![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest die vijandigheid daar nu echt bij? |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
FEIT: statuten spreken over maximaal 6 jaar voorzitterschap. FEIT: van 2004 tot 2011 is 7 jaar FEIT: als BDW geen ontslag neemt, is hij voorzitter tot 2014. Dat is 10 jaar. Als Salvadorii of hoe noemt hij mij dan agressief benadert mag ik toch terugprikken, nee? Heren N-VA-sympathisanten, van jullie paard. Laat die adrenaline toch dalen. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind het sowieso belachelijk dat een voorzitter slechts 1 keer kan herverkozen zijn. Als iemand met zo'n score (97% of zo) wordt herverkozen, is het duidelijk dat de partij achter hem staat.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hangt er kak onder?
#126 |
Minister-President
|
![]() Ik vind de keuze voor 2 termijnen een foute keuze. Ik had dat niet in de statuten geplaatst, maar ik ben dan ook geen N-VA-lid. Ik heb mij daar niet mee te moeien. Net zoals u.
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Dat zegt hij toch niet?
Hij zegt gewoon dat voor hem de statuten best aangepast mogen worden zodat een voorzitter zolang hij de steun van zijn partij heeft, voorzitter mag blijven. Ik vind het plezant dat er zo af en toe bewust verkeerde interpretaties worden geplaatst, u ook? ![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op zondag 18 september is er, naar goede gewoonte, een betoging in Linkebeek om het Vlaamse karakter van de Rand in de verf te zetten. Wees daar of wees vierkant zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Het frans is een ingevoerde taal van een bezetter die het nog hoger in zijn bol had dan de franstaligen hier. Men weet dus van wie men het heeft geleerd.
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel doden heeft het Belgische regime op zijn naam? En dit voor zo een klein landje. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
La Psychologie de la race allemande, Dr Bérillon, 1917. Bijzonder verheffende literatuur hoor.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 17 augustus 2011 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen hij door zijn politieke 'vrienden' van de MR in Brussel en omgeving maandenlang werd neergezet als holocaustontkenner (en dus als gevaarlijke racist) , nam hij niet de moeite om naar Brussel of De Rand te komen om dit te ontzenuwen. En dat is ook het hele beeld van de NVA: Een partij die zich bezighoudt met de overgebleven 4,9 miljoen witte Vlamingen en hun belangen. De snel groeiende migrantengemeenschap in Brussel en Vlaanderen is voor de Franstaligen en de SP. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 17 augustus 2011 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() [quote=peter1962;5623104][quote]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo heb ik ooit meegemaakt tijdens een vakantiejob dat er iemand weigerde met me om te gaan omdat ik een Vlaming was. Zo zie je op welke manier men het Belgische regime in stand houd. De snel belg wet gecombineerd met het uitschelden van Vlamingen voor fascisten om zo toch maar de nieuwe Belgen niet tegen het regime te laten stemmen. Als België dus niet snel gesplitst is zal dit uiteindelijk ook het land redden. |
|
![]() |