![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus het is wel extra verlof. en knal u geeft dus toe dat het een volle 3 dagen extra zijn tgv ambtenaren feestdagen. Als je weet dat er mensen zijn die maar amper 20 dagen verlof hebben is dat al meer dan 10% meer. En dan uw argument van die 36 uren week is al helemaal hilarisch. U valt door de mand. Broekske op de enkels. nu ja je hebt geen kleren aan. Nu u dus zelf hebt aangetoond dat ambtenaren teveel verlof hebben vergeleken met niet ambtenaren kunnen we het nu misschien over de jobinhoud hebben. Of in het geval van ambtenaren over het gebrek aan inhoud. Dat verlof is wel nuttig, het zijn lange dagen als je jezelf verveelt op uw 'werk' |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Beetje een zurig karakter heb jij he... Was dat een voorwaarde om lid te worden van de NVA?
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je bewijs jij uw stelling dat ze meer werken. Mijn beeld van ambtenaren is dat ze maanden meer vakante hebben dan mijn vrouw dat ze uren minder werken dan mijn vrouw dat ze stressless iunnen werken en oneindig kunnen delegeren. Dat ze zeker geen 36u werken maar eerder 36u van huis zijn. Dus volgens mij prikken zij zelfs nooit. Moeten ze mooit economsche targets halen. Hebben zij oneindige systemen waarmee ze zonder veel geld te verliezen opleidingen kunne volgen. Dat ze sociale systemen kunnen profiteren etc
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 november 2011 om 22:43. |
![]() |
![]() |
#127 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Op vrijdag namiddag wordt ook niet gewerkt
Tenzij je gepest wil worden In sommige gevallen wordt dan zelfs geen fysieke aanwezigheid meer vereist...op naar het cafe Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 november 2011 om 23:25. |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Van alle gepensioneerden komt slechts 20% uit de ambtenarij. Hoewel klein in aantal gaan zij lopen met meer dan de helft van alle pensioengelden en dit loopt de volgende jaren nog verder op.
Wetende dat de pensioenen niet meer betaalbaar zijn en zeker hervormd moeten worden, hoe ga je dat doen? |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat is het niet. Citaat:
Hoorde ik u eerder vandaag niet het verwijt maken van "op de man spelen"? Die verontwaardiging geldt zeker niet wanneer u zelf op de man speelt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eigenaardig genoeg laat u daar niet van zich horen. Van uw soort van selectieve verontwaardiging ben ik hoegenaamd niet onder de indruk.
|
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je het uit dat "de overheden" tijdens die periode dicht zijn? Probeer je misschien een beetje tot feiten te beperken.
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op federale ministeries wordt al geprikt sinds begin jaren tachtig
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ongelooflijk hoeveel kennissen ze plots hebben, om hun zelfverklaard eigengelijk door te drukken
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft totaal geen zin meer om tegen zulk losgeslagen, schuimbekkende meute, die niet verder geraakt dan wat kwetsend woorden-brakerij., enig zinnig argument in te brengen.
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Niet te vergeten de zorgvuldig uitgekozen stakingsdagen voor extra Lange weekends
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als u een ambtenaar bent is het u gegund hoor daar niet van. Kijk ik heb zonnepanelen op mijn dak, maar ik ben niet te beroerd om toe te geven dat mensen die er geen hebben hun rekening zal stijgen door mijn panelen. Arbeidstijdsverkorting is wel degelijk extra verlof. Het is tijd die u niet hoeft te werken. Ik begrijp niet dat u dat blijft ontkennen. Ik ga ze u echt niet afpakken hoor. De vergelijking met de bouw gaat ook niet echt op. Moest het hier heel het jaar zonnig zijn, dat zou er geen sprake zijn van weerverlof. Ik had ook over het onderwijs kunnen beginnen maar dat beschouw ik al helemaal als een speciaal geval. Omdat u argumenten zwak zijn speel ik nog niet op de man omdat ik u daar op wijs. Uw argument dat een 36 uur week bij de sector hoort is bijna hetzelfde als zeggen : het is nu zo, aanvaard het en zever er niet over. |
|
![]() |