![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zes maanden waren we samen, kennen mekaar van eind april.
We hebben vanaf het begin al alle tijd samen doorgebracht natuurlijk. Daten was bij ons niet daten maar dagen samen doorbrengen. En dat ging dus perfect. Ook die maand lang dat ik hier ben gebleven bij hem ... Dan leer je een persoon echt wel kennen volgens mij. Als je samenwoont ... ![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest is babbelbabbel op internet, als dat meetelt dan heb ik al 185 lieven gehad van zes maanden ![]() En het grootste deel was in 'vakantie'setting. Is dus vakantieliefje geweest eh. Laatst gewijzigd door Knipp : 6 december 2011 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Groentje , voor het noodgeval -
nederlandstalige medische zorg in Estepona en sommige andere interessante links - http://kostanieuws.com/index.php?PID=doctor Citaat:
veilig uit je zetel thuis , en niet vanuit één of andere hotel of internet cafe ... en wees voorzichtig met politie daar ...
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() 2
Dat doet inderdaad pijn. Ik had nog nooit zoveel voor iemand gevoeld. De foto's zeggen daarbij ook veel denk ik, niet hij, niet ik, hebben er denk ik ooit zo stralend gelukkig uit gezien. Dit mag dan wel vakantieland zijn, hij heeft tijdens die maand keihard gewerkt en ik ben zijn huisvrouw geweest. Nog nooit een wasmachine gebruikt, nooit een huis gepoetst, ... ![]() Beide hebben we toen beweerd, ik zeer oprecht, dat we perfect voor mekaar waren en gemaakt waren voor mekaar. Nooit heeft een gesprek met iemand, al is het via internet, vanaf het begin zo goed geklikt. ![]() We hebben trouwens er bewust voor gekozen om meteen een maand samen te leven bij wijze van test. Lukte het niet, dan wisten we dat er geen toekomst in zat en moesten we er ook geen geld of tijd aan verspillen. We zijn beide vrij rationele mensen... Ik begrijp niet dat ik me zoooo hard kan vergist hebben. En dat terwijl ik al die jaren gewacht heb op die ene en iedereen de deur heb gewezen, en dan laat ik blijkbaar net de volledig verkeerde toe? ![]() Ongelofelijk...
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2011 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Is geeneens wat ik voel. Ik kan op mijn leeftijd denk ik wel het onderscheid maken tussen een vakantieliefde die aantrekkelijk is door de perfecte omgeving en Maar het was niet zo perfect, en met 'het' bedoel ik de omgeving, zijn huis was een puinhoop gezien er net verbouwd was. ![]() Maar we hadden mekaar en we waren gelukkig. Ik toch. Hij ook, beweerde hij. Om correct te zijn zagen we mekaar iedere maand sinds het begin, minstens één week. Er zijn dus meer periodes dan die je opsomt. November was een uitzondering omdat ik ziek was en hij maar drie dagen aan een stuk vrij had ... December had hij opnieuw vrij dus ... en als ik dan niet mijn kans greep zou het januari zijn en dat was echt te lang ... Pff... kan niet geloven dat dìt eindigt. En hoe. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan de liefde toch mooi zijn.
Daarbij, ik zou op dit moment niet eens een boerensnol uit de West-Vlaanders willen omdat de afstand te groot is. Laat staan dat ik voor een snol uit een vreemd land zou kiezen. Verrassingsbezoekjes zijn mogelijk als je ongeveer een 45 minuutjes op de trein moet zitten. Dan gaat dat. Maar als je van België naar Spanje gaat is het misschien eens de moeite om eerst contact op te nemen, kwestie van te weten of die persoon je nog wilt. Ik vind het eerlijk gezegd een klassiek verhaal van de zuiderse god met een groot chappement die achteraf gezien een player en allesneuker blijkt te zijn. Zeer klassiek, en toch altijd zo pijnlijk. Het is misschien eens de moeite om wat rust in je leven te zoeken en voor een saaie Vlaamse man te gaan, die wel veel zal zeiken over België, belastingen en Di Rupo, te veel zal drinken en racistische uitspraken zal doen om de haverklap, maar ik denk dat je gelukkiger zal zijn. Maar je zal eerst moeten kalmeren en de reset knop in je hoofd vinden. Nu kom je over als een ongeleid projectiel die leeft op impulsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb altijd zelf mijn lieven afgedankt, tot ik van mijn vrouw na 22 jaar de bons kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat erg, Groentje-18.
![]() Ik weet dat het moeilijk, bijna onmogelijk lijkt, maar laat "vriendje" voor wat hij is. En dit is wat je best doet: Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wraak heelt alle wonden. Keihard terugslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Ik begin te vermoeden dat groentje-18 een dubbelnick van HAMC is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijg eens over mijn vader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Firestone ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er is niets onherstelbaar gebeurd. Een illusie kwijt maar illusies maakt een mens gemakkelijk opnieuw bij. Wegboeken onder rubriek 'levenservaring'. A bit older, a bit wiser. MOED, Groentje-18 ! Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2011 om 00:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=Y5NOw2l-zVo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Zo en bij geen enkel ander persoon zou ik nooit die reis ondernomen hebben idd.
Ervoren heeft hij me dan ook heel vaak duidelijk gemaakt dat als hij geen contact opnam, wat tussen de periodes dat we mekaar zagen al is voorgevallen, hij depressief thuis zat... Ik begreep hem, want als ik me echt slecht voel heb ik ook de neiging om geen contact meer op te nemen met mensen en alle contactpogingen van anderen te negeren... Al wou ik dat hij zijn miserie gewoon tegen me vertelde, maar hij vroeg me de tijd daarvoor. Hij was al die jaren vrijgezel geweest en kon niet plots veranderen. Ook dat vond ik heel begrijpelijk en heel schappelijk. Nu kwam ik dus zien hoe het was. ik had me al bedacht dat in een worst case scenario hij het zou kunnen uitmaken uiteraard. Dan zouden we het bespreken en ik naar huis gaan met mijn spullen. Amen. Daarom ook het open retour ticket... Liet alle opties open... Ik heb hem ook via mail gezegd en zelfs live in oktober dat ik het zou begrijpen als hij me liet vallen ivm al die ziektesymptomen en dat hij een gezonde vrouw verdiende enzovoort (is arts dus, wat het voor hem volgens mij nog minder grappig maakte). Maar op deze manier ... zich verstoppen voor me al heb ik een besmettelijke ziekte, zich gedragen alsof ik een losgeslagen zottin ben die hem zou neerschieten als ik hem zie ofzo? (Terwijl hij me daar intussen effectief redenen voor geeft ma ik hem waarschijnlijk nog in mijn armen zou nemen en hem direct zou vergeven als hij een drama-verhaal opvoerde ![]() Neen, dit had ik nooit verwacht. Ik had zelf ook nooit geloofd in lange afstands relaties hoor ... Ik vond het absoluut niet realistisch. Hij ook niet. Vandaar misschien ook dat we nogal snel voor die test gegaan zijn. Het was ook allemaal zo mooi en perfect dat ik ook vaak gedacht heb: dit kan niet, hier moet iets mis gaan of iets mislopen... Meestal is zoveel geluk ook niet aan mij besteed, en hij was dus echt perfect... in ieder opzicht. Amen. ![]() Ik kan het hier niet achterlaten denk ik zo. Ik zal nooit meer zo dicht bij hem zijn als nu, en net nu verstopt hij zich. ![]() ![]() En neen, hij past ook helemaal niet in het plaatje van de romantische don juan, de romeo, de charmeur, degene die je met humor verleidt, de vleier, de mooiprater, de player, de verzorgde halve jeanet, de stoere kerel met gouden kettingen, ... Hij past niet in al die plaatjes. Hij leek niet eens een Spanjaard, hij voelde zich ook niet zo. Terecht... Hij was gewoon een heel intelligente rationele man die perfect bij mij paste voor zover ik dat wist. En daar val ik voor. We hadden alles gelijk. In die mate zelfs dat we ons afvroegen of we geen familie van mekaar konden zijn. De "soulmate". Maarja ... tijd om me serieuze vragen te stellen over mezelf als ik zie wat zijn gedrag nu is, als hij mijn soulmate zou zijn... ![]()
![]() |