![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Het is niet " alsof " een bende Marrokkanen een paar oudere mannen kwam inéénstampen...Ze deden het wérkelijk ! Dit is realiteit, Moslim !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou bij het lezen ook in het achterhoofd dat tussen de daders Marokkanen en Nederlanders zitten. Markant is hoe ze verschillend beoordeeld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Nederland krijgen allochtonen trouwens subsidies om kickboksen te leren. Daar leren ze hun agressie gericht beheersen naar het schijnt. Op het hoofd van het slachtoffer blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Burger
|
![]() Ik was aan het zoeken voor het juiste subforum om een nieuw topic te plaatsen. Gezien de titel lijkt mij dit wel de juiste draad om in te pikken.
Ik zag onlangs dit reclamefilmpje op één: http://www.youtube.com/watch?v=73wwFvtfvxw Ik kon het nauwelijks geloven toen ik dit op vrt zag, ligt het aan mij of is dit er zwaar over? Of zie ik misschien iets over het hoofd? Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 7 juli 2011 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Ondertussen kon het slachtoffer blijkbaar één oog al terug opendoen, dus werden de lieverdjes vrijgelaten:
Citaat:
Tja, waarom zou men ze ook vasthouden? Het is tijd voor de grooten uittocht naar Marokko dus we zouden toch niet willen dat ze die boot missen? In Antwerpen wordt het huisarrest toch ook afgeschaft (niet opgeschort) zodat ze naar hun heimweeland kunnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen. Dat is gewoon "moslim zijn".
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |