![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn tot hiertoe maar 2 Christussen die over 't water hebben gelopen en der is er ene al van dood (zeggen ze) dus er zijn niet teveel Christussen hé... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofschoon ik het hen verbood!
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Micropoker!
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ja: je kan die Manta van alles wijs maken, maar zelfs de microwezentjes trappen daar niet in. Die weten hoeveel werk het is om water ijs te veranderen: daar zijn ze triljoenen jaren mee bezig. ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
De ware is helder en nuchter van Geest. Denk maar eens goed na wie dat is..... ![]() ![]() Ja, ja: dat komt er nou van als je niet in harrie-christus gelooft. Eerst over het water lopen en nou dit weer.... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 13 juni 2011 om 19:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IMO zijn de microwezentjes dan toch niet in staat om de evolutie te volgen ... Zoooo traag ... ![]() Mss is de MantaChristus dan nog niet zo'n slecht alternatief , en de lotto winnen is in Mijn religie helemaal niet "bah" , integendeel hoe beter Mijn volgelingen kunnen leven hoe liever dat Ik het heb ... ![]() Laatst gewijzigd door manta : 13 juni 2011 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier in de buurt loopt er ook ene rond die overal rondbazuint dat hij de enige, echte christus is. Volgens hem ligt zijn moeder (Maria) al meer dan 2000 jaar begraven in onze dorpskerk.(die hier ongeveer 120 jaar staat). Die vent klampt echt elke voorbijganger aan - zelfs de buurkinderen!- om zijne heiligheid te verkondigen. Het is zelfs zo dat deze man regelmatig op zijn kniëen hier door de straat loopt te prevelen en onverstaanbare gebeden loopt op te zeggen. Mij persoonlijk stoort dat niet. Die man doet maar. Wel heb ik een vraagje aan Harrie-Christus: Hoe kan ik weten wie nu de enige, echte, onvervalste Christus is? Waaraan kan ik die herkennen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3600 x 10^16 microjaar..... ![]() Ja, ja: daar sta je effe van te kijken, hè? Citaat:
Zo zie je maar: wij hebben gemakkelijk praten. Citaat:
Dus ook dat weet je niet eens....oh, oh: hoe dom. En je weet echt niet wat daar allemaal bij komt kijken. Wij zien alleen de eenvoudige buitenkant daarvan. Maar in de microkosmos is alles veel en veel gecompliceerder. Citaat:
Nee Manta: ga jij maar met je blote kont op je eigen ijs zitten.... ![]() ![]() ![]() Dat wordt niks met jou. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens heeft die ouwe Jezus nooit bestaan. Dus als je er moeite mee heb: vergeet die hele ouwe Jezus dan maar, want bij Mij begint alles opnieuw en laat dat verleden maar rustig liggen. harrie is harrie en dat zegt meer dan genoeg. Er zijn vele Jezussen, maar er is maar één harrie christus. ![]() ![]() ![]() ![]() Oh: ik wou dat ik harrie christus was, die is zo goed! Laatst gewijzigd door harriechristus : 13 juni 2011 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al die andere Christussen beweren ook dat zij de enige en de echte zijn. Kunt ge bewijzen (zonder te verwijzen naar uw atoomtheorie) dat gij DE Christus zijt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker meen ik dat ook al maak ik er wel eens een grapje bij.
Citaat:
Dat is toch wel heel vreemd. Mijn harrie-christus zijn berust juist op mijn atoomtheorie. En die onderscheidt mij nu juist van al die andere Jezussen die slechts slechte kopieën zijn. Ik daarentegen ben helemaal niet van de ouwe Jezus afhankelijk als het er op aan komt. Maar goed: historisch gezien is mijn leer wel degelijk voor een deel van hem afhankelijk geweest en wel via de filosoof Hegel. Maar de toekomst en het nieuwe van wat ik beweer is een veel groter aandeel dan het verleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik als MantaChristus, de enige echte Heiland, heb al lang opdracht gegeven om de microwezens hun klok gelijk te zetten. Kwestie van ze wat moderner te maken ... ![]() Citaat:
Dat lijkt me al heel wat beter dan te zitten wachten tot ze ooit een keertje veranderen in een onderdeeltje van een reuzeruimteschip of op een wolkje kommetjes pap zitten te eten ... De hemel is hier en nu, en die moet hier en nu gemaakt worden, niet door robotjes maar door de mensen en de natuur zelf ... Citaat:
Bekeer u Harrie...Bekeer u ... ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben ne vierde man ...
![]() Leg de micropokerchips maar al klaar ... Laatst gewijzigd door manta : 13 juni 2011 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...: Narcistische Maniak: Seksueel Geobsedeerde: Schrijver van Karamelverzen: Vervelende Trol.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dan niet dat ze wat duizelig zullen worden? ![]() Citaat:
Maar daaraan gaat onze wereld nu juist ten gronde. Citaat:
Citaat:
Daar leven we allang niet meer in. Wel leeft de mens innerlijk in de hemel en dat is een kwestie van beseffen en van aandacht en ook het scheppen daarvan in kunst en cultuur. Ook dat gaat niet vanzelf. Citaat:
Je hebt een iets verkeerde voorstelling naar mijn zin. Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't probleem is nog steeds dat we nog geen wezens gezien hebben ... ![]() Citaat:
Imo is de toekomst die men de mensen geeft morgen , overmorgen, maar niet na dat ze dood zijn en vergaan (vergaan die microwezentjes dan ook niet?) Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |