![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk niet naar kleuren of seksuele geaardheid, wel naar de mate waarom een persoon zijn of haar religie misbruikt voor duistere doeleinden. Het off-topic gaan vind ik soms een bijzonder vreemd verschijnsel of wellicht is het een truc om de aandacht af te leiden. Als men over het over Nazisme wil hebben moet daar gewoon een nieuw draadje voor openen. Ik heb trouwens die afbeelding van de openingspost opgeslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa is geen vierde rijk, vergeet dat dus.
Het is een poging om via een koepel landen te doen samenwerken op verschillende punten. Hun grootste en moeilijkste project de euro, vraagt echter een verdere integratie dan wat ze totnogtoe gedaan hebben. IN feite moeten ze 'eurobonds' maken en dan zullen griekse of italiaanse risicos verdwijen. EN ze moeten nog naar een 'fusie van landsbegrotingen komen, maar op dat moment verliest een land zijn autonomie; Griekenland zou bvb onder curatele moeten geplaatst worden Wat is het verschil tussen Engeland die 50% devalueert, die zijn import 50% duurder ziet worden, die zijn export 50% goedkoper toegevoegde waarde kan doen geven, en die het engels bezit 50% gedevalueerd heeft, al de lonen 50% gedevalueerd heeft naar import toe, maar niet naar interne diensten toe,. Als je het equivalent wilt doen binnen de Euro zonder devalueren. Moet je een importtaks heffen van 50%, moet je een detaxatie doen van de export, moet je alle kapitaal die het land verlaat 50% belasten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En doe niet onnozel: hij was aanwezig: alles gebeurde in korte straal rond hem in Duitsland en Polen. Hij wist goed genoeg wat gebeurde, simpelweg: hij dicteerde alles. Je kunt wel zeggen over Koning Léopold II die van niets of weinig wist over de hang van zaken (het handjeskappen) in Congo, daar Hij nooit op dat continent aanwezig was; daar de communicatie in dien tijd bijzonder zwak was en daar deze barbaarse praktijken eerder uitwassen van enkele gecorrumpeerde plaatselijke machthebbers lijkt. Maar de Holocaust was geregisseerd. Nog nooit las ik iemand die durft te beweren dat Hitler er niets mee te maken had. Je moet maar durven. Ik zou toch beginnen oppassen op wat ge schrijft, je zult vroeg of laat het deksel serieus tegen de neus krijgen in vorm van een klacht ofzo. En terecht.
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Er WAREN gigantische problemen GECREEERD door de nazi's.
![]() |
![]() |
#125 | |||
|
![]() Citaat:
-hij was bijzonder egocentrisch, -hij toonde/had geen emotie's,- -hij was een controlefreak, en vanaf hij het gevoel had ergens de controle te verliezen barstte hij uit als een wilde aap. -hij was hardvochtig. Trouwens, om mensen te gaan vernietigen, dan kun je niet anders een psychopaat zijn. Citaat:
Maar het is inderdaad zo dat Duitsers op zich in het algemeen gedisciplineerd zijn. Of ze normen-loos waren? De enen wel de anderen niet: diegenen die wisten met wat ze bezig waren, diegenen die voldoening haalden om mensen te vernederen, te bespotten, te mishandelen waren zeker normen-loos. anderen die slaafs deden wat hen werden opgedragen uit angst voor represailles maar toch trachten menselijk te handelen, waren volgens mij niet normen-loos. Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Bezie nu eens alle videobeelden van hem, bekijk zijn gedrag, zijn stemtimbre. Dat roepen en tieren, op het hysterische af, de walging en de haat die hij constant uitte, dat vreselijke gesticuleren. Gewoon zijn gezichtsuitdrukking. Hij is gewoon een akelig persoon. Er zijn getuigenissen genoeg die hem persoonlijk hebben gekend en hem verre van aangenaam vonden. Aub, deze man was in de verste verte niet charismatisch en had geen stijl, nee hoor.
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Wat een zielig, hysterisch en oneerlijk geleuter hier. Albrecht, besef je wel wat voor uitschuiver van jewelste je hier maakt?! Het is een bijzonder droevende vertoning, je stelt me diep teleur. ![]()
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
![]() Citaat:
Daar kan je echt niet van tussenuit. Citaat:
Ik ben hier precies bezig tegen een wereldvreemde kleuter. Mijn God zeg, wat een niveau. Waarom ik hierop eigenlijk inga? ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist ! Ich muss kräftig kotzen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom wil Merkel met alle geweld zo een Unie overeind houden, en waarom zouden wij haar daarvoor toelating moeten geven ? Ik ben allesbehave tegen een Verenigd Europa, maar géén Europa �* la Merkel & Sarkozy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() Hola, je vergeet het Verdinaso en onze Waalse vriend le beau Léon met Rex!
![]() |
#139 |
Staatssecretaris
|
![]() Er zijn sommige punten in het programma van het VB waar ik achtersta, zoals er ook sommige punten in het programma van de N-VA zijn waar ik me in kan terugvinden. Waar ik echter van kots zijn neo-nazi's, alles wat daar mee te maken heeft en hun achterlijke nostalgische sympathisanten. Dat heb ik al meermaals duidelijk gemaakt, ook aan FDW zelf.
Zolang het VB dat soort krapuul in zijn rangen blijft dulden geven zij de traditionals de gedroomde reden voor het cordon, zo simpel is dat. Ik ben er echter van overtuigd dat het VB dat met opzet zo houdt om te kunnen klagen en blijven verkondigen dat ze toch o zo democratisch zijn.
![]() |
#140 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |