![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tijdig uw valies buiten zetten. Leer eens jullie plan te trekken gelijk echte mannen in plaats van als snotneuzen altijd maar klagen en zagen om te krijgen. Jullie lijken wel slecht opgevoede honden die altijd maar staan te janken. Laatst gewijzigd door Mambo : 16 oktober 2011 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 16 oktober 2011 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn tijd jankten we niet of we kregen een lap er bij. Vanaf uw plechtige communie mag je niet meer janken. Je bent dan volwassen. Meisjes mogen wel nog eens janken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wanneer alles geschreven en besproken is en zowel de babyboomers en deze generatie onder de zoden ligt kan geschiedenis oordelen wie wat gedaan heeft. Mijn gok is wel dat deze generatie voor geen meter voordelen van ons "sociaal systeem" zal plukken. Binnen zeven jaar, wanneer ik dertig ben. Is het systeem KAPOT. Zilverfonds mijn voeten. Belgie zit hier Fortis en Dexia op te kopen, de gemeentes hebben dexia nog op hun boekjes aan 22 euro, de rente op de staatsschuld stijgt een procentpunt in 1 week tijd en de politici blijven maar vertellen dat de schuld slecht met 4 Miljard de lucht in gaat door dexia op te kopen. HYPERINFLATION baby, noch ik noch jij hebt het meegemaakt maar dat zal niet meer lang duren. En zoiets wist het sociaal systeem waarover jij praat onmiddelijk uit. Of ik nu help met mijn moeder, nog studeer of niet, verwend ben, op het punt sta om te trouwen en een huis wil kopen, dat maakt allemaal niets uit in vergelijking wat op ons staat te wachten. Mijn generatie verdient beter dan dat. Elke generatie verdient beter dan dat. Maarja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me voorstellen dat in uw tijd er inderdaad niet veel gejankt werd als nu, maar het zou uitzonderlijk zijn moest heel de jeugd van vroeger nooit gejankt hebben en braafjes ja geknikt hebben bij het een en ander. En wat met mensen die hun plechtige communie niet doen? Zijn die dan niet volwassen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij jullie ligt de schuld altijd bij de ander. Bij ons ligt de schuld altijd bij ons. Valt echt goed op, vooral bij u. En hoe streng de kinderen moeten opgevoed worden ligt aan de kinderen zelf. De één doet wat hij moet en die krijgt dan geen berispingen, en de ander loopt er de kantjes vanaf en krijgt dan doorlopend berispingen. Zoals in het echte leven als je groot bent dommerik! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moet je ergens in een ruil steken met een ander land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel mensen, die pas een kast van een woning/villa gebouwd hebben, zullen hun werk verliezen en hun kast niet meer kunnen afbetalen?... De import zal vermoedelijk wel afgestopt worden... En wie zal er met de inleveringen/afdankingen/bijkomende belastingen nog die gekke huurprijzen kunnen blijven betalen? En dan veronderstel ik dat de staat zijn waarborgen voor Dexia etc niet moet 'gebruiken'... en dat er nog banken bestaan... ![]() Bovendien gaan meer en meer woningen van 'oude ouderen' ten koop gezet worden... En zo kan ik nog wel een uurtje of twee doorgaan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Vreemdeling
|
![]() Oh en je hebt verschillende vormen van janken. Tegen mijn 16e zag ik elke dag op het internet wel een filmpje op het internet dat door een 1960 16-jarige traumatisch zou bevonden worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf dan moet je op uw eigen benen beginnen staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Vreemdeling
|
![]() Wat? Mag je al niet meer anti-feministisch zijn? Feministen op zich per definitie anti hun mannelijke tegenhangers. Als het een getolereerd mag worden en het ander niet onderdruk je opnieuw geslachtsgelijkheid in het nadeel van de man.
Laatst gewijzigd door fatjohn : 16 oktober 2011 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet krijg je het nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het zijn niet wij, de oude zakken die als arbeider , bediende of kleine zelfstandige jullie leven en jullie toekomst uitgetekend hebben. Het zijn ook niet de Belgische politici die het wereldbeeld zullen bepalen ( sarcastisch lachje ) Wij hebben als werknemer zelf meegedraaid in het systeem zoals de aarde en de wereld draait. En we waren ook niet altijd akkoord. Wij hebben ook gestaakt en geprotesteerd voor een betere wereld. Voor onze kinderen = jullie dus. (De protesterend jeugd) De volgende generatie zal dus verder draaien in de wereld. Jullie zullen moeten werken en jullie zullen moeten meedraaien. Zodat jullie kinderen het beter zouden kunnen hebben. Als jullie niet akkoord zijn of als jullie willen protesteren dan doen jullie dat best tegen diegenen die er iets kunne aan doen. Of er niets willen aan doen........ Jullie keren zich niet tegen jullie bloedeigen ouderen. Dat is laf. LAF. En die lafheid is een verkeerd uitgangspunt om jullie toekomst te maken. Een toekomst die jullie ZELF moeten maken. Zoals wij gedaan hebben. Een toekomst die er veel mooier kan uitzien dan jullie nu doemdenken. Je moeten er wel iets voor doen. En dat vraagt inzet. Laatst gewijzigd door Zephyr : 16 oktober 2011 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk is dat na een jaartje dan beter tegen dat ze terug komen, anders steek je ze maar in het internaat en zorg je dat je in het weekeinde zelf weg bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ga dat eens uitleggen aan de duizenden mensen met een minimum pensioen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |