![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Me dunkt is het net d�*t wat we hier al die tijd aan het duidelijk maken zijn, maar begreep jij het niet. Misschien ook een aan Suqar uitleggen? want die heeft het nog steeds niet door denk ik. Nu anderzijds: als het kind een Marokkaanse papa heeft en een vlaamse mama, dan schijnen die ineens toch wel allemaal moslim te zijn. OEKANDANA? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 oktober 2011 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nu terug ontopic: Is Nasrdin niet geweldig, meneer.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Wat een gedoe toch weer.
De man heeft een prijs gewonnen, is trots, houdt een mooie speech en wordt door Nederlanders van Marokkaanse afkomst als voorbeeld gezien. Wat is daar toch mis mee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zichzelf niks. Alleen wordt het nu met trommelgeroffel onthaald als zijnde HET VOORBEELD van voorbeeldige integratie.
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() mijn oma was joods, en mijn betovergrootvader hindoe, zelf ben ik atheist maar ze hebben me enkel gekozen als Playmate omdat ik zo mooi kan zingen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Juich! Nederlanders juich! Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat man heeft die gouden kalf gewonnen door dat schitterende prestatie in dat film, er wordt zelfs gezongen over; 'de leven', gelukkig heeft dat jongen alles te danken aan zijn moslim'zijn', hij heeft 't toch maar gepresteerd zònder de hulp en de kansen van de vuige, voze westen waar enkel maar haat heerst tegenover dit mensen dat steeds in angst zitten voor die racisme, dat pet af hoor, bovendien heeft dat jongen toch maar lekker haram die meisje gezoend op die podium! Stel je voor...als zijn ouders of grootouders naar die racistische land geëmigreerd waren...dan had dat jongen nooit dit kansen gehad!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Nou vooruit dan maar: http://www.youtube.com/watch?v=IvSIxaPKzu4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Jullie kunnen ook lekker overdrijven hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Deze kalf staat ook voor 't overwinnen van angsten, want die heb ik nogal, en afgezien van dat ik die heb, heeft helaas ook Nederland die...euhm...we worden tegenwoordig geïnjecteerd met angst (applaus applaus), ennuh...nee lame effe man please...nou meneer Verhagen en met U ook Geert Wilders en met U alle mensen die achter U staan..."
Hoezo overdrijven? 't Bewijs van 't tegendeel heeft ie in z'n fokkin' handen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dát was uiteindelijk de essentie voor Nederland van het Nasr moment. Een intense uitbarsting van nationalisme, van verbondenheid en trots. Zo'n pregnant live televisie-moment mochten we eerder beleven op het Museumplein in 2006. http://www.youtube.com/watch?v=yayMuZxlttc Lange Frans & Baas B - Het land van (3.704.000 hits) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 oktober 2011 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Hoe je het verder ook wendt of keert, feit blijft dat hij zijn fokking gouden kalf grotendeels te danken heeft aan het gegeven dat hij fokking Marokkaan en fokking moslim is, om het maar eens in zijn eigen fokking jargon te zeggen.
Dát is de hoofdreden waarom de (multi-)culturele elite, die zoals iedereen intussen wel zal weten bloedrood is, die prijs aan een middelmatige, twaalf in een dozijn acteur heeft toegekend. Om eindelijk eens een -zeer gemanipuleerd, maar kom- positief geluid uit Marokkaans/islamitische hoek te laten horen, net als destijds bij de aanstelling van die zogenaamde dichter des vaderlands, die Palestijn Nasr nogwat, het geval was. Dat is, hoe erg ook, dan nog tot daar aan toe, maar dat dezelfde vent het vervolgens in zijn bedanktoespraakje nodig acht om te zeggen dat hij dat allemaal heeft bereikt dankzij zijn Marokkaan- en moslim-zijn, klopt wel, zoals ik hierboven betoogde, maar beslist niet op de manier waarop hij denkt. Dat dan nog eens onderstrepen in een ongetwijfeld door een linkse spindokter gesouffleerd toespraakje, daarbij ook nog eens volkomen misplaatste politieke statements makend, is wat zeer veel mensen terecht in het verkeerde keelsgat is geschoten.
![]() |
#136 | ||
|
![]() Citaat:
Feit is dat Nederlandse acteerprestaties over het algemeen niet zoveel voorstellen. Wat mij betreft is het toch een soort 'we beprijzen degene waarvan iedereen zegt dat het de beste is' o.i.d. Ik heb niet de indruk dat hij deze kalf louter en alleen heeft gekregen omdat hij 'fokking Marokkaan en moslim' is. Integendeel. Nogmaals, de man is blij en trots en houdt een passievolle speech waarin hij zijn ouders bedankt en zijn geloof/afkomst benadrukt. Zijn goed recht en het wordt hen, door mij, van harte gegund. Kijk naar de eerste de beste Oscar-uitreiking en je hoort de eerste de beste prijswinnaar spreken over 'The love for God' en 'I wanna thank my parents...'. Niet anders dan anders. Het enige verschil is dat deze speech in ieder geval echt en authentiek overkomt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het is geen direct slechte acteur, maar gewoon een acteur waarvan er twaalf in een dozijn gaan. Hij steekt er qua acteerprestaties nergens met kop en schouders bovenuit. Gewoon een middelmatige, niet goede, niet slechte, broodtoneelspeler die objectief gezien op de bühne in Drachten, Heerlen en Middelburg hoort te staan met een bijrolletje in een zielloze vertolking van Macbeth, eventueel aangevuld met wat gerommel in de marge van het schnabbelcircuit, maar zeker niet iemand die met zoveel bombarie een gouden kalf verdient. Citaat:
De uitreikingen van de Oscars vindt ik overigens net zo gemaakt, en ook daar is het doorgaans een onderonsje met politieke nominaties en toekenningen van de prijzen. Hij beheerst het schriftelijk Nederlands op een goed niveau, en daarmee is wat mij betreft alles gezegd. Ook hij misbruikt zijn titel "Dichter des Vaderlands" voor politieke doeleinden, net als Nasrdin Dchar in zijn bedanktoespraakje deed.
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Bravo voor deze kalf.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik die man verwijt is dat hij ontzettend arrogant is, en direct over zijn moslim-zijn moest beginnen lullen toen hij zijn Kalf ging afhalen. Verder heb ik nog nooit over hem gehoord, en interresseert hij me verder niet. Hij kan naar de hel lopen wat mij betreft, met of zonder kalf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nederland was 30 jaar geleden één van de meest tolerante landen die er bestonden, besef je dat ? Kijk wat allochtonen daar teweeg gebracht hebben bij de bevolking ! Voor de massa-immigratie zouden mensen als Wilders en Verhagen nooit het minste succes geboekt hebben. Laatst gewijzigd door den dinges : 6 oktober 2011 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |