![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1/ Several studies have been done concerning groups of twins, the best being those with identical twins who were raised in different environments by different parents, to determine whether there is a gene that causes one to be homosexual. One study found that 52 percent of the identical twins of those who practice homosexual acts were found to practice homosexual acts as well. This would appear to indicate that there could be a genetic cause for homosexuality. One conclusion indicated that since a person with the closest possible genetic make-up to a homosexual man is more likely to be homosexual than heterosexual, the cause must be found in the genes. 2/ Another interesting recent study is that of Simon Levay, a neuroscientist with the Salk Institute of La Jolla, California. He studied 41 male cadavers, with 19 of them believed to have been homosexual. He found the hypothalamus area of the brain to be smaller in the cadavers believed to be homosexual than in the ones believed to have been heterosexual. The conclusion being that it is possible that different formations of the brain, more specifically a smaller hypothalamus that is believed to govern sexuality, cause a person to be homosexual." De sociologische verklaring: ("nurture") 1/ Sigmund Freud believed that homosexual men might be fixated with their mothers. He felt that the choice of having sex with other men gave these men the ability to have sexual relations, yet remain true to their mothers, whom Freud believed to the first love object of a boy. He further thought that homosexuality could be caused by an extreme fixation on the penis. In this scenario, those without a penis are viewed as without sex. Therefore, the homosexual man cannot imagine having sex with someone without a penis. 2/ Irving Bieber terms homosexuality a, "hidden but incapacitating fear of the opposite sex," a way to get love and acceptance from men that homosexuals could not get from their fathers. He based this conclusion on the results of a questionnaire he distributed to homosexuals and heterosexuals undergoing psychoanalysis.” (Blumenfeld and Raymond 1988, 137) 3/ Gerard van den Aardweg is a Dutch Psychologist with many years of experience within the homosexual community. He currently practices in the Netherlands and specializes in the treatment of homosexuality. He concludes that homosexuality is a form of neurosis that stems from an inferiority and complaining child complex. His theory is that, in at least this pertinent area of life, a complaining child lives within the adult to the extent that a homophile neurosis develops. Thus we have three notions that for the most part overlap: inferiority complex, child-in-the-adult, and self-pity habit (also called "complaining sickness"). These are adequate descriptions of what is going on the mind of neurotic people in general, that is, people with a variety of psychic hang ups, obsessive emotions, inadequate feelings of insecurity, and inner conflicts. ...Kinds of inferiority complexes and variants of the "inner complaining child" are legion. The homosexual inferiority complex is one of them. Hence, apart from the specific symptom of homosexual desire, homophilia is not an isolated phenomenon, but one of an endless series of neurotic problems. (Aardweg 1985, 51-52) Dr. van den Aardweg goes so far as to report successful therapies to deal with what he calls "homophile neurosis" and outline the steps of therapy required to address the issue. Ziezo, nog eens een benadering om u te overtuigen. Maar eigenlijk verlies ik mijn tijd want ge hangt toch liever vast aan uw dogma's in plaats van het gezond verstand.
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Bewijzen???? Helemaal niet. Dus nogmaals BEWIJS en enkel en alleen BEWIJS dat homofilie een medische afwijking is. Al héél véél vijven en zessen en veronderstellingen langs hier en langs daar maar keihard bewezen dat homofilie een medische afwijking is, nog steeds niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trek het u niet aan, Bart. Je zal altijd mensen hebben die het anders-zijn van anderen niet aankunnen. Het zijn gewoon zielige figuren.
Het gaat hier toch eigenlijk om liefde. Liefde tussen twee mènsen. Of dat dat nu een man en een vrouw, een vrouw en een vrouw of een man en een man zijn, wat maakt dat in hemelsnaam toch uit!??? Twee mensen die elkaar graag zien en met elkaar hun leven willen delen. Daar draait het om. Waar halen sommige mensen verdorie het recht dat te willen verhinderen??? ![]() ![]() ![]() Is er nog niet genoeg miserie op de wereld misschien? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() Als de meerderheid van de mensen vindt dat het beter zou zijn om de maan 'zon' te noemen, waarom niet? Da's toch pure conventie? Zoals het huwelijk trouwens. Maar ja, voor sommigen is dat heilig en god houdt helaas niet zo van homo's...
Mag ik eens een vraag stellen? Heel héél eerlijk antwoorden (ik vrees er trouwens voor): Wat moest Uw opinie zijn over homo's moest in de bijbel gestaan hebben dat zij mochten trouwen, ondanks het feit dat de argumenten die u aanhaalt nog steeds op tafel liggen?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Ik moet de eerste psycholoog of neuroloog die expliciet bevestigd dat homofilie een medische aandoening is. Dus nog altijd geen bewijzen. En nee ipv van toe te geven dat er geen bewijzen zijn begint hij dan over andere pietluttigheden.
Het huwelijk is idd altijd voor man en vrouw geweest maar nu gaat dit veranderen zodus, een grote meerderheid van de mensen gaat echter akkoord met het holebihuwelijk en ook al is de houding tov holebi's de laatste tijd spectaculair verbeterd. En ja als je de zon in eens maan gaat noemen, als daarvoor een meerderheid gevonden wordt, waarom niet? Trouwens u vergelijk toont weeral aan dat je het niet kan halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In streken met een bevolkingsdichtheid als de onze moet dit cijfer gewoon omlaag. Eens te meer een bewijs dat, waar men de pastoors en hun winkel afschrijft, het verstand zegeviert, en scheve toestanden automatisch rechtgetrokken worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders is 'vrouw zijn' ook een 'ziekte' Het zou me van jouw kant wel geen spier verbazen, mocht je deze boutade gretig beamen. ![]() Citaat:
![]() Deze theorie is dus al op los zand gebouwd. Enkel voor 'believers' Citaat:
En dan nog lees ik hier niks over ziekte....... ![]() De genetische 'bewijzen' blijken uiterst zwak. Wonderbaarlijk dat er nog geen godheid bijgesleurd werd. ![]() Citaat:
Freud (welk een autoriteit!) geloofde en voelde aan dat de homosexueel zou kunnen gefixeerd zijn. Wat een immense, wetenschappelijke zekerheid...... ![]() Een fixatie is trouwens meestal een vrij onschuldig geestelijk probleempje, nog niet eens een ziekte. Vergelijk het b.v. met de fixatie op goden, sektes, guru's, geestelijke raadsmannen..... allemaal irritant, maar vrij onschuldig. Citaat:
Het is een angstje!!! ![]() ![]() ![]() Een behoefte aan liefde en aanvaarding. Als dit laatste een ziekte is, dan is het slecht gesteld met kwasi de hele wereldbevolking. Citaat:
Citaat:
Allez vooruit. Mietjes aller landen, op naar Holland. Gerard maakt jullie beter. Citaat:
Weeral geen fysieke ziekte. Ik ken trouwens weinig kinderen die niet in een of andere mate bovengenoemde psychische kwaaltjes ondergaan. Ik zal u binnen een vijftal jaar weten zeggen of ze in groten getale de herenliefde aanhankelijk geworden zijn. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Uw eigen gebral en geëmmer over god en 't Jeezeken komen mij verdekke nog véél overtuigender over dan uw 'bewijzen' in deze posting. Citaat:
Ik vind dit een gunstige evolutie in uw ontwikkeling: zoveel lijnen tekst zónder de bijbel of uw god te aanroepen. Het moet u bloed zweet en tranen gekost hebben, om zo lang 'eigen' argumenten gezocht te hebben. Mijn diep respect achtervolge u tot in de eeuwen der eeuwen, Amen!
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() en tuurlijk nu een beetje commentaar geven op de grammaticale fouten vn de mensen. tjonge tjonge toch.
Nog steeds geen enkel bewijs alzou homofilie een medische aandoening zijn. Nergens maar dan ook nergens staat er ergens neergeschreven dat homofilie duidelijk bewezen een medische aandoening is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gehandicapten kunnen niet anders dan hun lood lijdzaam te ondergaan. Ik zie daarom het meest heil in een kwalificatie als ziekte (dus als neurotische aandoening), aangezien ziektes meestal te behandelen zijn. In Nederland en de VS zijn dergelijke therapieën al veel meer ingeburgerd. Bij ons komt het ook nog wel - al deze nieuwe revolutionaire onwikkelingen waaien voreg of laat wel over naar dit achterlijke landje.
![]() |
![]() |
#133 |
Minister
|
![]() Zo'n therapieën hebben altijd al bestaan en ze bestaan nog steeds. Mensen wordt wijsgemaakt dat het niet normaal is op iemand van hetzelfde geslacht te vallen. Die mensen trouwen, krijgen kinderen, worden oud. Tot op zekere dag de therapie is uitgewerkt. En dan komen ze erachter: ze zijn homo!
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Ennog altijd blijf ik wachten dat het een medisiche aandoening of ziekte zou zijn.
En nogmaals die therapieën, belachelijk en superonnozel. De jongeren die homo zijn die "verplicht" worden die nonsens te ondergaan, ja ze zullen dan misschien later trouwen en kindjes krijgen, maar gelukkig zullen ze nooit worden. En dan komt toch de dag dat ze zullen kiezen voor hun geluk en zullen scheiden. Wat zo'n therapie allemaal kan aanrichten,hééééél véél schade!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Vreemdeling
|
![]() uiteraard vindt U homoseksualiteit raar. U bent niet van het mannelijk geslacht (essentiële voorwaarde om homo te zijn) en kan dus onmogelijk weten hoe het is om homo te zijn (ik ook niet trouwens).
Dat er homo's bestaan, daar kan U niks aan doen. Wat dat te maken heeft met het verdwijnen van gezinswaarden, is mij een raadsel. Draaide een gezin niet rond liefde? . Bent U toevallig iets ouder? Wat er mis is met seks, is mij een raadsel.[/quote] NIET ENKEL MANNEN OOK VROUWEN.(lesbisch) DE GEZINSWAARDE SLAAT NI OP HOMO ZIJN, WILDE DIT ENKEL KWIJT OM AAN TE TONEN DAT ALLES NORMAAL MOET BEVONDEN WORDEN. EN WAT SEX BETREFT VIND U HET NORMAAL,ALLES WAT DE KLOK SLAAGT SEX MOET ZIJN,DAARONDER VERSTA IK WEL RECLAME,TELEVISIE...KINDEREN GROEIEN ERMEE OP ER IS GEEN VERSCHIL MEER. JE MOET ZE NATUURLIJK OOK NIET IN HET ONGEWISSE LATEN .MAAR TROP IS TE VEEL. En wat mijn leeftijd betreft,heb nog steeds de 30 niet bereikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() Katholiek opgevoed zeker? Seks op TV? Euh, hoeveel seksfilms zijn er deze week op TV? Graag een link. In de reclame? Nog nooit een vrijend koppel in gezien denk ik.
Ik ben zelf al eens gaan piepen: dit weekend was er op VT4 en Kanaal 2 vrijdag-en zaterdagavond geen erotische film. Toevallig op Canal+ geabboneerd misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke kloteleraar heeft mij vorige week die snotvalling aangeleerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw gekronkel begint stilaan zielig te worden. In uw 'wetenschappelijke' teksten, probeert ge het eerst aan een genenconstellatie te wijten, en nu komt ge aandraven met een psychische aandoening. Zijn de genen nu evenals een snotvalling onderhevig aan foute fluctuaties van de geest? Als ge eruit zijt verwittig me hoor. Slaap er maar liever eerst eens over. Ik wil u begrijpen, maar stop dan met raaskallen!
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |