, kleinzielige opmerking over iemands werksituatie nodig? Zat U zonder argumenten? Citaat:
Indien u 'n opmerking maakt over mijn zwembad in Spanje is dat geen persoonlijke aanval, nee, maar indien daar iets denigrerends aan vastgeplakt wordt, zoals ooit de Hr. Kalikklets deed; dat ik daar in mn zwembad zogezegd lag te wachten op 1 of andere 'provider', dan beschouw ik dat wél als persoonlijke aanval, dat insinueert overigens dat ik mezelf zou verkopen (ik heb daar overigens niet voor geklikt toen, ik geef toe, in die tijd liet me dat koud en ik weet wie en wat ik ben, maar de laatste tijd neem ik die *KLIK* tactieken maar al te graag over!), eveneens schreef jouw troetsel, diegene met dr 'adequate' antwoorden, dat ik mezelf prostitueer op 't net, daarvoor heb ik toen wél geklikt, maar de juf met de ballen en 't lef, veranderde haar 'bijdrage' weer snel. Hang dus niet de moraalridder uit, begin bij jezelf, wees consequent en pak 'iedereen' aan op zijn/haar gedrag, ofwel niemand en laat 't over aan de moderatie! Citaat:
Verlicht me? Speknek? Stikt? Stikt in uw varkenskoteletten? etc... Citaat:
U bent 't dan ook eens dat U strafpunten had moeten krijgen voor die lage aanval naar alice toe, daar ging U duidelijk over de schreef! + Al 't bovenstaande? Iederéén gelijk, weet je wel?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 maart 2011 om 23:09. |
||||
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien is ie zn wachtwoord kwijt? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 maart 2011 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 'n tip: hij veranderde serieus zijn stijl. Laatst gewijzigd door filosoof : 17 maart 2011 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() SDX doet misschien wel dom, komt misschien dom over, maar er is niet veel dat me ontgaat! ![]() Ik kénde ons Migrantenjong aka...aka...aka... zelfs lang voordat jij 'm kende!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() Spijtig van Suqar, ik ging meestal niet akkoord maar ik las haar posten wel graag.
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() "Faire l'âne pour avoir du son" noemen de Fransozen dat.
|
![]() |
![]() |
#130 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees wat jij er van maakt. Zo ga je maar door. Tig keren opnieuw, zonder in te gaan op wat ik repliceer. http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=55 Citaat:
Moest jij nu zelf eens beginnen bij jezelf. Citaat:
Ik vind dat het nog lang geduurd heeft voor ze er niet adequaat op antwoordde; zoals ze werd opgejaagd Citaat:
Citaat:
Moet ik daarvoor banpunten krijgen? Jij bent grappig! Misschien al een beetje vergeten; maar we hadden het over "schelden, beledigen en persoonlijke aanvallen." Wij zijn het dus eens dat er moet kunnen gediscussieerd worden zonder schelden, beledigen en persoonlijke aanvallen. |
|||||
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind mensen bannen sowieso een jammer iets. Zeker als ze de moeite doen om interessante bijdragen aan het forum leveren.
Ik heb altijd graag de posts van Circe en suqar_7loe gelezen, ook al was ik het er niet altijd mee eens. Maar dat hoeft niet. Op een forum wordt niet verondersteld dat iedereen het met iedereen eens zou zijn. Beide bannelingen hebben meermaals mijn idee over de mensheid weten te veranderen en kwamen soms met eigen, fijne kijk op dingen. Ik zou de moderatie dan ook willen vragen om de ban opnieuw te willen bekijken en opheffing te willen overwegen. |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou de moderatie willen vragen om bepaalde mensen op de negeerlijst te zetten van anderen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over Cochinillo spreek ik mij niet uit. Ken ik niet. Wat mij vooral stoort is de natrapperij, de doodsteken tegenover wie niet meer kan antwoorden. |
||
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zever niet, je gebruikt bijna dagelijks zelf je persoonlijke 'almachtige wijsheid' om verregaande conclusies en beschuldigingen te uiten.. |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Ze heeft zich versproken over een vermelding in iemands onderschrift. Als Cochinillo was ze daar nooit vermeld geweest, wel als Circe.
Ik ben trouwens benieuwd hoe ze de volgende keer gaat opduiken. Misschien wacht ze wel gewoon tot ze weer als Circe haar gang kan gaan. |
![]() |
![]() |
#139 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK máák daar niks anders van dan wat 't was, ik heb screenshots remember! Citaat:
Op elk van je opmerkingen heb je 'n antwoord gehad, maar blijkt je niet te bevallen, weet je wat, schrijf jij neer wat ik zou moeten antwoorden, zijn we er meteen klaar mee! Citaat:
Bij mezelf beginnen, indien ik over de schreef ga, neem ik mn strafpunten zonder morren en wéét ik dat ik die dingen niet kan of mag schrijven, maar 'n ander dan óók niet, dát is rechtvaardig zijn, iedereen gelijk! Maar als anderen weer wel mogen wat ik niet zou mogen en ik voor bestraft word, dát is niet onpartijdig zijn. Je mag me overigens, telkens ik de regels overtreed 'melden' hoor, telkens je meent dat ik 'beledig, scheld of persoonlijke aanvallen' lanceer, klik je maar! Ik doe dat sinds korte tijd immers ook, iets waar ik in eerste instantie principieel tegen was, maar 'n mens neemt nu eenmaal de tactiek over, 't is blijkbaar 'n sport geworden om net zo lang uit te dagen tot er iemand zn beheersing verliest en dan...*klikken* maar...'n ware klopjacht! Dat is geen forum meer, maar 'n kleutertuin; "Juf, zij heeft dát gedaan", "Jamaar juf, zij óók hoor"... ![]() Citaat:
Citaat:
En vandaar ook terecht ge*KNIP*t! Citaat:
Citaat:
Onpartijdige moderatie welteverstaan, ik heb geen moderatievriendjes die me de hand boven 't hoofd houden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 maart 2011 om 15:08. |
|||||||
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat Groentje schrijft is gewoon de simpele waarheid en geen natrappen, ze schreef precies hetzelfde toen die persoon nog niet verbannen was!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |