Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2011, 11:42   #121
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En JAWEL een agent staat wel in de baan van de auto als hij u doet stoppen voor een controle.
Nogmaals, niet altijd!

Citaat:
Het is niet de eerste keer dat een agent wordt aangereden of bijna aangereden door iemand die een controle wou ontvluchten.
filosoof zou je echter beter kunnen uitleggen wat een veralgemening betekent in zulke omstandigheden, globalist!
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 11:42   #122
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Of omdat je bang bent van een pistool dat op u gericht is door deze robocop.
Dus omdat je bang bent ga je de agent een goeie reden geven om te schieten. Prachtig argument.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 11:43   #123
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Nogmaals, niet altijd!

filosoof zou je echter beter kunnen uitleggen wat een veralgemening betekent in zulke omstandigheden, globalist!
Bon, ik noteer dus dat de argumenten op zijn. Nu kan je verder gaan naar de corebusiness en simpelweg beginnen met het blameren van de politie in het algemeen. en.....GO!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 11 mei 2011, 11:44   #124
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Echt niet te geloven dat sommigen dergelijk crapuul verdedigen. Het ergste is nog dat ze niet persé dat uitschot in bescherming willen nemen. Neen hoor, het enige wat hen interesseert is om die politieagent zoveel mogelijk zwart te maken. Van ad hominems gesproken...

Fout, ik geloof niet zomaar alles wat men schrijft, een verhaal heeft 2 kanten... jij bent het die blind enkel het verhaal van de flik gelooft. Er zijn zoals Quorn oa aanhaalde details in het verhaaltje die echt niet kloppen.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 11:44   #125
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
'k begin al te snappen waar dit topic naartoe gaat...
De arme taxichauffeur wordt bedreigd door de grote boze politieagent, de agent vuurt, waarschijnlijk uit racisme, op de taxichauffeur.
De doodsbange man stampt op zijn gaspedaal uit angst voor eigen leven, maar de agent springt op de motorkap en probeert de chauffeur door het hoofd te schieten.
Gelukkig voor de hardwerkende bange man, kon die criminele agent niet goed schieten en kwam hij ervan af met een schouderwonde.
Hij kan echter nooit meer werken wegens traumatische ervaringen en eist hierdoor een schadevergoeding van enkele miljoenen.
Neen, dit topic ging zeker niet over Integratie en Immigratie en het is zeker geen situatie die de linkse of rechtse stromingen beïnvloed hebben. Dat gaat over politie; een neutraal orgaan. Ofwel is een politieagent in fout, ofwel niet; dat is het!

Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 mei 2011 om 11:45.
Oud 11 mei 2011, 11:45   #126
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus omdat je bang bent ga je de agent een goeie reden geven om te schieten. Prachtig argument.
Ik zou persoonlijk me eerder onderdanig gedragen, zelfs misschien op de grond gaan liggen als een agent een vuurwapen op me richt.
Met de gedachte dat dit alles wel uitgeklaard zal worden, ik heb echter niets te verbergen.
Wat zeg 'k op de grond? Misschien zelfs met m'n benen open op m'n rug, als 'n hond.
Oud 11 mei 2011, 11:45   #127
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Een mens die bang is...., echt bang, die kan idiote niet doordachte dingen doen.
Oud 11 mei 2011, 11:46   #128
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

de laatste berichtgeving mbt dit fait divers :
uit hln :
Het incident begon toen de politieagent de taxi wou controleren. Die had net een klant opgepikt aan de nationale luchthaven hoewel hij daar niet de nodige vergunning voor had. Uit beelden van de bewakingscamera's en de verklaring van de klant blijkt, volgens het parket, dat de taxichauffeur bij het zien van de agent eerst achteruit is gereden en dan op de agent is afgereden.

"Die kwam op de motorkap terecht en klampte zich vast", zegt de parketwoordvoerder. "Na een honderdtal meter schoot hij tweemaal verticaal door de voorruit, in het dashboard van de wagen maar die reed gewoon verder. Pas twee kilometer verder stopte de taxichauffeur, na herhaaldelijk aandringen van zijn klant."

Op dat moment kwam het, op het viaduct van de A201, tot een vechtpartij tussen de taxichauffeur en de agent, waarbij een derde schot viel. De taxichauffeur liep door dat schot een schaafwonde op aan de arm en moest in het ziekenhuis verzorging krijgen. Nadien is hij opgepakt.
Oud 11 mei 2011, 11:46   #129
plakker
Minister

Standaard

Citaat:
Neen, dit topic ging zeker niet over Integratie en Immigratie en het is zeker geen situatie die de linkse of rechtse stromingen beïnvloed hebben. Dat gaat over politie; een neutraal orgaan. Ofwel is een politieagent in fout, ofwel niet; dat is het!
ik heb het ook niet over integratie en immigratie, wat ik poste ging over dit voorval, maar vooral over speculaties rond hoe het misschien ook kan gebeurd zijn, dit om de agent in diskrediet te brengen
Oud 11 mei 2011, 11:46   #130
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Ik zou persoonlijk me eerder onderdanig gedragen, zelfs misschien op de grond gaan liggen als een agent een vuurwapen op me richt.
Met de gedachte dat dit alles wel uitgeklaard zal worden, ik heb echter niets te verbergen.
Wat zeg 'k op de grond? Misschien zelfs met m'n benen open op m'n rug, als 'n hond.

Uw erotische fantasieën ect... doen hier niets ter zake.
Oud 11 mei 2011, 11:47   #131
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Bon, ik noteer dus dat de argumenten op zijn. Nu kan je verder gaan naar de corebusiness en simpelweg beginnen met het blameren van de politie in het algemeen. en.....GO!
Ik betwijfel dat je zoveel respect hebt voor de politieagenten, zoals ik.
En ik betwijfel dat je de fouten (in het algemeen) van de agenten ooit zo veel bekritiseerd hebt, dan ik dat gans mijn leven gedaan heb.
Oud 11 mei 2011, 11:47   #132
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af... kon hij op de motorkap van die auto zijn pistool uit de holster halen en ontgrendelen, terwijl hij zich moets vastklampen??? Dat lijkt me meer iets voor in een die hard film..., ik denk dat de kans bestaat dat hij zijn pistool al vasthad en daardoor op de motorkap beland is.
Ja dat is het..Volgens mij heeft die flik eerst geschoten en heeft toen die arme chauffeur uit wettige zelfverdediging en in paniek die agent opgeschept.

.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 11:47   #133
plakker
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
uit hln :
Het incident begon toen de politieagent de taxi wou controleren. Die had net een klant opgepikt aan de nationale luchthaven hoewel hij daar niet de nodige vergunning voor had. Uit beelden van de bewakingscamera's en de verklaring van de klant blijkt, volgens het parket, dat de taxichauffeur bij het zien van de agent eerst achteruit is gereden en dan op de agent is afgereden.

"Die kwam op de motorkap terecht en klampte zich vast", zegt de parketwoordvoerder. "Na een honderdtal meter schoot hij tweemaal verticaal door de voorruit, in het dashboard van de wagen maar die reed gewoon verder. Pas twee kilometer verder stopte de taxichauffeur, na herhaaldelijk aandringen van zijn klant."

Op dat moment kwam het, op het viaduct van de A201, tot een vechtpartij tussen de taxichauffeur en de agent, waarbij een derde schot viel. De taxichauffeur liep door dat schot een schaafwonde op aan de arm en moest in het ziekenhuis verzorging krijgen. Nadien is hij opgepakt.
dan is 't simpel, taxichauffeur in fout
Oud 11 mei 2011, 11:48   #134
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Echt niet te geloven dat sommigen dergelijk crapuul verdedigen. Het ergste is nog dat ze niet persé dat uitschot in bescherming willen nemen. Neen hoor, het enige wat hen interesseert is om die politieagent zoveel mogelijk zwart te maken. Van ad hominems gesproken...
Wees blij dat enkel de politieagent zwartgemaakt wordt.
In één adem wordt ook gans onze westerse cultuur door de molen gedraaid. Kapitalistische rotzooi, racisme, enz noem maar op...
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2011, 11:49   #135
plakker
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
In één adem wordt ook gans onze westerse cultuur door de molen gedraaid. Kapitalistische rotzooi, racisme, enz noem maar op...
Geduld, we zijn nog maar 7 pagina's ver, ze zijn nog aan't opwarmen
Oud 11 mei 2011, 11:51   #136
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ja dat is het..Volgens mij heeft die flik eerst geschoten en heeft toen die arme chauffeur uit wettige zelfverdediging en in paniek die agent opgeschept.

.

Lees de post van lantjes eens goed... na een 100 tal meter schoot hij 2 keer in het dashboard??? Kan hij dan een pistool nemen, ontgrendelen binnen deze tijd vanop de motorkap van een rijdende auto?

Laatst gewijzigd door Wisord : 11 mei 2011 om 11:51.
Oud 11 mei 2011, 11:52   #137
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
uit hln :

De grootste fout die de agent dus gemaakt heeft is het niet tijdig uitschakelen van de chauffeur alvorens het tot die vechtpartij is gekomen. Uiteraard durfde die agent dat niet omdat het kot hier dan helemaal te klein zou zijn. Hij wordt nu zelfs al aangevallen terwijl hij hier gewoon 100% in zijn recht was. En dan maar klagen dat onze politie bestaat uit watjes. Tjah...
Oud 11 mei 2011, 11:52   #138
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Racisme heeft daarmee niks te maken.
Citaat:
... Nu. Waarom bekritiseert men (in het algemeen)? Om het onderwerp van kritiek beter te maken. En waarom bekritiseert men daarna het beter-worden van het onderwerp?... Kruispunt discriminatie+kritiek...
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=95

Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 mei 2011 om 11:57.
Oud 11 mei 2011, 11:54   #139
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees de post van lantjes eens goed... na een 100 tal meter schoot hij 2 keer in het dashboard??? Kan hij dan een pistool nemen, ontgrendelen binnen deze tijd vanop de motorkap van een rijdende auto?

Volgens de klant van de taxi wel, maar trek dat maar gerust in twijfel. Tis per slot van rekening ook uw laatste strohalm om die agent de grond in te boren.
Oud 11 mei 2011, 11:54   #140
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees jij maar wat meer..wat begrijp je niet van 'uit beelden van camera en verklaringen klant blijkt' ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be