![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan vindt hij vlug een ander leugentje uit over de zogenaamde 'onrechtvaardigheid van zulke lening'. Het zou me niet eens verwonderen dat hij zelf ingeschreven heeft op die lening. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 november 2011 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
#122 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik merk trouwens dat je nu spreekt over onwaarheid ipv leugen. Dat is terecht. Aangezien de onderhandelaars wel de stijging van de roerende voorheffing hadden aangekondigd, maar niet dat ze blijkbaar van plan waren een uitzondering te maken (vreemd toch, wanneer men hier zoveel reclame rond aan het maken was), was er niets oneerlijk aan de opmerking van Bart De Wever. Gewoon slecht gecommuniceerd van de onderhandelaars. Citaat:
En is dat niet onrechtvaardig? De belasting op alle reeds afgesloten staatsbons en alle toekomstige staatsbons gaan omhoog, maar deze niet? Waarom niet? |
||
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Citaat:
Ik zeg voortdurend tegen beroepskritikasters als u: toon aan dat ik verkeerd ben of dat mijn gezegdes onjuist zijn. Ik zie, helaas, zelden iets valabel uit uw hoek komen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 november 2011 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien, als de staat een grotere voorheffing op andere beleggingen dan zijn eigen bons opeist, wil dat EIGENLIJK zeggen dat ze die bons aan een HOGERE INTEREST hebben uitgeschreven, he, want ze derven op die bons natuurlijk precies het verschil aan fiscale inkomsten.
Maw, zelfs Leterme weet dat hij zijn bons enkel bij hogere risicopremies aan de straatstenen kwijt kan. En dan nog zit hij onder de markt. Maw, we hebben hier te maken met een sjoemelaar die EIGENLIJK toegeeft dat de rente veel hoger is (20% of zo) dan hij wil laten uitschijnen maar een vestzak broekzak truuk gebruikt om te doen alsof ze zo duur niet zijn voor de staat. Straks gaat hij nog toelaten om ze van de belastingen mogen af te trekken. |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft argumenten, ik heb er verschillende gegeven in mijn laatste post, die jij allemaal vakkundig hebt genegeerd. Laat dat dus voor zich spreken. Citaat:
Ik herinner me ook nog de discussie over postjespakkerij, waar je gelijktijdig twee tegenstrijdige anti-NVA stellingen aan het verdedigen was, of de discussie met je dubbelnicks over de nota De Wever. Niet schijnheilig doen, dus. Ook, en nogmaals, ik heb in mijn vorige post argumenten gegeven waarom er niets oneerlijk was aan de uitspraak van Bart De Wever. Heb je daar iets tegen in te brengen, of wil je toegeven dat je Bart De Wever ten onrechte een leugenaar hebt genoemd? |
||
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Je beseft dat de roerende voorheffing voor lopende kasbons ook omhoog gaat? Enkel niet voor deze uitgifte?
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarom ben ik het eens met di Rupo toen hij gisteren op de persconferentie zei op een vraag van een journalist: "was ik blijven onderhandelen met Bart de Wever dan was het resultaat geweest: een 0 voor België en een 0 voor Vlaanderen." Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 november 2011 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaams-nationalisten hebben u weer dezelfde fout gemaakt als bij het Egmontpakt. Toen hebben ze het verworpen en werd het in de prullenmand gegooid. De traditionele partijen hebben zich toen laten vangen. Hadden we het Pakt toen aanvaard, dan wist nu niemand meer wat het probleem BHV eigenlijk was, want het arrondissement zou al decennia geleden zijn gesplitst geweest.
Nu hebben de Vlaams-nationalisten weer hetzelfde spelletje willen spelen. Maar deze keer heeft de mosterd niet gepakt. De traditionele partijen met aan het hoofd jonge dertigers die wisten wat ze wilden, hebben het heft zelf in handen genomen en zich niet meer laten afschrikken door een bende nationalistische schreeuwers. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 november 2011 om 11:40. |
![]() |
![]() |
#133 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Straf dat je dan nog maar blijft beweren dat nva zich zelf aan de kant heeft gezet... Je moet het maar kunnen. Nva is eruit gezet door de traditio's. Dat is de afgelopen dagen nogmaals bewezen. Laatst gewijzigd door matthias999 : 28 november 2011 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- Di Rupo heeft vaker nee gezegd op een nota dan De Wever. Je feiten zijn dus verkeerd, en gezien de voorafgaande posts verwacht ik dan ook dat je je argumentatie zal aanpassen. Ik ben érg benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door speurneus : 28 november 2011 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Overigens, Het Oosten, u heeft per ongeluk over mijn argumenten gekeken, die ik nogthans op uw eigen uitdrukkelijke uitnodiging had gegeven. Voor de goede verstandhouding bied ik deze nog eens aan, omdat ik sinds kort weet dat u er graag op wenst te reageren:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons hopen dat N-VA deze noodregering zo snel mogelijk op de been krijgt en dat ze er wel ernstig en welgemeend werk van maken. Blijkbaar ligt het bij de N-VA ook niet zo op één lijn. Of misschien zijn ze gewoon te verlegen om de regeringsformatie te destabiliseren en om zelf eens met onze Koning te bellen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=163534
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |