![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op berichten van het niveau van een twaalfjarige puber met een hormonenoverdaad durf ik al eens te reageren op niveau van een twaalfjarige puber met een hormonenoverdaad. Ik beken.
|
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw, je moedigt dat aan? of is het gewoon dat dit je normaal niveau is?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...-en-N-VA.dhtml
Nva kaatst de bal terug naar Beke met ook een latijnse spreuk. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de traditionele partijen zich serieus aan het mispakken zijn. De N-VA is niet aan de kant gaan staan, ze zijn aan de kant gezet, en dat weet ook de kiezer. En we weten allemaal uit het cordon-verhaal hoe de kiezer denkt over dat soort toestanden. Eigenlijk is dit nog erger. Dit hadden de verkiezingen van de verandering moeten worden, en door de N-VA opzij te schuiven, hebben de andere partijen getoond nog steeds dezelfde machtsbastions te zijn...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier heb je een punt.
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geslacht of de seksuele voorkeur van Di Rupo hebben niets te maken met het feit dat Di Rupo het wel of niet kan.
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zal ik u eens een bericht samenstellen met quotes van anderen over zaken die volstrekt niks te maken hebben met Di Rupo's (on)kunde, maar waar u, Ridder van de Relevantie, hebt overgelezen?
|
![]() |
![]() |
#130 |
Vreemdeling
|
![]() Dit begint hier steeds meer op het federale parlement of - godbetert - de senaat te lijken..
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen: "Doe vooral wat je niet laten kunt".
#132 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Ik stel voor om niet meer te reageren op de belachelijke interventies van Drosophila!!
Deze interventies doen de hele discussie belanden in een kinderachtig geruzie!! |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hopelijk een permanente. Uw opruiend dronkemansgebrul hoort hier niet thuis. Vroeger niet, nu niet, nooit niet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Een regering!
Wouter Beke en De Croo zetten door. Wie had nu kunnen verwachten dat er een akkoord zou komen, laat staan dat BHV zou worden gesplitst of dat het FDF zich zou losscheuren van de MR omwille van dit akkoord. Dat De Wever de pijp aan Maarten zou geven, dat zat er dik in en daar kijkt ook niemand van op. Het zal niet gemakkelijk zijn voor di Rupo, dat is een feit. Maar mensen die niet terugschrikken voor moeilijke dingen, liggen bij mij in de bovenste schuif, ook al maken ze al eens een uitglijder. |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Beke is het schoothondje van De Wever. Zijn score zal dan ook die van een schoothondje waardig zijn.
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neem eens de moeite om het bericht te lezen waarop ik reageer. Dat zou u enkele liters briesend speeksel besparen.
Laatst gewijzigd door drosophila : 5 december 2011 om 17:39. |
![]() |