![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In den beginne was er de onveroorzaakte oorzaak in volmaakte eenheid met de alle dimensies.
De onveroorzaakte oorzaak was één met de tijd, de gedachte en de materie. De onveroorzaakte oorzaak scheidde tijd, gedachte en materie en het heelal begon te groeien vanuit de singulaire eenheid. De onveroorzaakte oorzaak gaf de gedachte de kracht om te scheppen. En de gedachte schiep al wat is en zal zijn. En de gedachte is door alles heen, altijd en overal aanwezig....... Tot in de eeuwen der eeuwen.
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noch een grens aan de oneindigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid is eeuwig en oneindig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Een trol die een supertrol trolt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In den beginne was er niets en dat is uiteindelijk ook nog ontploft ... (ok, dat was wel heel cliché maar toch)
![]() Tijdje geleden uw site eens bekeken harriechristus en ik dacht waar haalt hij het vandaan. Met alle ![]() Link Deze was het toch niet? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 oktober 2013 om 02:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit mag ook ergens in de nieuwe Bijbel:
Vrede is een leugen, er is alleen passie. Door de passie krijg ik kracht. Door de kracht krijg ik macht. Door de macht krijg ik overwinning. Door de overwinning zijn mijn kettingen gebroken. Laatst gewijzigd door kelt : 6 oktober 2013 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diep. Heel diep.
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() heb ik effe in Petra gezeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.renneslechateaumysterie.be/kerktuin.php
Een beetje onderaan staat daar een foto van een steen met de inscriptie van : "CHRISTUS.A.O.M.P.SSDEFENDIT". Als je de aomps leest als atoms (mysterieuze spelfout om de aandacht af te leiden of zo, in de films doen ze dat ook) staat er : CHRISTUS ATOMS DEFEND IT ... ![]()