![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het zou al te simpel zijn: zelf het huis verlaten en de schuld niet meer afbetalen |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Europees Commissaris
|
En waar zeg ik dat Brussel schuldenvrij zal zijn als het onafhankelijk wordt? Welk bericht, het nummer? Of is dit even grote fictie als al de rest van uw schrijfsels?
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welke nieuwe grenzen mijn beste,die oude taalgrens voldoet nog altijd prima om een staatsgrens te worden..... |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Europees Commissaris
|
IMF... Ooit van gehoord? Ratingbureaus, ooit van gehoord?
Laatst gewijzigd door Vito : 26 mei 2011 om 19:13. |
|
|
|
|
#126 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#127 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#128 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik ben nationalist en vind niet dat een grondgebied een cultuur bepaalt of 'bezit'. Noch beweer ik onzin zoals dat Brussel de facto 'onderdeel' is van het 'Vlaamse Volk' want de hedendaagse brusseleir is natuurlijk gene Vlaming tenzij mss 10%. Ergo, ge moet Xenophon zijn woorden alleen hemzelf aanrekenen, en niet 'alle' 'nationalisten'. Verder had ik met die opmerking niks op't oog. Ok
|
|
|
|
#129 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien een domme vraag maar waar staat "Vlaanderen" in de Belgische grondwet laat staan dat Brussel de hoofdstad er van is?
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U gaat toch niet denken dat diegenen die voor het grootste deel verantwoordelijk zijn voor die immense staatsschuld door hun jarenlang wanbeleid op zowel gewestelijk als federaal beleid niet voor hun aandeel zullen moeten opdraaien... Wat een hautaine hovaardigheid mijn beste.. Betalen zult u ... |
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#133 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#135 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Valt Belgie uiteen in twee delen, dan ook zo met de schuld. Valt Belgie uiteen in drie delen, dan ook zo met de schuld. Blijft Belgie bestaan zonder Vlaanderen, nog beter, proficiat met de Belgische schuld.
|
|
|
|
#136 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Dat is een nationalistische visie waar ik het in de verste verten niet eens mee ben. Maar vanuit uw ideologische visie begrijp ik wel waarom u daarvoor pleit. |
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bent nogal vaag met je omschrijving dus ik ga er maar niet dieper op in.
|
|
|
|
#138 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Voor mijn part mogen die Franstaligen als België splitst (of als in BE subnationaliteiten worden ingevoerd), kiezen voor de Waalse Nationaliteit en als Waal/immigrant in Vlaanderen blijven wonen, waar ze (zoals ook nu zou moeten) de taal van het gastland spreken. Het is niet omdat ne Waal in Vlaanderen woont dat hij daarom ineens deel uitmaakt van het Vlaams Volk. Maar dit geeft nog altijd geen recht op het claimen van Vlaams grondgebied; maar juist daarom ook heeft Vlaanderen geen waterdichte claim op Brussels grondgebied en moet Brussel dus 'verleid' worden wilt men dat het bij VL komt.
|
|
|
|
#139 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kosovo. Daar woonde vroeger een grote meerderheid Serviërs.
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De objectiviteit voor het bepalen én verdelen van de staatsschuld wordt per inwoner van elk gewest berekend... Vlaanderen ruwweg geschat 6.000.000 inwoners = plusminus 63% Wallonië ruwweg geschat 3.600.000 inwoners = plusminus 37% Broekzele ruwweg geschat 1.100.000 inwoners = plusminus10% Wil wallobrux in hetzelfde bedje liggen ,zullen ze dus 37+10 = 47% van de staatsschuld op hun conto krijgen... Bezie het maar als een soort van successierecht dat u meekrijgt na het overlijden van de staat... |
|
|
|