![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat blijft u hier beweren ja, maar elke argumentatie om dit te staven is zoek (niets nieuws onder zon). De meest voor de hand liggende reden is dat u geen argumentatie hebt natuurlijk.
Laatst gewijzigd door mkb : 14 december 2011 om 13:58. |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Die uitspraak van het Oosten is gewoonweg belachelijk. Vlaams-nationalisten zijn gewoon een meerderheid op dit forum. Dat is het enige.
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
denkt dat de massa uit idioten bestaat. |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() De VRT moet toch een regeringszender zijn? Dat lijkt mij het meest logische.
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs dan kan men zich nog vragen stellen waarom ze moeten beschikken over drie tv-zenders en ne hoop radiozenders. Alleen hun streven naar manipulatie van het volk, tot meer eer en glorie van hun gedachtengoed, kan dit verklaren. Akkoord alle media doen dit wel. Doch men weet dan wel de achtergrond, maw de richting waarin wordt gemanipuleerd, en vooral ze worden niet met belastingsgeld betaald (alhoewel de schrijvende pers ontvangt ook wel ne hoop subsidies). |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is slechts schijn want het komt eigenlijk op hetzelfde neer. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang die zender betaald wordt met belastinggeld, dient ze neutraal te blijven. Wilt de VRT regeringszender spelen, dan moeten de kiezers van de regeringspartijen maar voor de kosten opdraaien.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch in de hoofden van mensen met weinig argumenten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt iemand die zichzelf Sarkozy noemt.
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En een dubbelnick is van de permanent gebande De Waal...
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#137 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Weer of geen weer, weekdag of weekend...politiek krijg je steeds opnieuw door je strot geduwd. Willen of niet. En als het effe kan dezelfde zever tot 10 x per dag toe. ![]() VTM is minder politiek minded, gelukkig maar zeker! |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijkt namelijk dat ook verschillende radicale Belgicisten, een aantal gedreven anti-flaminganten, enkele onverdachte wereldburgers, een handvol zichzelf boven het allegaartje van dialect-wauwelende boerenpummels dat zich 'Vlamingen' durft te noemen verheven voelende individualisten, ja, zelfs een paar (ongetwijfeld verdwaalde) Franstaligen - the horror, the horror - hier met z'n allen zo goed als ongecensureerd hun zegje mogen komen doen. Toegegeven: er wordt wel eens *geknipt* als het gescheld te gortig wordt en de spuigaten uit begint te lopen, maar alles welbeschouwd kan ik niet anders dan vaststellen dat de Vlaams-nationalisten van politics.be de vrijheid van meningsuiting toch een zekere waarde toekennen, en niet aarzelen haar te verdedigen. Wie mij hierin tegenspreekt, is ofwel stekeblind, ofwel WIL hij/zij dat niet zien.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij de onverdachte wereldburgers meen ik onder andere de heren Johan Bollen en Patrick V.E. te mogen rekenen : beiden zijn een goed voorbeeld van Vlamingen die zich elders in de wereld nuttig maken. Terloops, het boek van laatstgenoemde ben ik met aandacht aan het lezen : ik kan het iedereen aanraden. Overigens mijn oprecht respect voor zijn bescheidenheid, die niet iedereen hier gegeven is. Bij de belgicisten zijn er mensen die op een te waarderen manier hun standpunt naar voren kunnen brengen. Zij worden echter overschreeuwd door enkele levensvormen die er onder diverse schuilnamen een hobby van hebben gemaakt om hun totaal gebrek aan nuttige argumenten – en ongetwijfeld evenzeer aan enige intelligentie – te verhullen in eindeloos herhaald gescheld. Aldus komt hier geen enkel belgicistisch standpunt redelijk of aanvaardbaar over. Of dat jammer is kan iedereen voor zichzelf uitmaken, maar het is wel duidelijk dat de oprechte België-voorstanders met dergelijke “vrienden” geen vijanden meer nodig hebben. De gedreven anti-flaminganten komen net zo pover over als de gedreven anti-Franstaligen : degelijke argumenten zijn ver te zoeken. Overigens, wie zijn/haar energie verspilt aan louter “anti” zijn heeft meestal niets meer over om ook nog voor iets “pro” te kunnen wezen. Ieder diertje zijn pleziertje, evenwel. De zich boven wie of wat dan ook verheven voelende individualisten moeten ergens de inherente spanningen van hun gedragsstoornis kwijt, dus hier dan maar : het is goedkoper dan enige hulp zoeken bij een psychiater. In uw classificatie mis ik wel een beetje de schoolmeesters. De echte en waarachtige zoals uzelf heb ik voor de eenvoud bij de Vlaams-nationalisten geklasseerd, al zouden zij misschien net zo graag bij de onverdachte wereldburgers willen horen. Met het klasseren van de vermeende schoolmeesters heb ik wat minder moeite : bij de gedreven boerenpummels, uiteraard. Laatst gewijzigd door Gwylan : 14 december 2011 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Gwylan:
mijn oprechte dank voor de moeite die u zich getroostte om mijn bijdrage aan te vullen, bij te lichten, door te nemen, uit te klaren en up te graden, alsmede voor uw welwillendheid ten aanzien van mijn persoon. Sta mij toe nog even terug te komen op volgend fragment van de bijdrage die mij uit m'n kot lokte: Citaat:
Volstaat het voor een stekeblinde dat hij/zij WIL zien om ook werkelijk te KUNNEN zien? En vice versa? Of omgekeerd? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 december 2011 om 00:16. |
|
![]() |