Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2011, 23:10   #121
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
das niet gratuite, deze draad is racistisch en jij ook. Het wordt gesproken alsof een bende marokkanen het gedaan hebben en dat cultureel verklaarbaar zou zijn, er wordt zelfs over moslims gesproken.
Het is niet " alsof " een bende Marrokkanen een paar oudere mannen kwam inéénstampen...Ze deden het wérkelijk ! Dit is realiteit, Moslim !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2011, 05:19   #122
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Simple_Mind Bekijk bericht
Het is markant dat het wel bijna telkens dezelfde bevolkingsgroep is die zulke misdaden begaan. Mensen over èèn kam scheren is inderdaad slecht, maar mijn mening is dat mensen die zo'n vuile daad begaan in een verbeteringsgesticht moeten of terug naar hun eigen land. En ik denk dat de landen vanwaar zij komen hetzelfde zouden doen.
Als je met deze wetenschap dit topic leest, merk je wel wat er racistisch is.

Hou bij het lezen ook in het achterhoofd dat tussen de daders Marokkanen en Nederlanders zitten. Markant is hoe ze verschillend beoordeeld worden.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2011, 07:48   #123
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als je met deze wetenschap dit topic leest, merk je wel wat er racistisch is.

Hou bij het lezen ook in het achterhoofd dat tussen de daders Marokkanen en Nederlanders zitten. Markant is hoe ze verschillend beoordeeld worden.
Hoe verschillend? ik heb nog nergens een onderscheid weten maken tussen die paar Nederlanders (waren het er twee?) en dat tiental marokkanen. Nergens heb ik trouwens gelezen of het nu de Nederlanders dan wel de Marokkanen waren die de slachtoffers ineengeschopt hebben, wèl dat het kickboksers waren.

In Nederland krijgen allochtonen trouwens subsidies om kickboksen te leren. Daar leren ze hun agressie gericht beheersen naar het schijnt. Op het hoofd van het slachtoffer blijkbaar.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2011, 15:17   #124
HomoErgaster
Burger

Standaard

Ik was aan het zoeken voor het juiste subforum om een nieuw topic te plaatsen. Gezien de titel lijkt mij dit wel de juiste draad om in te pikken.

Ik zag onlangs dit reclamefilmpje op één:

http://www.youtube.com/watch?v=73wwFvtfvxw

Ik kon het nauwelijks geloven toen ik dit op vrt zag, ligt het aan mij of is dit er zwaar over?

Of zie ik misschien iets over het hoofd?

Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 7 juli 2011 om 15:19.
HomoErgaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2011, 07:39   #125
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Ondertussen kon het slachtoffer blijkbaar één oog al terug opendoen, dus werden de lieverdjes vrijgelaten:
Citaat:
De verdachten van de vechtincident bij het buurtfeest in Middenhoven zijn weer vrijgelaten. De rechter-commisaris heeft besloten om de daders niet meer langer in hechtenis te nemen. Onduidelijk is waarom dit besluit is genomen. Het Openbaar Ministerie gaat in beroep tegen de beslissing van de rechter-commisaris.

Burgemeester Jan van Zanen reageert geschokt op het besluit. “Ik ben er niet blij mee, dat deze jongeren op dit moment vrij rondlopen. Teleurgesteld bovendien en zeer verbaasd. Gelukkig gaat het Openbaar Ministerie in beroep tegen de beslissing van de rechter-commissaris. Mijn allereerste zorg gaat uit naar de buurtbewoners. De door mij toegezegde hulp en bijstand aan de slachtoffers wordt gewoon uitgevoerd. Daarnaast houden we de buurt in de gaten met extra surveillances door politie en gemeente. Het allerbelangrijkste is en blijft, dat de veiligheid in de buurt wordt gewaarborgd.”
http://rtvamstelveen.nl/blog/feature...n-vrijgelaten/

Tja, waarom zou men ze ook vasthouden? Het is tijd voor de grooten uittocht naar Marokko dus we zouden toch niet willen dat ze die boot missen?
In Antwerpen wordt het huisarrest toch ook afgeschaft (niet opgeschort) zodat ze naar hun heimweeland kunnen?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2011, 07:43   #126
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HomoErgaster Bekijk bericht
Ik was aan het zoeken voor het juiste subforum om een nieuw topic te plaatsen. Gezien de titel lijkt mij dit wel de juiste draad om in te pikken.

Ik zag onlangs dit reclamefilmpje op één:

http://www.youtube.com/watch?v=73wwFvtfvxw

Ik kon het nauwelijks geloven toen ik dit op vrt zag, ligt het aan mij of is dit er zwaar over?

Of zie ik misschien iets over het hoofd?
Ja 'ollandse campinglui' hebben geen lange religieus gevoelige tenen en hebben geen vertegenwoordigers in het CGKR..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2011, 17:03   #127
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ah neen?
Nochtans zijn de "moslim"jongeren ()in 't Antwerpse niet vies van seks, misdaad, drank en drugs, maar zijn 't wel de eersten om de boel op stelten te zetten als het over "hun geloof" gaat... Selectief moslim zijn is blijbaar in...
Neen. Dat is gewoon "moslim zijn".
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be