![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat een hoofddoek zegt: Ik ben moslima. En vergeten hoe hard die meisjes in opstand kwamen toen ze geen hoofddoek meer mochten dragen? Ik denk dat het bij velen wel degelijk een vrije keuze is. Maar dat weigeren velen te zien. Waarom zaagt ge niet even hard op joodse vrouwen die hunne kop kaal moeten scheren? Of is dat leuk voor ze denk je? Ik denk dat dat minder aangenaam is als vrouw dan een hoofddoek te dragen. Hoe jullie zo kunnen praten getuigt van veel frustratie, wat baat die frustratie? Muggen worden olifanten zo. Een jood loopt toch ook met zijn hoed? Een katholieke draagt toch ook zijn kruisje? Dat boerkaverbod, ik ga "volledig" akkoord, Maar komaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnn vind je nu zelf niet dat je dikwijls overdrijft? Zelfs ons Marie was nog aan het zagen omdat er ne pisbak meer voor een man staat? WTF!?! Ik ben verhuisd wegens het wanbestuur. Ik stel moslims niet verantwoordelijk voor de misdaad in Antwerpen. Ik stel de incompetente procureurs verantwoordelijk die gangsters na arrestatie meteen terug de straat op stuurt. Ik stel de regering verantwoordelijk gangsters zo een onoverwinnelijk gevoel te geven. Het is de regering die niet besturen kan, niet de mensen die in dit land wonen. Het is dankzij mensen als U en onze regering dat ik weldra naar Holland verhuis ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik loop zo ook rond in mijn slaapkamer hoor. ![]() wie weet mag ik zo niet op moslim! zijn halalstrand! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk wel 25 jaar geleden kwam ik GEEN enkele hoofddoek tegen op school ondanks dat er toen ook al wat marokaanse meisjes waren
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bah in't rood nog wel!
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En indien het niet uit eigen beweging is, maar uit angst te worden lastiggevallen door hun eigen mannelijke achterban (wat inderdaad dikwijls zo is) dan is het aan hén om dat op te lossen, niet aan mij. Ik spreek voor mezelf en ik wens niet als minderwaardige "hoer" te worden beschouwd omdat er twee hoofddoeken voor me zitten in de bus die van zichzelf denken dat ze dé max zijn omdat ze hun maagdenvlies nog hebben. Citaat:
Moslima's dragen die vlag van islam om als moslima herkenbaar te zijn zoals het staat voorgeschreven in de koran. (was trouwens leuk verhaaltje: één van de vrouwen van de harem van Mohammed was 's avonds buiten de tent geglipt om een nachtelijk plasje te gaan doen, en werd (hoe verrassend) aangerand of lastiggevallen door zijn wachthoudende kapo. Toen ze daarop bij Mohammed ging reclameren kreeg die stante pede een vers doorgeseind waarin dus stond dat de vrouwen van Mohammed "iets" van hun overkleding over zich moesten laten hangen zodat ze herkenbaar waren (als vrouw van Mohammed) én bijgevolg niet meer zouden worden lastiggevallen door zijn eigen kapo's.... En IK moet dat leuk vinden? Want ik wordt dus herkenbaar als niet-lid van de club, en bijgevolg wèl lastig-valbaar. Sorry, maar ze hebben het wèl zelf allemaal netjes opgeschreven hoor. Niks zo leuk en interessant als koran en ahadithverhalen lezen. Citaat:
Dankzij MIJ ga je naar Nederland wonen? dat is leuk. Ga je voor Wilders stemmen zeker? U bent toch op de hoogte van het feit dat bijna 50% van de gevangenispopulatie praktizerend moslim is? (bij die andere 50% zitten dus nog andere allochtonen die géén moslim zijn). Ik geef U volledig gelijk dat het beleid langs alle kanten faalt. Daarom is het nodig dat wij zelf mee gaan helpen om de juiste richting aan te geven. Het vredelievende kruisteken is daar een eerste stap voor: jij toont me uw religie, hewel ik toon de mijne en bid bovendien voor uw zieleheil. Ze kijken wel raar hoor, sommigen kijken héél erg boos en anderen doen precies of ik ben een beetje gek. Waarom zouden ze d�*t nu denken? Ik doe toch net zoals zijzelf? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 juli 2011 om 18:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() In NL zou ik voor de PVDA stemmen. Dat is daar helemaal anders als hier.
Verder, ik vind u heel gefrustreerd overkomen. Dat maakt het gezellig discussie voeren moeilijk. Wat U doet is provocatie zoeken ipv dialoog ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en waarom zou ik gefrustreerd zijn? ben ik gefrustreerd omdat ik al kruisteken makend over straat moet lopen omdat ik hoe langer hoe meer inpakdames tegenkom? maar nee... zo kom ik misschien zelf ook nog in de hemel, mijn christelijke overtuiging was voordien onbestaand ... alle beetjes helpen nietwaar. Denk je dat die inpakdames gefrustreerd zijn? Misschien droegen ze wel helemaal geen hoofddoek in hun thuisland Turkije of Marokko? In Turkije heb ik alvast geen hoofddoeken gezien, behalve in het vliegtuig dat er naartoevloog. Ga jij nu ook kruistekens maken? of wil je enkel dag en nacht wisselen tijdens de ramadan? Ga je anders mee veertig dagen vasten in het voorjaar? lijkt me een pak gezonder, zo'n langdurige sobere levensstijl. Maar niet exotisch genoeg zeker? Ook niet als ik een sjalleke opzet? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 juli 2011 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als dat lopen is, so be it. Ik kom trouwens terug als NL niet gaat. U provoceert wel,.... Het Christelijk geloof heeft meer doden op haar naam dan de islam ooit tellen kan. Toch toont U graag uw hypocriet kruisje omdat een ander het ook doet... maar geen provocatie hoor. Ik ga ff uit het topic ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Ik krijg hoe langer hoe meer respect voor de islam. Ik ga straks nog meedoen met de ramadam, is me dat gelukt, misschien bekeren? Ik weet niet...
Maar er is maar één God, en onder deze God vallen wij allemaal. Kunt gij bij het laatste oordeel in de ogen kijken van deze God? Ik hopelijk wel. En ik hoop toch op mijn sterfbed te kunnen zeggen: Ja kijkt ik heb fouten gemaakt, maar die fouten hebben mij naar rechtschapenheid geleid. Ik leef onder God, ik ben gelovig. Ik geloof in God. Ik geloof niet de Jezus de zoon van God is, wel dat hij een treffende boodschap had. Ik denk dat Islam nog niet zo slecht uitkomt in mijn geval, eens ik de klik kan maken. Want ik ben opgevoed met zwarte zondag. Die overtuigingen huizen nog ergens diep in mij... ik wil er vanaf. Laatst gewijzigd door Alienation : 26 juli 2011 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan men van beide kanten noch bewijzen noch bevestigen. Feit is dat iedere dode in de naam van geloof, eender welk geloof, er een teveel is.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoewel zij dat eruit opneemt dus zwaait ze maar wat terug met een kruis. Dat is provoceren, wat die moslima doet is niet provoceren maar haar roots uiten; Het is dan dus Cyanara dat geloof misbruikt. Niet die moslima die voor haar op de tram zit. (naar haar eigen zeggen) Iedere dode is er inderdaad één teveel. Welk kamp voert het meeste oorlog? Laatst gewijzigd door Alienation : 26 juli 2011 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enfin, weet ge... het komt zowat van twee kanten. Persoonlijk denk ik niet dat wat onze regeringen doen er toe doet.... Wat er uiteindelijk toe doet is dat wij (de mensen/insen) ons terug verenigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij je tot islam wil bekeren, zal je je toch beter op de hoogte moeten stellen van w�*t islam precies ìs. Ohja; ik las dat je met de ramadan wil meedoen, wéét je ook waar dat gebruik vandaan komt, wat daar de aanleiding voor was en 't daaropvolgend suikerfeest?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister
|
![]() oei oei zo kort :s neeje ge hebt dat ni gezegd, ik zeg da maar al op voorhand
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet elke moslima draagt dat om zich superieur te voelen en niet gelovigen een hoer te noemen. Wie dat als gelijk opneemt is gewoon bekrompen. Neen, ik weet te weinig van de islam... Zo weinig dat ik er misschien beter nog geen oordeel over vel. We should all do the same. En neen, ge moet mij niet inlichten. Ik heb moslim vrienden genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() |
![]() |
![]() |