![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() da's hier ook nog niks veranderd eh
![]()
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beledig nergens alle allochtonen. Maar ok, blijf maar verder koppig doen. Hilarisch des te meer.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 mei 2011 om 13:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ok; kom. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7564 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, daar beledig ik niemand.
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet mogelijk om je te integreren in een groep die je uitsluit, die er niet voor open staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn voor geen enkele groep immigranten zoveel miljarden tegenaan gesmeten, zoveel heisa omheen gemaakt, uitzonderingsregels gemaakt, inburgeringscursussen e.a. geldverslindende faciliteiten voorzien, voor géén enkele andere groep immigranten! ...en toch lijken jouw troetsels 't niet te kunnen, in geen enkel land ter wereld overigens... Zou 't dan toch niet aan hen zelf liggen, als �*l die anderen 't wèl kunnen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 september 2011 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 8 september 2011 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbij hebben de autochtonen al meer dan genoeg opengestaan, al meer dan genoeg gepamperd, goedgepraat, vergeven, weggekeken en over hun kant laten gaan. Zowat alle andere groepen allochtonen zijn dan ook geheel of grotendeels geïntegreerd, maar bij die ene hele grote groep met een islamitische achtergrond wil het maar niet lukken. Heb jij er al eens over nagedacht waarom dat zo zou kunnen zijn? Waarom lukt het islamieten nergens ter wereld om zich aan de niet-islamitische gastmaatschappij aan te passen? Enkele individuele uitzonderingen daargelaten (doorgaans degenen die van hun islamitisch geloof afgestapt zijn).
![]() |
![]() |
#136 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat schijnt er, dat je denkt dat ik dit niet zou willen begrijpen? Citaat:
Reken jij jezelf ook bij die autochtonen die al meer dan genoeg openstaan? Ik lees dat sommige autochtonen zelfs geen allochtoon willen leren kennen. Dat ze hun zeden en gewoonten in de privé sfeer moeten houden. Dat noem je toch niet openstaan. Integratie moet wel van twee kanten komen. Door haat te zaaien en racisme te verspreiden zorg je er voor dat minder autochtonen open staan voor allochtonen, en dat beperkt de integratie. Het is niet mogelijk om je te integreren in een groep die je uitsluit, die er niet voor open staat. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom: Uiteraard moeten allochtonen integreren. Punt. Dát schijn jij maar niet te willen begrijpen. Citaat:
Ik wil gerust allochtonen leren kennen. Ik ken er dan ook genoeg. Maar hun zeden en gewoontes hoef ik niet te kennen en wil ik ook niet kennen. Als ik hun zeden en gewoontes wel wil leren kennen, dan ga ik wel naar hun thuislanden op vakantie of kijk ik naar discovery channel. Ik sta open voor de mensen, niet voor hun meegebrachte derde wereld achterlijkheid. Citaat:
En dat betekent "si fueris Romae, Romano vivito more; si fueris alibi, vivito sicut ibi" (Als je in Rome bent, leef als de Romeinen; als je elders bent, leef zoals men daar leeft). Of misschien heb je liever de Arabische vertaling: "عندما تكون في روما، افعل ما يفعله الرومان" Wat een domme en zinloze vraag naar de bekende weg. Voorals als je gemakshalve weglaat wat ik daarna nog schreef: Zowat alle andere groepen allochtonen zijn dan ook geheel of grotendeels geïntegreerd, maar bij die ene hele grote groep met een islamitische achtergrond wil het maar niet lukken. Heb jij er al eens over nagedacht waarom dat zo zou kunnen zijn? Waarom lukt het islamieten nergens ter wereld om zich aan de niet-islamitische gastmaatschappij aan te passen? Enkele individuele uitzonderingen daargelaten (doorgaans degenen die van hun islamitisch geloof afgestapt zijn).
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 8 september 2011 om 20:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kan dus niet uitleggen wat er schijnt, dat jij denkt dat ik dit niet zou willen begrijpen! Wellicht bedoel je dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren" Dat is iets heel anders. Dat begrijp ik inderdaad niet. Citaat:
Je kan al helemaal niet beoordelen of iemand hun "derde wereld achterlijkheid" meebracht, als je hen niet wil leren kennen. Citaat:
Ik pas mij ook niet aan aan de maatschappij waarin ik geboren ben. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|