![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij beweerde namelijk in #103 het volgende : "En die is dat we neen hebben gezegd op de nota en op die manier langs de kant zijn gezet door de klassieke partijen." Dit is iets volkomen anders dan de intriganten rol die aan mevrouw Gennez toebedicht wordt door de vlaams-populsiten. Trek nu niet je kak in, wees een man en laat maar komen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 december 2011 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- We hebben neen gezegd op de nota van Di Rupo. FEIT - We hebben ons bereid getoond verder te onderhandelen op basis van een andere nota FEIT Daar zet je jezelf niet mee aan de kant. - Di Rupo heeft neen gezegd aan een eerdere nota van BDW. met veel dramatiek maar zonder de nota deftig gelezen te hebben FEIT - Di Rupo heeft gedurende de hele onderhandelingen maanden niet thuis gegeven. Ging op reis naar italie en dergelijke FEIT - Di Rupo heeft zijn eigen studiedienst teruggefloten tijdens de onderhandelingen met Vandelanotte of was het Beke FEIT - Di Rupo schreef een bombrief naar Beke na Beke's werkstuk en gooide daarmee al het voorgaande werk in het water FEIT - Vervolgens kwam hij met een nota die zowat het partijprogramma is van de PS : Dit is geen feit, maar mijn perceptie. Dit laatste voeg ik eraan toe om sommige mensen duidelijk te maken wat het verschil is tussen feiten en perceptie. Ligt blijkbaar nogal moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ziet dat er geen logica zit in uw zin. Ik zie niet in waarom de bewijslast bij u of bij mij zou liggen. Maar ik heb al voldoende argumenten en bewijzen gegeven voor mijn stelling in tegenstelling tot u. Voor de volledigheid voor de 1000e keer nog maar eens : Citaat:
Laatst gewijzigd door stuyckp : 8 december 2011 om 23:13. |
||
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kom kom .. het gros van de kiezers is tuk op populistische thema's zoals "wij werdern eruit gezet". Geen mens die een knijt geeft om "een slap federaal regeerakkoord".
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#130 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- Nota BDW - Het recente interview VDL - Het interview Gennez De volgende observaties spreken u tegen: - Het enorm snel verwerpen van nota BDW - Het gekronkel nadien om te beweren dat nota BDW 90% die van EDR was - Het Franstalig front - De beweringen dat het uiteindelijke regeerakkoord enorm veel overeenkomt met Nota BDW Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||||
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is niet moeilijk. Ik hoef gewoon te verwijzen naar de nieuwsberichten van begin juli, die allemaal gewag maken van het 'neen' de N-VA en het 'ja' van de andere partijen. QED.
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens was er geen regeerakkoord toen meneer De Wever in diens onmetelijke wijsheid besliste eruit te stappen in juli 2011. Ook wat jou betreft : ga nu niet die kak ophouden, wees moedig en laat maar stromen.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 december 2011 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het hangt er van af of het echt gaat beginnen nijpen. Een begroting die aan alle kanten lekt zal op een keer wel arriveren aan uw voordeur.
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is niet omdat u graag tussen de regels leest: "De N-VA is eruit gezet" dat dat daar ook daadwerkelijk staat! Noch bij Gennez, noch bij VDL.
|
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kom kom je had het over het regeerakkoord Di Rupo, niet de begroting 2012. En zelfs dan nog durf ik stellen dat het gros van de kiezers zich niet leiden laat door een lekkende begroting, integendeel kiezers gaan voor die spitante dikkerd uit de slimste mens.
|
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat ontkennen we niet. sterker u bewijst daarmee ons gelijk. Uw langs de kant gaan staan is uw misinterpretatie van de feiten. Er is dan ook een hele show voor nodig geweest. zoals het opdraven van de koning en dergelijke. En als u gelijk zou hebben met die neen. Dan wacht ik nog altijd op een antwoord van u waarom de neen van Di Rupo op de nota van BDW anders geinterpreteerd moest worden. Daar zit ik al een tijdje op te wachten eigenlijk. |
|
![]() |