![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ze hem in 2002 of later al vermoord hebben, hadden ze er geen voordeel uit gehaald dat te vertellen. Want dan was hun excuus om daar te zitten opgebruikt. 't Is zo raar. Nieuw discussievoer na 9/11. Bin Laden is an inside job? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er nog geen moppen over of cartoons?
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De vraag, waarop ik helemaal geen antwoord verwacht: hoeveel mensenlevens denken jullie, zal 'Bin Laden' met zich in de dood meesleuren? Laat ons maar hopen dat het bij het strikt redelijke blijft! (Collateral damage) zoals ze het ginder in de 'states' noemen() Daarbij werden zijn beweegredenen en voornemens nog steeds niet aan het licht gebracht!!! ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 3 mei 2011 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Dat is zijn rechteroog. Het was boven zijn linkeroog.
|
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...5001056211.htm
Rik Van Cauwelaert overschouwt in dit stukje in de Knack Pakistan nog steeds als de plaats waar de machten op deze aardkloot hun "Great Game" uitspelen,net als ten tijde van het Britse Rijk.. OBL had ondertussen zijn rol en zijn nut "uitgespeeld"...en werd "verwijderd",net als illustere voorgangers in zijn metier van het "bloedige handwerk voor een Groots Doel".... Laatst gewijzigd door kelt : 3 mei 2011 om 17:45. |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien ontgaat uw sarcasme mij. Verder is het dus wel zo dat ze Bin Laden target number one was. Het hoofddoelwit en dat het elite team hem in het vizier had. Te lang moest wachten op toestemming om de trigger te overhalen. Ik weet het niet, de waarheid ervan zullen we nooit weten. Waarom moeten we ook zo lang wachten op tastbaar bewijs, daar het bij Saddam publiekelijk tentoon werd gesteld? Iemand live lynchen wereldwijd, je moet het maar kunnen. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Burgemeester
|
![]() man man man daarstraks in mijnen hof zich aan het verschuilen tussen de tuinkabouters een enorme baard en ja hoor ik verdook mij en wist het binnen de minuut: osama ja hoor!
die leeft gewoon nog die moet hier ergens ondergedoken zijn straks de seeayeej mijn kabouters mee of een zelfmoord-ontploffing stel u voor ik heb ze onmiddelijk en met spoed binnengezet |
![]() |
![]() |
#134 |
Vreemdeling
|
![]() ik denk wel nu dat hij dood is
anders zou hij toch een video maken waarin hij vermeld dat hij niet dood is nee? |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik in Bin Laden zijn schoenen eeuwig wil verder leven kan ik uren tekst in spreken he. Uren tekst gebaseerd op verschillende gebeurtenissen. Welk verschil maakt zijn dood als de Taliban geen orders van Bin Laden krijgt? |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén zinnetje, ja hij was slecht mens en dan 3 alinea's excuses voor zijn slechtheid , die uiteraard veroorzaakt door die anderen.. |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Je hebt er dan ook niets van begrepen. Het gaat helemaal niet over hem.
|
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij kan aan bijna niets officieël gelinkt worden trouwens, in het bijzonder 9/11 niet. Maar daar gaat het helemaal niet over. Wel wat hem drijft en hoe 99% van de moslims daar net zo over denken, maar gelukkig voor ons niet zo radicaal worden. En over het misleiden/misbruiken van het Amerikaans volk. Allesbehalve over hem. Laatst gewijzigd door Oblique : 3 mei 2011 om 21:02. |
|
![]() |