![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zulke feiten zouden nooit mogen verjaren. Iemand heeft heel zijn leven de smeerlap uitgehangen, en enkel omdat hij een dagje ouder word moet hem alles vergeven worden ?! Ik vind van niet. Hij verdient straf, het gevang, en ontslagen worden uit zijn priesterambt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta compleet perplex als ik zie hoe sommigen in dit topic het schijnen op te nemen voor een zieke pedofiel als Van Gheluwe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2011 om 22:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() De Roger is zelfs over de plas bekend. Zie artikel. De lezers zijn ook niet mals.
http://www.msnbc.msn.com/id/42604574...d_news-europe/
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu heb ik wel duistere vermoedens over waarom de RKK dat allemaal zo normaal vond... Heel duistere. Waarom zou hij zich dan schamen? Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2011 om 23:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje serieus blijven he. Die kloosterorde verdient niet beter dan publiekelijk ten schande gemaakt te worden. Heb je die aziatisch uitziende pater daar wel bezig gehoord. Hij zei letterlijk, echt letterlijk, dat het niet zo erg was wat vangeluwe gedaan heeft omdat het geen crimineel was die in de gevangenis gezeten heeft. Je moet eigenlijk maar lef hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets meer? Geen uitleg voor je vage beschuldigingen, verdachtmakingen en insinuaties?
Povertjes...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Hij is zwaar verstoord. Geen schuldgevoelens, typisch voor zo'n ziekelijke pedo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier in dit nepland, in deze non-democratie, in deze anti-rechtsstaat gaat elke crimineel vrijuit als hij maar genoeg geld of macht heeft. Als ze Roger morgen zouden lynchen, dan zou ik daar niet rouwig om zijn.
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat er 1350 jaar geleden gebeurd is maakt niet zoveel uit, dat die daden VANDAAG door miljoenen van jouw vriendjes nog worden genuanceerd en zelfs vereerd dat is de ware schande.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Dit interview gaat nog een aangenaam kantje krijgen...
Wie zal er nu nog tegen een verlenging van de verjaringstermijn en verzwaring van de straffen zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |