![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een miljoen handtekeningen nodig waren hadden ze die ook wel gevonden. Zelfs Catalanen die geen bal geven om die stieren zouden het getekend hebben gewoon om Spanje de middenvinger te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn het eens: dit was geen echte dierenmishandeling-issue voor de Catalanen. Voor de Spanjaarden ook niet: voor hen is het een historische erfgoed- artistieke discipline. We zijn het dus allemaal eens. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2011 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Hmm, het stierenvechten daar velen toch serieuze bedenkingen bij hebben wordt beschermd, terwijl ander erfgoed zoals de Vallei van de gevallenen door Zapatero bruut ontmanteld wordt omdat het onder Franco werd gebouwd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles wat door Franco werd gebouwd mag gerust afgebroken worden ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() ![]() Juan José Padilla, muy grave tras una brutal cogida en Zaragoza El asta ha penetrado por el pómulo izquierdo y ha salido por el ojo izquierdo. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 oktober 2011 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Padilla verliest linker oog en de linkerhelft van zijn gezicht blijft verlamd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Frankrijk heeft stierengevechten nu ook erkend als cultureel erfgoed, deze week.
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2012 om 01:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik supporter altijd voor de stieren!
![]() ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die barbaarse smeerlappen die stieren martelen voor het plezier van de toeschouwers, mogen wat mij betreft allemaal dit lot ondergaan:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of dit:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens geen vleeseter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Jij eet geen vlees? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelden of nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vele oostblokkers die daar werken, hebben een nogal onderontwikkeld empathisch vermogen. 2: Waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee! Heeft jouw mama je nooit gezegd dat het niet netjes is om te jokken?
Citaat:
Ik vind vlees over het algemeen niet echt lekker.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 oktober 2012 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Ah, jij denkt dat die dieren het fijn vinden als ze in zo,n vrachtwagen zitten? Jij denkt dat die dieren serieus goed worden behandeld? Jij denkt dat die dieren voordat ze gedood worden, niet nog even een paar trappen krijgen? 3: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft je niet gezegd dat jokken niet netjes is? Tja...
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Ik overdrijf niet, ik confronteer je gewoon met de feiten. Ik zie totaal geen problemen in het eten van vlees, maar zie daarom ook geen problemen in stierenvechten. |
|
![]() |
![]() |